Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Moje srebrne Coupe B4 2,8 AAH Quattro

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Moje srebrne Coupe B4 2,8 AAH Quattro

Post autor: bandaż » 25 paź 2010, 00:48

Witam!

Chciałbym zaprezentować moją bestię:

Silnik- 2,8 AAH napęd (jedyny właściwy) Quattro

Auto jest z 91 r, z salonu wyjechało dopiero 93

Przebieg 203 500

Na wyposażeniu
-el. lusterka
-el. szyby
-l. szyberdach
-skórzana kierownica
-centralny zamek otwierany z pilota
-ABS ( chyba standard w coupe)
-czarna tapicerka
-przyciemniane szyby

Autko kupiłem bardzo tanio. Niestety chyba za tanio... 5000 zł za ładnie wyglądające, niebite - poza małą stłuczką z przodu - to raczej niedużo. Teraz spłacam w ratach resztę- za bieżące naprawy... i poszło chyba tyle już co za auto ... ( ale gaz 3200 zł jakby nie patrzeć)
Na razie bestia jest dla mnie niewdzięczna, sporo przy niej robię.
Od sierpnia zrobione zostało

-LPG sekwencja Stag'a na Valtekach
-wymiana przedniej szyby(kamyk)
-wymiana tarcz (lucas) + klocki przód
-2x uszczelka pod glowicą ( niestety poszła jedna, od razu hurtem2 szt), wymiana uszczelniaczy, wymiana uszczelek pod kolektorem, planowanie głowicy
- montaż anteny cb w dach w miejscu anteny radiowej + montaż anteny na tylnią szybę
- naprawa fotele - nie składał się
- oczywiście wymiana oleju( półsyntetyk Mobil 1), świec ( NGK) i filtra powietrza

Z prac estetycznych było -

- malowanie prawego progu
- malowany grill na czarny mat ( poprzedni właściciel poleciał po nim sprayem do felg), w przypływie radosnej twórczości pomalował tez silnik ( włącznie z kablami zbiorniczkami i chłodnicą... nie musze mówić ile czyszczenie mi zajęło) p.s. z folkloru to były jeszcze niebieskie ledy w postojówkach
-klejenie listew na drzwiach - odstawały jak banany( w planie kupno takowych w przyszłosci)
-wymiana żarówek w dodatkowych zegarach
-aktualnie czekam na felgi 15" titan, na aucie 17 " ( nie potrafie na nich jeździć, lubię czasem bokiem) w planie do tych felg dystanse 15 mm


Akutalne tematy z którymi walczę
-prędkościomierz przestał mi pokazywać - licznik był 2 razy u elektryka( najpierw padło całe podświetlenie) został przelutowany ale dalej nic. impulsator?
-tylna wycieraczka oraz spryskiwacz nie działa - pająk przy kierownicy?
- przestała działać bloka tylniego mostu - może przez awarię prędkościomierza? gdzieś się doczytałem że może to mieć związek z przegubem ( mi strzela lewy przedni i w tym tyg będę robił)
- walenie wału lub mostu w podłogę przy zmianie biegów ( ale szybko się za to nie wezmę)
- Regulacja LPG ( już trzecia - nie mogą sobie z tym poradzić grr.....)


Chyba na tyle lista kłopotów długa. Mam tylko nadzieję że jak to ogarnę nie pojawią się nowe zagwozdki. W ciągu ledwie 3 miesięcy użytkowania dała mi nieźle popalić. Z drugiej strony jak już wsiadam i jadę to wszystko jej wybaczam - frajda z jazdy jest duża. Poniżej kilka zdjęć. Zrobię jeszcze jakąś fachową sesyjkę mojej niuni. Jeśli ktoś z forumowiczów mógłby pomóc w moich problemach, bardzo prosze o poradę. Jak się nikt nie trafi to pozakładam osobne tematy

W planach - podniesienie auta do serii
- tylnia prawa lampa - jak powinna być - od B4 ( a tak jest cała żółta b3)
- białe kierunki w zderzak
- kratka w zderzak
- listwy na drzwi
- jakiś fajny wydech
- sprzęgło

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 25 paź 2010, 08:10

przyzwoicie wyglda <ok> mam nadzieje ze klopotow bedziesz juz miec mniej. zycze powodzenia. PS: felgi chyba tez zmieniac bedziesz bo te co masz na aucie widzialem ze sa na sprzedaz :mrgreen:

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 25 paź 2010, 08:19

super, że coupe <ok>
super, że <quattro> <ok>
super, że 2.8 <ok>

z tego co piszesz to jeszcze duuużo pracy przed Tobą.
Na początek spraw sobie przedni zderzak taki jak powinien być w V6.
Jeżeli chodzi o tłuczenie przy zmianie biegu to ja stawiam na 90% że to podpora wału padła.
To coś takiego:
http://moto.allegro.pl/podpora-walu-aud ... 35047.html
do tego warto wymienić poduchy dyfra i skrzyni

na pewno dużo pracy już w nie włożyłeś, ale idzie zima <ok> <ok> a jak spadnie śnieg nic nie da Ci takiej frajdy jak <quattro>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 25 paź 2010, 08:23

Pracy jest dużo, ale warto bo 2,8Q w Coupe to fajny sprzęcik. ;-)

bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: bandaż » 25 paź 2010, 11:41

julekF1 pisze: Na początek spraw sobie przedni zderzak taki jak powinien być w V6.
J
Wydaję mi się że wszystkie coupe miały po prostu zderzaki coupe/cabrio. Chyba że masz na myśli zderzak s2. Oczywiście mogę się mylić

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 25 paź 2010, 14:04

wszysystkie coupe z silnikami v6 oryginalnie miały montowany zderzak S2/competition

LU CASH

Post autor: LU CASH » 25 paź 2010, 19:04

Auto wiele razy wystawiane na sprzedaż.Śledziłem jak maleje jego cena :-/ ,ale nie myślałem że pójdzie za 5000 zł :shock: Wiadomo kupić Quattro za takie pieniądze i w takiej budzie jak Coupe graniczy z cudem,a jeszce trudniej w stanie do jazdy bez wkładów finansowych-ale to by było za piekne :mrgreen: (Ci co szukaja lub maja Coupe Q to wiedza co jest grane ).Sam szukałem i nadal szukam Quattrówke i tylko w Coupe.I juz dokładnie teraz wiem jak jest ciężko z tym tematem.

Twoja Coupetka potrzebuje dużo pracy-nie ukrywajmy tego bo wiesz jak jest :-D .
Ale jak to wszysto zrobisz to będziesz wiedział czym jeździsz 8-) i jakie cudo posiadasz bo coraz mniej tego jest .

Nie bedę wypisywał co bym zrobił a czego nie-bo to Tylko Twój wybór :-)


Moje zdanie jest takie: " Doprowadzaj ją do stanu -na jaki zasługuje , dbaj i ciesz się z jazdy :-P .

Gratuluje <ok>

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 25 paź 2010, 19:09

LU CASH pisze:" Doprowadzaj ją do stanu -na jaki zasługuje , dbaj i ciesz się z jazdy :-P
<ok> zgadzam sie w 100%

bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: bandaż » 06 gru 2010, 02:10

Ostatnio doszedłem do przyczyny niedziałającej blokady tylnego mostu- do sterownika pod kanapą nie dochodzi podciśnienie- może przy remoncie silnika magik źle coś podłączył. W każdym bądź razie po dmuchnięciu w jeden z przewodów znajdujących się pod kanapą było słychać cyknięcię i zapaliła się zieolna lampa, sprawiając mi tym samym wiele radości :) Bałem się że to coś poważnego

Obrazek

Od razu załączam krótki filmik z małych kręciołków. Na śniegu już coś powstaje - zbieram kadry.




A póki co czekam do wiosny z pracami wizualnymi:) Tymczasem korzystam z uroków zimy i jest... bokiem :) <quattro>

bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: bandaż » 15 gru 2010, 02:47




<quattro> po śniegu :)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 15 gru 2010, 08:21

przyzwoicie :)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 15 gru 2010, 08:46

Mocny silniczek, cudny napęd i coupe :) bardzo fajnie :)

A te kółka 17" są na sprzedaż?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 15 gru 2010, 08:55

bandaż pisze:Ostatnio doszedłem do przyczyny niedziałającej blokady tylnego mostu- do sterownika pod kanapą nie dochodzi podciśnienie- może przy remoncie silnika magik źle coś podłączył.
Przewod podcisnieniowy powinien wychodzic w komorze silnika i byc podpiety powinien na rurce miedzy serwem a kolektorem ssacym za zaworkiem zwrotnym od strony serwa.

bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: bandaż » 15 gru 2010, 23:40

Dzięki za podpowiedź.Na razie temperatura demotywuje mnie do pracy na autem :)

A co do felg do generalnie są na sprzedaż ale chyba sprzedam ja na wiosnę jak je odrestauruje - teraz są w opłakanym stanie

Awatar użytkownika
zana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 461
Rejestracja: 30 lis 2008, 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: zana » 16 gru 2010, 14:58

Ładna coupetka ładna. ;-) Taka sama jak moja i z jedynym słusznym napędem <quattro>
Ale widzę, że już sporo w nią włożyłeś kasiorki. Oby Ci teraz służyła dobrze. U mnie gazownicy też się troche czasu męczyli nim odpowiednio ustawili gaz, ale już jest dobrze. Jak masz dodaj jakieś foto ze środka autka.
Powodzenia w modzeniu przy niej ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl