[b3/RU1.8] szarpie przy dodawaniu gazu
[b3/RU1.8] szarpie przy dodawaniu gazu
witam!!! jestem tu nowy!! juz w sumie rok smigam swoja b3!! i auto jest rewelka nimo 75 km fajnie smiga !! ostatnio mam pewien problem na benzynie jak jade powolutku i dodam gazu tak jak by sie dławiła jest szarpnięcie i wchodzi na obroty!! na wyższych już tego nie ma !! natomiast na luzie jak nie ma obciążenia to wkręca sie bez dławienia !! może ktos z was miał taka sytułacje w swojej b3 !!! z góry dzieki za pomoc !!
- darioosh B3/B4
- Forum Audi 80
- Posty: 84
- Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
- Lokalizacja: warszawa
darioosh B3/B4, mogą być do czyszczenia wtryski, miałem tak i wymieniłem na nowy, kupiony z allegro, jednak nie jest to jedyna przyczyna jaka może być. trixx, masz to samo na LPG i PB, czy jak?
Jesli to samo dzieje się na PB i na LPG, to może być coś z układem WN, najlepiej sprawdzić świece, kabel, jeśli dalej rwie, to kopułka, palec ... Na chwilę obecną stawiam na świece..
Jesli to samo dzieje się na PB i na LPG, to może być coś z układem WN, najlepiej sprawdzić świece, kabel, jeśli dalej rwie, to kopułka, palec ... Na chwilę obecną stawiam na świece..
TO ZNACZY TAK,JAK MASZ TROCHE POJĘCIA O MECHANICE TO DASZ RADE .DO PRZEDMUCHANIA POTRZEBNY JAKIŚ KOMPRESOR,JA OSOBIŚCIE GO JESZCZE MYŁEM PŁYNEM DO MYCIA SILNIKA,A Z REGULACJOM TO NIE MA PATENTU,POPROSTU TRZEBA ODPALIĆ GUGLA I SPRAWDZIĆ GDZIE NAJBLIŻEJ CIEBIE JEST JAKIŚ FACHMAN OD GAŻNIKÓW POZDRAWIAM :lol:
- KrUsZyNa
- Forum Audi 80
- Posty: 140
- Rejestracja: 29 maja 2008, 09:42
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Kontakt:
jeśli masz mikser do gazu to on robi jako zwężka i ogranicza dopływ powietrza do gaźnika, a tym samym zuboża mieszankę, jak odkręcisz obudowę gaźnika zobaczysz mikser do gazu i prawdopodobnie wywiercone w nim dziurki... ja u siebie tak miałem i wywierciłem jeszcze jedna na przeciwko przepustnic w gaźniku żeby dostawał więcej powietrza, powinno zniknąć szarpanie.... u mnie pomogło...
najpierw spróbuje sam w nim zamieszać !!! co do miksera to wymontuje na chwile całkowicie i sie przejade !!! bede miał pewność a pracy przy tym niewiele !!! jeśli jednak wyjdzie na gażźnik!!! to takie ostatnie pytanie?? jeździ ktoś z was na regerowanym gaźniku !!! pare stówek to kosztuje !!! i czy ktoś z was robił taki zabieg w swojej audi !! jesli tak to czy warto??? czy to faktycznie jest dobra robota !!! i ewentualnie jakis namiar na wysyłkowca bądz zakład co to robi dobrze !!! widziałem coś takiego na allegro !!! i zastanawiam sie czy przy tej ilości fachmanów od gaźników jest ktoś kto to robi dobrze ?????
witajcie ja mam dokladnie ten sam problem mam 1.8 75Km ru keihin 2 od dwoch tygodni szukam przyczyny tego szarpania prezy niskich obrotach lub przy zmianie biegow nie rownej pracy i braku eklastycznosci silnika na wolnych, wiem ze to mzoe byc lewe powietrze zmienilem podst pod gaźnikiem mysle ze to nie lewe gazior w sumiue tez czysciem przedmuchalem dalej to samo npo jak odpale na ssaniu to niekiedy jest ideał wnioskuje ze wtedy chodzi juz na wyzszych obrotach niz normalnie slyszalem ze to moze byc wina silniczka krokowego jest tam silniczek krokowy przy tym kihinie 2??
Teraz sie dowiedziałem a czy np możę to byc wina zbyt ubogiej mieszanki???
Teraz sie dowiedziałem a czy np możę to byc wina zbyt ubogiej mieszanki???
- daro1234567890
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 sty 2010, 17:16
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
silniczka krokowego tam nie masz !!! ja dziś przeczyściłem i przedmuchałem swó gaźnik !! było tam mnóstwo czarnego nagaru wuczyściłem i powykrecałem dysze !!! i juz 20 km na benzynce i jest rewelacja !!!wszystko przeszło silnik się kręci dobrze !! kwestja regulacji !! ale jeszcze troche posmigam testowo !!! dzieki za pomoc !!! aha spróbuj pokręcić wkretem powietrza tzn odpalić i powoli go wykręcać sprawdz czy nie beda wzrastały obroty!!! jeśli tak to regulacja