Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/RU1.8] szarpie przy dodawaniu gazu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
trixx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 27 paź 2010, 20:20
Lokalizacja: tomaszów mazowiecki

[b3/RU1.8] szarpie przy dodawaniu gazu

Post autor: trixx » 29 paź 2010, 11:41

witam!!! jestem tu nowy!! juz w sumie rok smigam swoja b3!! i auto jest rewelka nimo 75 km fajnie smiga !! ostatnio mam pewien problem na benzynie jak jade powolutku i dodam gazu tak jak by sie dławiła jest szarpnięcie i wchodzi na obroty!! na wyższych już tego nie ma !! natomiast na luzie jak nie ma obciążenia to wkręca sie bez dławienia !! może ktos z was miał taka sytułacje w swojej b3 !!! z góry dzieki za pomoc !!

Awatar użytkownika
darioosh B3/B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 20 kwie 2008, 00:19
Lokalizacja: warszawa

Post autor: darioosh B3/B4 » 29 paź 2010, 12:36

Mam to samo u siebie. Tylko że ja mam 2.0 z wtryskiem wielopunktowym. Mechanik mi powiedział że wtryski są do czyszczenia ale to dosyć kosztowna zabawa.
P.S. Na gazie chodzi idealnie.

Awatar użytkownika
Tauron
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:49
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Tauron » 29 paź 2010, 13:40

darioosh B3/B4, mogą być do czyszczenia wtryski, miałem tak i wymieniłem na nowy, kupiony z allegro, jednak nie jest to jedyna przyczyna jaka może być. trixx, masz to samo na LPG i PB, czy jak?
Jesli to samo dzieje się na PB i na LPG, to może być coś z układem WN, najlepiej sprawdzić świece, kabel, jeśli dalej rwie, to kopułka, palec ... Na chwilę obecną stawiam na świece..

trixx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 27 paź 2010, 20:20
Lokalizacja: tomaszów mazowiecki

Post autor: trixx » 29 paź 2010, 14:33

Na lpg wszystko jest ok !!! silnik mam na gaźniku !! a świece palec kopółke i przewody wymieniłem w orginale niecałe 10 tys km temu!! i nie pomogło !! wnioskuje że jak w 2.0 chodziło o wtryski to problem bedzie z gaźnikiem !! może miał ktos ten problem na gaźniku??

Awatar użytkownika
Afdi87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 590
Rejestracja: 23 paź 2008, 07:33
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: Afdi87 » 29 paź 2010, 15:32

Mam to samo i czytalem, ze moze to byc skrzynia biegów albo dysze w gaźniku, które należałoby przeczyścić.

DUŃCZYK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 13 paź 2010, 13:11
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: DUŃCZYK » 29 paź 2010, 15:43

SIEMA TRIXX MIAŁEM TO SAMO W MOJEJ B3.CZYSZCZENIE I REGULACJA POMOŻE NA BANK ;-)

[ Dodano: 2010-10-29, 15:44 ]
OCZYWIŚCIE MOWA O GAŻNIKU

trixx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 27 paź 2010, 20:20
Lokalizacja: tomaszów mazowiecki

Post autor: trixx » 29 paź 2010, 20:09

ok !! a robił to ktos z was własnymi siłami!! z przedmuchaniem i wyczyszczeniem dam rade !! chodzi mi o jakis patent na regulacje gaźnika może ktoś ma??? bo w mojej mieścinie nie ma żadnego speca od gaźników !!

DUŃCZYK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 13 paź 2010, 13:11
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: DUŃCZYK » 30 paź 2010, 14:39

TO ZNACZY TAK,JAK MASZ TROCHE POJĘCIA O MECHANICE TO DASZ RADE .DO PRZEDMUCHANIA POTRZEBNY JAKIŚ KOMPRESOR,JA OSOBIŚCIE GO JESZCZE MYŁEM PŁYNEM DO MYCIA SILNIKA,A Z REGULACJOM TO NIE MA PATENTU,POPROSTU TRZEBA ODPALIĆ GUGLA I SPRAWDZIĆ GDZIE NAJBLIŻEJ CIEBIE JEST JAKIŚ FACHMAN OD GAŻNIKÓW POZDRAWIAM :lol:

Awatar użytkownika
KrUsZyNa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 29 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: KrUsZyNa » 30 paź 2010, 15:05

jeśli masz mikser do gazu to on robi jako zwężka i ogranicza dopływ powietrza do gaźnika, a tym samym zuboża mieszankę, jak odkręcisz obudowę gaźnika zobaczysz mikser do gazu i prawdopodobnie wywiercone w nim dziurki... ja u siebie tak miałem i wywierciłem jeszcze jedna na przeciwko przepustnic w gaźniku żeby dostawał więcej powietrza, powinno zniknąć szarpanie.... u mnie pomogło...

trixx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 27 paź 2010, 20:20
Lokalizacja: tomaszów mazowiecki

Post autor: trixx » 30 paź 2010, 22:22

najpierw spróbuje sam w nim zamieszać !!! co do miksera to wymontuje na chwile całkowicie i sie przejade !!! bede miał pewność a pracy przy tym niewiele !!! jeśli jednak wyjdzie na gażźnik!!! to takie ostatnie pytanie?? jeździ ktoś z was na regerowanym gaźniku !!! pare stówek to kosztuje !!! i czy ktoś z was robił taki zabieg w swojej audi !! jesli tak to czy warto??? czy to faktycznie jest dobra robota !!! i ewentualnie jakis namiar na wysyłkowca bądz zakład co to robi dobrze !!! widziałem coś takiego na allegro !!! i zastanawiam sie czy przy tej ilości fachmanów od gaźników jest ktoś kto to robi dobrze ?????

mcmoney
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 31 paź 2010, 10:44

Post autor: mcmoney » 31 paź 2010, 10:58

witajcie ja mam dokladnie ten sam problem mam 1.8 75Km ru keihin 2 od dwoch tygodni szukam przyczyny tego szarpania prezy niskich obrotach lub przy zmianie biegow nie rownej pracy i braku eklastycznosci silnika na wolnych, wiem ze to mzoe byc lewe powietrze zmienilem podst pod gaźnikiem mysle ze to nie lewe gazior w sumiue tez czysciem przedmuchalem dalej to samo npo jak odpale na ssaniu to niekiedy jest ideał wnioskuje ze wtedy chodzi juz na wyzszych obrotach niz normalnie slyszalem ze to moze byc wina silniczka krokowego jest tam silniczek krokowy przy tym kihinie 2??

Teraz sie dowiedziałem a czy np możę to byc wina zbyt ubogiej mieszanki???

Awatar użytkownika
daro1234567890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 sty 2010, 17:16
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: daro1234567890 » 31 paź 2010, 21:06


trixx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 27 paź 2010, 20:20
Lokalizacja: tomaszów mazowiecki

Post autor: trixx » 31 paź 2010, 22:26

silniczka krokowego tam nie masz !!! ja dziś przeczyściłem i przedmuchałem swó gaźnik !! było tam mnóstwo czarnego nagaru wuczyściłem i powykrecałem dysze !!! i juz 20 km na benzynce i jest rewelacja !!!wszystko przeszło silnik się kręci dobrze !! kwestja regulacji !! ale jeszcze troche posmigam testowo !!! dzieki za pomoc !!! aha spróbuj pokręcić wkretem powietrza tzn odpalić i powoli go wykręcać sprawdz czy nie beda wzrastały obroty!!! jeśli tak to regulacja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl