Witam.
Problem wygląda tak:
Odpalam samochód i ma on około 500 obr/min i tak trzyma, dam gazu to zgaśnie albo się przydławi i wróci na 500 obr/min. Ogółem jak cudem da mi się go wbić na 1100 obr/min wejdzie na gaz problemu nie ma. Idzie jak strzała. Na VAG-u wyszło że brak synchronizacji biegu jałowego (silniczek krokowy) błąd sondy lambda i bląd sondy lambda 2. Mechanik mówił żeby zacząć od silniczka bo to może w nim być problem a dopiero później brać się za sondy.
Nie wiem co mojej Vce dolega ale strasznie mnie to wku.... denerwuje. Nie mam pojęcia za co się zabrać.
PS:
Jak jadę na gazie ok 80 km/h i przełączę na PB to się dławi. Muszę bardzo delikatnie nacisnąć na pedał żeby nie zwalniał.
Szukam mechanika z W-wa i okolic (północnych najlepiej). Albo sprzedać to zanim moje nerwy się wyczerpią...
[B4 2.6 V6 ABC] Dusi się i gaśnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak masz dostęp do VAGa to zobacz w blokach pomiarowych czy płynnie zmienia się kąt otwarcia przepustnicy, jaką masz temperaturę cieczy chłodzącej (powinno być około 80-90°C, silnik rozgrzany) i powietrza w kolektorze ssącym (powinno być około 50-60°C, silnik rozgrzany), podciśnienie w kolektorze ssącym (na jałowym powinno być około 0,35).
Jeszcze w grupie 006 są jakieś odczyty z krokowca ale muszę poszukać screenów jakie tam powinny być wartości.
Jeszcze w grupie 006 są jakieś odczyty z krokowca ale muszę poszukać screenów jakie tam powinny być wartości.
kompletnie jestem zdezorientowany, oddam samochód do dobrego mechanika i elektryka i mam nadzieję że coś wymyślą. Ja nie mam czasu zbytnio na takie sprawdzanie poza tym koleżka mi użyczył VAGa. Za bardzo nie znam się na jego obsłudze
PS:
Skoro na gazie chodzi normalnie to coś złego musi być z krokowcem. Zamówiłem nowy na dniach przyjdzie i napisze czy to coś zmieniło.
PS:
Skoro na gazie chodzi normalnie to coś złego musi być z krokowcem. Zamówiłem nowy na dniach przyjdzie i napisze czy to coś zmieniło.
miałem to samo dwie sondy walnięte po wymianie ok auto wchodzi na obroty moc ta sama co była .pojawił się problem z gasnącym od czsu do czasu silnikiem ,usterka zdiagnozowana nastawnik przepustnicy taka czarna 6cio pinowa kostka pod przepustnicą po wymianie i skasowaniu błędu wszystko super.podłączenie do dobrego kompa i nie musimy kombinować a morze to albo to