Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT LPG] spalanie 20l/100km brak mocy, max 140km/h

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 25 paź 2010, 07:52

Harry27 pisze:Sam regulowałeś blosa?
Nie, bo jeszcze go tam nie ma :mrgreen: Był w planach, ale nie wiem ile ten silnik jeszcze pochodzi więc na razie zrezygnowałem. Wyregulowałem sobie sam na kompie skład mieszanki i teraz jest bajeczka, mocy ze 20% więcej ma, ładnie trzyma obroty, tylko teraz ciężko schodzi z obrotów chyba za dużo kroków dałem, ale to najmniejszy problem.

[ Dodano: 2010-10-26, 14:22 ]
Key100l powiedz mi jak mocno musiałeś "odkręcić" śrubę czułości membrany żeby silnik zaczął w miarę równo chodzić na wolnych? Ja musiałem dosyć sporo ją wykręcić bo inaczej silnik dławił się powietrzem i boję się teraz bardzo wysokiego spalania <piwo>

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 26 paź 2010, 15:11

Hmm... trudno tak powiedzieć:-( bo mam stary parownik...
ale ja Zrobiłem tak że skręciłem go na registerze że zaczął gasnąć silnik i wtedy odkręcałem tak długo aż silnik wkrecał się na obroty... Teraz jeszcze się troche muli ale spalanie koło 8 litrów...

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 27 paź 2010, 07:15

Ja muszę odkręcić sporo śrubę na parowniku prawie do końca i do tego dać ok 70 kroków na silniczku bo inaczej telepie całą budą. Parownik mam nowy w sensie wieku, ale to stary model.

Obrazek

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 27 paź 2010, 19:42

Widzę że chyba druga generacja więc trochę problem będzie bo w ABT takiej nie robiłem. Najlepiej sprawdź jaką ma dawkę gazu na sondzie, podłącz miernik i zobacz jaką wartość daje sonda bo to jest ważne... A spalania się nie bój :lol: Ja myślałem że moja po ustawieniach spali wszystko łącznie z gazownikiem... Ale jest ok. Ważne żeby dawka nie była za mała, bo gniazda się wypalą 8-)

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 27 paź 2010, 22:42

Zauważyłem u siebie ciekawą rzecz:jak już pisałem po mieście łyka 17/100km LPG, krótkie odcinki niedogrzany. Dziś miałem trasę na autobahnie, i łyknął 9/100km gazu, średnia prędkość 130-140 km/h. Wynik chyba przyzwoity, no chyba że coś dystrybutor oszukał, może za wcześnie odbił. Ma ktoś pomysł skąd się może brać taka ogromna różnica? Może ona wskaże kierunek czego szukać?

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 28 paź 2010, 09:44

Key100l pisze:Widzę że chyba druga generacja więc trochę problem będzie bo w ABT takiej nie robiłem. Najlepiej sprawdź jaką ma dawkę gazu na sondzie, podłącz miernik i zobacz jaką wartość daje sonda bo to jest ważne... A spalania się nie bój :lol: Ja myślałem że moja po ustawieniach spali wszystko łącznie z gazownikiem... Ale jest ok. Ważne żeby dawka nie była za mała, bo gniazda się wypalą 8-)
Mieszanka jest na wolnych uboga, sprawdzałem softem do LPG, ale nie wiem czy jest on wiarygodny. Stoi na 0 jak dam gazu zaczyna pracować w zakresie ~0,50~0,70 czy coś takiego. Żeby na wolnych oscylowała muszę jeszcze więcej odkręcić gazu, ale wtedy obroty idą do góry.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 paź 2010, 11:18

LeeOne pisze:Żeby na wolnych oscylowała muszę jeszcze więcej odkręcić gazu, ale wtedy obroty idą do góry.
A na benzynie masz dobre wolne obroty? Może po prostu masz zbite wolne obroty ubogą mieszanką...

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 28 paź 2010, 11:52

Na BP skład mieszanki jest idealny, jak i obroty.

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 02 lis 2010, 19:30

Jeśli kogoś to interesuje to pokaże owoce mojej ciężkiej pracy z moim audi;) Nawet nie wiedziałem, że 90 KM tak może <ok> http://stach125.wrzuta.pl/film/01L2CuWT ... i_abt_audi

Harry27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:16
Lokalizacja: Strzałkowo/Słupca

Post autor: Harry27 » 02 lis 2010, 19:59

Nie wiem jak to zrobiłeś :shock: . Mój na piachu grzebnąć ma ciężko

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 03 lis 2010, 13:36

to przeczytaj ten post od początku i posprawdzaj wszystko to co ja opisałem... Hmm... no i głównie to problemy z dolotem mają nasze audi więc to jako pierwsze musisz sprawdzić;-) troche pracy a będzie dobrze...

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 08 lis 2010, 18:59

Jak u was na nowym setupie? u mnie mocy przybyło, ale spalanie poszło w górę...

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 08 lis 2010, 19:18

Na pewno na spalanie pomaga jednak sonda lambda, ale musi być zrobiona jej adaptacja - spadło z 12,5 do 11l po mieście, ale na przyspieszonym zapłonie (ustawiany na czucie, obroty ok. 1000, można dać do ok. 1200 będzie pocisk ale spalanie raczej w znacznie pójdzie w góre) i dłubniętym wydechu.

Także zamiast jeździć na odpiętej lepiej kupić porządną Boscha lub NGK i powinna być różnica w $

Harry27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:16
Lokalizacja: Strzałkowo/Słupca

Post autor: Harry27 » 08 lis 2010, 20:49

Co oznacza adaptacja sondy???

Dzisiaj właśnie zakupiłem sondę NGK. Wymieniać będę w środę.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 08 lis 2010, 21:29

Odpiąłem klemę (raczej obojętnie którą) na ok 15-20 minut, podpiąłem sonde, odpaliłem auto i bez dotykania gazu czekałem aż auto złapie temp. i właczy się wentylator.

Poprzednio nie zrobiłem adaptacji i sonda nie działa jak powinna powodujac min. zamulenie auta i szarpanie przy ruszaniu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl