Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 2.3 NG] Montaż blosa i efekty

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 18 kwie 2010, 18:56

duran jeśli krokowca masz tam, gdzie w orginale, to auto będzie gasło na wolnych obrotach. Przez krokowiec musi iść mieszanina powietrza z gazem. Czyli musi być wpięty gdzieś za blosem.

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 18 kwie 2010, 22:19

hmm... to trzeba bedzie chyba nawiercic otwor w blosie...
Padre (LDZ) jestes z lodzi to mozemy sie gdzies umowic... pogadamy i powiesz mi co i jak ;) jak cos to pw, nie bedziemy robic spamu ;p

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 04 maja 2010, 18:50

Leszek, jakim olejem smarujesz tuleje przepustnicy blosa?

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 05 maja 2010, 17:01

Nie smaruję. Wystarczająco ma smarowania z odmy ;-) Niedługo spróbuję "uwolnić" odmę to zobaczę jak wtedy auto będzie się zachowywało.

Awatar użytkownika
Ne$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 24 mar 2010, 22:49
Lokalizacja: St-ów RSR

Post autor: Ne$ » 01 wrz 2010, 17:22

A ja wąż do krokowca poprowadziłem do trójnika razem z odmą i gumą przed blosem. Nie regulowałem nic i chodzi na benzynie jak i na gazie (trzyma obroty jak się zagrzeje, na zimnym gaśnie na gazie od razu). W planach mam zakup nowego reduktora bo obecny jest chyba za mały i mówiąc delikanie - przykończony. W innym temacie sugerowano mi że takie ustawienie może spowodować wypalenie zaworów, co o tym myślicie ? Przerabiać czy zostawić jeśli wsio chodzi jak trzeba.

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 28 paź 2010, 10:14

a ja mam takie pytanie jak teraz przy NG mam reduktor tam do 100kw to bedzie jakos ujemnie wplywc na blosa>?/

profil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 21 lip 2009, 00:46

Post autor: profil » 15 maja 2011, 00:11

To może ktoś forumowiczów mający blosa w silniku NG poda optymalne ustawienie jego?
z góry dziękuję ;-)

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 15 maja 2011, 06:50

kolego optymalne ustawienie zrobisz na analizatorze spalin, sonda do tłumika i kręcisz tak żeby wskażnik lambda był jak najbliższy 1.00

ja to ustawiam sam, podjezdzam na stacje diagnostyczna płace 30 zł co drugi raz i wszystko gra. Z ustawieniem nie powinno być większych problemów bo to są tylko dwie śruby w blosie

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 16 maja 2011, 12:20

dr.lolek pisze:a ja mam takie pytanie jak teraz przy NG mam reduktor tam do 100kw to bedzie jakos ujemnie wplywc na blosa>?/
ja mam taki reduktor u siebie i miedzy paliwem a gazem nie ma bardzo odczuwalnej roznicy ;)
kumple sie zawsze mnie pytaja czy tak ciagnie dobrze na benzynie czy na gazie ;) :P

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 16 maja 2011, 14:07

ja tam zauwazylem ost spadek mocy na podltenku w porownaniu do benzyny mimo to obroty trzyma a i pali roznie

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 16 maja 2011, 14:42

dr.lolek, na poczatku tez tak mialem ale musisz sie pobawic pokretlami i przyspieszyc zaplon ;)

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 16 maja 2011, 15:03

duran, wole nie bo nie znam sie na tym a nie chce by obroty szalaly badz gasł mi silnik na wolnych obrotach

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 16 maja 2011, 16:33

dr.lolek, metoda prob i bledow doszedlem do w miare przyzwoitej pracy silnika na PB i LPG, jesli Ci zalezy na super dzialaniu LPG to poprostu musisz wymontowac PB wtedy zdolasz idealnie wyregulowac gaz ( przeszkadza talerzyk ten od przeplywki)

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 16 maja 2011, 16:38

duran pisze: przeszkadza talerzyk ten od przeplywki)
no koszmar jakiś. a w czym on Ci przeszkadza?

Awatar użytkownika
duran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 198
Rejestracja: 30 sie 2009, 16:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: duran » 16 maja 2011, 20:36

subratri, tak slyszalem od kilku osob, mowili ze on przeszkadza i nie da sie dobrze wyregulowac gazu ;) sam tego nie sprawdzalem jak by banglalo bez PB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl