Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] jak odlaczyc gaz od silnika?

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

[b4] jak odlaczyc gaz od silnika?

Post autor: dr.lolek » 28 paź 2010, 18:38

witam moje pytanie brzmi nastepujaco jak moge odlaczy gaz od silnika by silnik odzyskal moc taka jak przed zalozeniem gazu bo w tym momencie slabszy jest na benzynie i to jest sprawa reduktora takze jak to odlaczyc zeby potem nie bylo problemu z ponownym podlaczeniem w razie czego

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 28 paź 2010, 18:57

witam, jaki to gaz? i dlaczego uwazasz ze spadek mocy powoduje reduktor gazu jesli mowisz o Pb?
moze sie myle niech mnie ktos sprostuje ale reduktor gazu nic sie nie ma do jazdy na Pb
moze po prostu trzeba dac kopa twojemu autku bo sie przymulil, przeczyscic i posprawdzac to i tamto:
.przewody kopulka palec ustawienie zaplonu
. odma oleju czy nie zatkana czujniki powodow zamulenia moze byc bardzo duzo ( z doswiadczenia wlasnego wiem)
jakosc paliwa tankowanego na stacji tez ma znaczenie u mnie rozne dziwne paliwa sa raz na pb jade jak bym mial 2litrowego smoka a raz jak bym mial silnik 1.1

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 28 paź 2010, 19:34

mam nowe swiece kopułkę palec przewody zaplon dobnrze ustawiony i nie ma mocy ukrocony na gazie nie ma czym jechac i pali 15 odkrecony gazowanik pali do 30 a na benzynie jedzie ale nie tak jak bez u brata przy bmw jak wyrzucil calkiem gaz to auto o 40% lepiej jechalo niz wczesniej co mialo instalacje
bodajże 1 gen

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 28 paź 2010, 19:57

Witam. Ogólnie ten silnik, który Ty masz, nie bardzo chce współpracować z gazem (NG-mechaniczny wtrysk nie lubi gazu), tak więc jak jest to słaba instalacja najczęściej I gen. i w dodatku nie zbyt zadbana to wychodzą kwiatki :-/ , że nie chce chodzić na LPG.
A co do gazu I gen. to ogólnie po wyjęciu miksera auto na samej benzynie chodzi o niebo lepiej, bo mikser zdławia dolot. Nawet jazda z kompletną instalacją ale jazda na benzynie nie daje takiego efektu jakbyś jeździł bez instalacji gazowej-na samej benzynie

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 28 paź 2010, 20:00

Przemo80b3, ja to wiem dlatego mysle blosa zalozyc lub gazownik out tylko najpierw chcce zobaczyc czy gra warta swieczki

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 28 paź 2010, 20:21

mysle ze warto podlubac to czy silnik lubi czy nie lubi gazu wszystko kwestia doboru mieszanki i odpowiedniego miksera mysle ze wlasnie wspomniany blos zalatwilby sprawe
odzutowca nie zrobisz bo palic bedzie wlasnie 20 lub wiecej sam mam I gen. i autko na gazie slabsze o wiele ale jest jednak troszke ekonomiczniej.
przeczysc jeszcze odme olejowa i sprawdz stan filtra powietrza (nie zaszkodzi) a potem koszt typu blos i regulacja:) pozdrawiam

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 28 paź 2010, 20:26

filtr powietrza mam nowy i inne takze olej wymieniony etc. mi nie chodzi o spalanie ok niech pali te 20 ale zebym mial czym jechac chyba jednak zainwestuje w tego blosa ino czy to pomoze

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 28 paź 2010, 20:26

No ale Panowie I gen. najlepiej sprawdza się przy silnikach gaźnikowych, bądź na jednopunkcie

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 28 paź 2010, 20:30

Przemo80b3, i co w zwiazku z tym??

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 28 paź 2010, 20:40

blos pomorze i to duzo poniewaz jednak mikser zeczywiscie dlawi dolot :oops:
wiec zostaje ci zalozenie blosa albo zmiana na IV lub najmniej II generacje lpg.
Jezeli nie przeszkadza ci spalanie to po zalozeniu blosa mozna rowniez "zmasowac"
sonde lambda (czyli innymi slowy jezdzic bez niej) co powinno poprawic osiagi ale zwiekszy spalanie

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 28 paź 2010, 20:48

dr.lolek pisze:Przemo80b3, i co w zwiazku z tym??
To że NG jest silnikiem na mechanicznym wtrysku i instalacja I gen. na zwykłym mikserze kompletnie się nie sprawdza w tym silniku. A tak jak Kolega Damian wyżej napisał, że instalacja co najmniej II byłaby lepsza, bądź zastosowanie BLOSA.

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 28 paź 2010, 20:49

no ale zeby mi jakas roznica wychodzila zeby ten gazownik sie zwracal bo co to za interes 50zl dac na 100 km za gaz i tyle samo za benzyne ;/

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 28 paź 2010, 20:58

hmm, to Kolego, najpierw wyjmij mikser i posmigaj na benzynie. Albo montuj blosa i jedz na regulacje i moze wtedy sie poprawi jazda na gazie

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 paź 2010, 13:01

damianek1234561 pisze:blos pomorze i to duzo poniewaz jednak mikser zeczywiscie dlawi dolot :oops:
wiec zostaje ci zalozenie blosa albo zmiana na IV lub najmniej II generacje lpg.
IV generacji się nie założy do NG z powodu mechanicznego wtrysku, II generacja praktycznie wcale się nie różni od I osiągi takie same spalanie (w granicy błędów pomiaru).
Jeśli już to III, generacja ponoć Landi Renzo IGS jest znów dostępny, tylko kwestia znalezienia zakładu gdzie go zakładają. Jak nie to pozostaje BLOS.

Co do sprawdzenia osiągów na benzynie jak wcześniej koledzy wspomnieli wystarczy wyjąć mikser.

EDIT
Do niego idą daw węże jeden z gazem a drugi to krokowiec którego wąż musisz przełożyć w gumę łączącą przepływomierz z przepustnicą.
Teraz jest podłączony do miksera aby ssał mieszankę gazowo-powietrzną a nie same powietrze. Prawdopodobnie w miejscu jego fabrycznego podłączenia jest teraz podłączona kompensacja do parownika którą możesz na czas testu odłączyć jeśli tam będzie pasował wąż od krokowca.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2010, 13:07 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 29 paź 2010, 13:05

mala poprawka posiadam instalacje 2 gen / ok tylko jak ten mikser wyciagnac zeby nic nie popsuc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl