Moje srebrne Coupe B4 2,8 AAH Quattro
Moje srebrne Coupe B4 2,8 AAH Quattro
Witam!
Chciałbym zaprezentować moją bestię:
Silnik- 2,8 AAH napęd (jedyny właściwy) Quattro
Auto jest z 91 r, z salonu wyjechało dopiero 93
Przebieg 203 500
Na wyposażeniu
-el. lusterka
-el. szyby
-l. szyberdach
-skórzana kierownica
-centralny zamek otwierany z pilota
-ABS ( chyba standard w coupe)
-czarna tapicerka
-przyciemniane szyby
Autko kupiłem bardzo tanio. Niestety chyba za tanio... 5000 zł za ładnie wyglądające, niebite - poza małą stłuczką z przodu - to raczej niedużo. Teraz spłacam w ratach resztę- za bieżące naprawy... i poszło chyba tyle już co za auto ... ( ale gaz 3200 zł jakby nie patrzeć)
Na razie bestia jest dla mnie niewdzięczna, sporo przy niej robię.
Od sierpnia zrobione zostało
-LPG sekwencja Stag'a na Valtekach
-wymiana przedniej szyby(kamyk)
-wymiana tarcz (lucas) + klocki przód
-2x uszczelka pod glowicą ( niestety poszła jedna, od razu hurtem2 szt), wymiana uszczelniaczy, wymiana uszczelek pod kolektorem, planowanie głowicy
- montaż anteny cb w dach w miejscu anteny radiowej + montaż anteny na tylnią szybę
- naprawa fotele - nie składał się
- oczywiście wymiana oleju( półsyntetyk Mobil 1), świec ( NGK) i filtra powietrza
Z prac estetycznych było -
- malowanie prawego progu
- malowany grill na czarny mat ( poprzedni właściciel poleciał po nim sprayem do felg), w przypływie radosnej twórczości pomalował tez silnik ( włącznie z kablami zbiorniczkami i chłodnicą... nie musze mówić ile czyszczenie mi zajęło) p.s. z folkloru to były jeszcze niebieskie ledy w postojówkach
-klejenie listew na drzwiach - odstawały jak banany( w planie kupno takowych w przyszłosci)
-wymiana żarówek w dodatkowych zegarach
-aktualnie czekam na felgi 15" titan, na aucie 17 " ( nie potrafie na nich jeździć, lubię czasem bokiem) w planie do tych felg dystanse 15 mm
Akutalne tematy z którymi walczę
-prędkościomierz przestał mi pokazywać - licznik był 2 razy u elektryka( najpierw padło całe podświetlenie) został przelutowany ale dalej nic. impulsator?
-tylna wycieraczka oraz spryskiwacz nie działa - pająk przy kierownicy?
- przestała działać bloka tylniego mostu - może przez awarię prędkościomierza? gdzieś się doczytałem że może to mieć związek z przegubem ( mi strzela lewy przedni i w tym tyg będę robił)
- walenie wału lub mostu w podłogę przy zmianie biegów ( ale szybko się za to nie wezmę)
- Regulacja LPG ( już trzecia - nie mogą sobie z tym poradzić grr.....)
Chyba na tyle lista kłopotów długa. Mam tylko nadzieję że jak to ogarnę nie pojawią się nowe zagwozdki. W ciągu ledwie 3 miesięcy użytkowania dała mi nieźle popalić. Z drugiej strony jak już wsiadam i jadę to wszystko jej wybaczam - frajda z jazdy jest duża. Poniżej kilka zdjęć. Zrobię jeszcze jakąś fachową sesyjkę mojej niuni. Jeśli ktoś z forumowiczów mógłby pomóc w moich problemach, bardzo prosze o poradę. Jak się nikt nie trafi to pozakładam osobne tematy
W planach - podniesienie auta do serii
- tylnia prawa lampa - jak powinna być - od B4 ( a tak jest cała żółta b3)
- białe kierunki w zderzak
- kratka w zderzak
- listwy na drzwi
- jakiś fajny wydech
- sprzęgło
Chciałbym zaprezentować moją bestię:
Silnik- 2,8 AAH napęd (jedyny właściwy) Quattro
Auto jest z 91 r, z salonu wyjechało dopiero 93
Przebieg 203 500
Na wyposażeniu
-el. lusterka
-el. szyby
-l. szyberdach
-skórzana kierownica
-centralny zamek otwierany z pilota
-ABS ( chyba standard w coupe)
-czarna tapicerka
-przyciemniane szyby
Autko kupiłem bardzo tanio. Niestety chyba za tanio... 5000 zł za ładnie wyglądające, niebite - poza małą stłuczką z przodu - to raczej niedużo. Teraz spłacam w ratach resztę- za bieżące naprawy... i poszło chyba tyle już co za auto ... ( ale gaz 3200 zł jakby nie patrzeć)
Na razie bestia jest dla mnie niewdzięczna, sporo przy niej robię.
Od sierpnia zrobione zostało
-LPG sekwencja Stag'a na Valtekach
-wymiana przedniej szyby(kamyk)
-wymiana tarcz (lucas) + klocki przód
-2x uszczelka pod glowicą ( niestety poszła jedna, od razu hurtem2 szt), wymiana uszczelniaczy, wymiana uszczelek pod kolektorem, planowanie głowicy
- montaż anteny cb w dach w miejscu anteny radiowej + montaż anteny na tylnią szybę
- naprawa fotele - nie składał się
- oczywiście wymiana oleju( półsyntetyk Mobil 1), świec ( NGK) i filtra powietrza
Z prac estetycznych było -
- malowanie prawego progu
- malowany grill na czarny mat ( poprzedni właściciel poleciał po nim sprayem do felg), w przypływie radosnej twórczości pomalował tez silnik ( włącznie z kablami zbiorniczkami i chłodnicą... nie musze mówić ile czyszczenie mi zajęło) p.s. z folkloru to były jeszcze niebieskie ledy w postojówkach
-klejenie listew na drzwiach - odstawały jak banany( w planie kupno takowych w przyszłosci)
-wymiana żarówek w dodatkowych zegarach
-aktualnie czekam na felgi 15" titan, na aucie 17 " ( nie potrafie na nich jeździć, lubię czasem bokiem) w planie do tych felg dystanse 15 mm
Akutalne tematy z którymi walczę
-prędkościomierz przestał mi pokazywać - licznik był 2 razy u elektryka( najpierw padło całe podświetlenie) został przelutowany ale dalej nic. impulsator?
-tylna wycieraczka oraz spryskiwacz nie działa - pająk przy kierownicy?
- przestała działać bloka tylniego mostu - może przez awarię prędkościomierza? gdzieś się doczytałem że może to mieć związek z przegubem ( mi strzela lewy przedni i w tym tyg będę robił)
- walenie wału lub mostu w podłogę przy zmianie biegów ( ale szybko się za to nie wezmę)
- Regulacja LPG ( już trzecia - nie mogą sobie z tym poradzić grr.....)
Chyba na tyle lista kłopotów długa. Mam tylko nadzieję że jak to ogarnę nie pojawią się nowe zagwozdki. W ciągu ledwie 3 miesięcy użytkowania dała mi nieźle popalić. Z drugiej strony jak już wsiadam i jadę to wszystko jej wybaczam - frajda z jazdy jest duża. Poniżej kilka zdjęć. Zrobię jeszcze jakąś fachową sesyjkę mojej niuni. Jeśli ktoś z forumowiczów mógłby pomóc w moich problemach, bardzo prosze o poradę. Jak się nikt nie trafi to pozakładam osobne tematy
W planach - podniesienie auta do serii
- tylnia prawa lampa - jak powinna być - od B4 ( a tak jest cała żółta b3)
- białe kierunki w zderzak
- kratka w zderzak
- listwy na drzwi
- jakiś fajny wydech
- sprzęgło
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
super, że coupe <ok>
super, że <quattro> <ok>
super, że 2.8 <ok>
z tego co piszesz to jeszcze duuużo pracy przed Tobą.
Na początek spraw sobie przedni zderzak taki jak powinien być w V6.
Jeżeli chodzi o tłuczenie przy zmianie biegu to ja stawiam na 90% że to podpora wału padła.
To coś takiego:
http://moto.allegro.pl/podpora-walu-aud ... 35047.html
do tego warto wymienić poduchy dyfra i skrzyni
na pewno dużo pracy już w nie włożyłeś, ale idzie zima <ok> <ok> a jak spadnie śnieg nic nie da Ci takiej frajdy jak <quattro>
super, że <quattro> <ok>
super, że 2.8 <ok>
z tego co piszesz to jeszcze duuużo pracy przed Tobą.
Na początek spraw sobie przedni zderzak taki jak powinien być w V6.
Jeżeli chodzi o tłuczenie przy zmianie biegu to ja stawiam na 90% że to podpora wału padła.
To coś takiego:
http://moto.allegro.pl/podpora-walu-aud ... 35047.html
do tego warto wymienić poduchy dyfra i skrzyni
na pewno dużo pracy już w nie włożyłeś, ale idzie zima <ok> <ok> a jak spadnie śnieg nic nie da Ci takiej frajdy jak <quattro>
Auto wiele razy wystawiane na sprzedaż.Śledziłem jak maleje jego cena ,ale nie myślałem że pójdzie za 5000 zł :shock: Wiadomo kupić Quattro za takie pieniądze i w takiej budzie jak Coupe graniczy z cudem,a jeszce trudniej w stanie do jazdy bez wkładów finansowych-ale to by było za piekne :mrgreen: (Ci co szukaja lub maja Coupe Q to wiedza co jest grane ).Sam szukałem i nadal szukam Quattrówke i tylko w Coupe.I juz dokładnie teraz wiem jak jest ciężko z tym tematem.
Twoja Coupetka potrzebuje dużo pracy-nie ukrywajmy tego bo wiesz jak jest .
Ale jak to wszysto zrobisz to będziesz wiedział czym jeździsz 8-) i jakie cudo posiadasz bo coraz mniej tego jest .
Nie bedę wypisywał co bym zrobił a czego nie-bo to Tylko Twój wybór
Moje zdanie jest takie: " Doprowadzaj ją do stanu -na jaki zasługuje , dbaj i ciesz się z jazdy .
Gratuluje <ok>
Twoja Coupetka potrzebuje dużo pracy-nie ukrywajmy tego bo wiesz jak jest .
Ale jak to wszysto zrobisz to będziesz wiedział czym jeździsz 8-) i jakie cudo posiadasz bo coraz mniej tego jest .
Nie bedę wypisywał co bym zrobił a czego nie-bo to Tylko Twój wybór
Moje zdanie jest takie: " Doprowadzaj ją do stanu -na jaki zasługuje , dbaj i ciesz się z jazdy .
Gratuluje <ok>
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
Ostatnio doszedłem do przyczyny niedziałającej blokady tylnego mostu- do sterownika pod kanapą nie dochodzi podciśnienie- może przy remoncie silnika magik źle coś podłączył. W każdym bądź razie po dmuchnięciu w jeden z przewodów znajdujących się pod kanapą było słychać cyknięcię i zapaliła się zieolna lampa, sprawiając mi tym samym wiele radości Bałem się że to coś poważnego
Od razu załączam krótki filmik z małych kręciołków. Na śniegu już coś powstaje - zbieram kadry.
A póki co czekam do wiosny z pracami wizualnymi:) Tymczasem korzystam z uroków zimy i jest... bokiem <quattro>
Od razu załączam krótki filmik z małych kręciołków. Na śniegu już coś powstaje - zbieram kadry.
A póki co czekam do wiosny z pracami wizualnymi:) Tymczasem korzystam z uroków zimy i jest... bokiem <quattro>
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Przewod podcisnieniowy powinien wychodzic w komorze silnika i byc podpiety powinien na rurce miedzy serwem a kolektorem ssacym za zaworkiem zwrotnym od strony serwa.bandaż pisze:Ostatnio doszedłem do przyczyny niedziałającej blokady tylnego mostu- do sterownika pod kanapą nie dochodzi podciśnienie- może przy remoncie silnika magik źle coś podłączył.
Ładna coupetka ładna. Taka sama jak moja i z jedynym słusznym napędem <quattro>
Ale widzę, że już sporo w nią włożyłeś kasiorki. Oby Ci teraz służyła dobrze. U mnie gazownicy też się troche czasu męczyli nim odpowiednio ustawili gaz, ale już jest dobrze. Jak masz dodaj jakieś foto ze środka autka.
Powodzenia w modzeniu przy niej
Ale widzę, że już sporo w nią włożyłeś kasiorki. Oby Ci teraz służyła dobrze. U mnie gazownicy też się troche czasu męczyli nim odpowiednio ustawili gaz, ale już jest dobrze. Jak masz dodaj jakieś foto ze środka autka.
Powodzenia w modzeniu przy niej