[b4] jak odlaczyc gaz od silnika?
[b4] jak odlaczyc gaz od silnika?
witam moje pytanie brzmi nastepujaco jak moge odlaczy gaz od silnika by silnik odzyskal moc taka jak przed zalozeniem gazu bo w tym momencie slabszy jest na benzynie i to jest sprawa reduktora takze jak to odlaczyc zeby potem nie bylo problemu z ponownym podlaczeniem w razie czego
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
witam, jaki to gaz? i dlaczego uwazasz ze spadek mocy powoduje reduktor gazu jesli mowisz o Pb?
moze sie myle niech mnie ktos sprostuje ale reduktor gazu nic sie nie ma do jazdy na Pb
moze po prostu trzeba dac kopa twojemu autku bo sie przymulil, przeczyscic i posprawdzac to i tamto:
.przewody kopulka palec ustawienie zaplonu
. odma oleju czy nie zatkana czujniki powodow zamulenia moze byc bardzo duzo ( z doswiadczenia wlasnego wiem)
jakosc paliwa tankowanego na stacji tez ma znaczenie u mnie rozne dziwne paliwa sa raz na pb jade jak bym mial 2litrowego smoka a raz jak bym mial silnik 1.1
moze sie myle niech mnie ktos sprostuje ale reduktor gazu nic sie nie ma do jazdy na Pb
moze po prostu trzeba dac kopa twojemu autku bo sie przymulil, przeczyscic i posprawdzac to i tamto:
.przewody kopulka palec ustawienie zaplonu
. odma oleju czy nie zatkana czujniki powodow zamulenia moze byc bardzo duzo ( z doswiadczenia wlasnego wiem)
jakosc paliwa tankowanego na stacji tez ma znaczenie u mnie rozne dziwne paliwa sa raz na pb jade jak bym mial 2litrowego smoka a raz jak bym mial silnik 1.1
mam nowe swiece kopułkę palec przewody zaplon dobnrze ustawiony i nie ma mocy ukrocony na gazie nie ma czym jechac i pali 15 odkrecony gazowanik pali do 30 a na benzynie jedzie ale nie tak jak bez u brata przy bmw jak wyrzucil calkiem gaz to auto o 40% lepiej jechalo niz wczesniej co mialo instalacje
bodajże 1 gen
bodajże 1 gen
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Witam. Ogólnie ten silnik, który Ty masz, nie bardzo chce współpracować z gazem (NG-mechaniczny wtrysk nie lubi gazu), tak więc jak jest to słaba instalacja najczęściej I gen. i w dodatku nie zbyt zadbana to wychodzą kwiatki , że nie chce chodzić na LPG.
A co do gazu I gen. to ogólnie po wyjęciu miksera auto na samej benzynie chodzi o niebo lepiej, bo mikser zdławia dolot. Nawet jazda z kompletną instalacją ale jazda na benzynie nie daje takiego efektu jakbyś jeździł bez instalacji gazowej-na samej benzynie
A co do gazu I gen. to ogólnie po wyjęciu miksera auto na samej benzynie chodzi o niebo lepiej, bo mikser zdławia dolot. Nawet jazda z kompletną instalacją ale jazda na benzynie nie daje takiego efektu jakbyś jeździł bez instalacji gazowej-na samej benzynie
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
mysle ze warto podlubac to czy silnik lubi czy nie lubi gazu wszystko kwestia doboru mieszanki i odpowiedniego miksera mysle ze wlasnie wspomniany blos zalatwilby sprawe
odzutowca nie zrobisz bo palic bedzie wlasnie 20 lub wiecej sam mam I gen. i autko na gazie slabsze o wiele ale jest jednak troszke ekonomiczniej.
przeczysc jeszcze odme olejowa i sprawdz stan filtra powietrza (nie zaszkodzi) a potem koszt typu blos i regulacja:) pozdrawiam
odzutowca nie zrobisz bo palic bedzie wlasnie 20 lub wiecej sam mam I gen. i autko na gazie slabsze o wiele ale jest jednak troszke ekonomiczniej.
przeczysc jeszcze odme olejowa i sprawdz stan filtra powietrza (nie zaszkodzi) a potem koszt typu blos i regulacja:) pozdrawiam
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
blos pomorze i to duzo poniewaz jednak mikser zeczywiscie dlawi dolot :oops:
wiec zostaje ci zalozenie blosa albo zmiana na IV lub najmniej II generacje lpg.
Jezeli nie przeszkadza ci spalanie to po zalozeniu blosa mozna rowniez "zmasowac"
sonde lambda (czyli innymi slowy jezdzic bez niej) co powinno poprawic osiagi ale zwiekszy spalanie
wiec zostaje ci zalozenie blosa albo zmiana na IV lub najmniej II generacje lpg.
Jezeli nie przeszkadza ci spalanie to po zalozeniu blosa mozna rowniez "zmasowac"
sonde lambda (czyli innymi slowy jezdzic bez niej) co powinno poprawic osiagi ale zwiekszy spalanie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
IV generacji się nie założy do NG z powodu mechanicznego wtrysku, II generacja praktycznie wcale się nie różni od I osiągi takie same spalanie (w granicy błędów pomiaru).damianek1234561 pisze:blos pomorze i to duzo poniewaz jednak mikser zeczywiscie dlawi dolot :oops:
wiec zostaje ci zalozenie blosa albo zmiana na IV lub najmniej II generacje lpg.
Jeśli już to III, generacja ponoć Landi Renzo IGS jest znów dostępny, tylko kwestia znalezienia zakładu gdzie go zakładają. Jak nie to pozostaje BLOS.
Co do sprawdzenia osiągów na benzynie jak wcześniej koledzy wspomnieli wystarczy wyjąć mikser.
EDIT
Do niego idą daw węże jeden z gazem a drugi to krokowiec którego wąż musisz przełożyć w gumę łączącą przepływomierz z przepustnicą.
Teraz jest podłączony do miksera aby ssał mieszankę gazowo-powietrzną a nie same powietrze. Prawdopodobnie w miejscu jego fabrycznego podłączenia jest teraz podłączona kompensacja do parownika którą możesz na czas testu odłączyć jeśli tam będzie pasował wąż od krokowca.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2010, 13:07 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 3 razy.