[ALL] Podgrzewanie akumulatora
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
widze ze na tym forum co raz to nowe wynalazki i cuda sa proponowane a nawet czesto chwalone, jesli chodzi o mnie nie chcialbym trafic na takie auto, co w nim robiono tym podobne sprawy,
o czym wy ludzie piszecie? ja rozumiem ze dzisiaj 80tka b4 jest tania i kazdy mlodzik ja moze kupic bardzo tanio, ale litosci ...
dla przykladu podam cos takiego - brat mial kiedys audi 80 b3 1.8s i w dokumentacji pisalo ze auto bylo przystosowane do uzytkowania przy minus 25 stopniach, i co moze w zestawie fabryka dawala styropian na akumulator? jak macie do kitu silnik i aku to nic w mrozie nie pomorze, jedynie standardowo mozna wyjac aku w cieple miejsce,
ja mialem kiedys passata b3 1.8 i po 3 dniach stania w mrozie -26 trzy razy okrecil rozrusznik i tryknal, teraz mam 80 tdi, swiece nowe, i pali na dotyk po kilku dniach stania, i co mam sie bawic w jakies ocieplacze?
o czym wy ludzie piszecie? ja rozumiem ze dzisiaj 80tka b4 jest tania i kazdy mlodzik ja moze kupic bardzo tanio, ale litosci ...
dla przykladu podam cos takiego - brat mial kiedys audi 80 b3 1.8s i w dokumentacji pisalo ze auto bylo przystosowane do uzytkowania przy minus 25 stopniach, i co moze w zestawie fabryka dawala styropian na akumulator? jak macie do kitu silnik i aku to nic w mrozie nie pomorze, jedynie standardowo mozna wyjac aku w cieple miejsce,
ja mialem kiedys passata b3 1.8 i po 3 dniach stania w mrozie -26 trzy razy okrecil rozrusznik i tryknal, teraz mam 80 tdi, swiece nowe, i pali na dotyk po kilku dniach stania, i co mam sie bawic w jakies ocieplacze?
Hehehe ale ten Twoj patent to rozładuje go w ciągu max 2 dni... :mrgreen:matti87 pisze:Jelly bardzo chętnie zobaczę taki akumulator który ruszy przy -40 np po tygodniu :mrgreen: i wtedy ty bendziesz dumny .
aldi nie bo gdy nie miałem tej maty to przy -20 centra siadała a z matą nie było żadnych problemów z odpaleniem nawet po 2 tyg stania .
ten patent w galu działał 2 lata na 6 letnim aku .. a Twój patent to pewnie codzienne zabieranie aku ze sobą do domu w zimie :mrgreen:Jelly pisze:Hehehe ale ten Twoj patent to rozładuje go w ciągu max 2 dni... :mrgreen:
zdjęcia wrzucę gdy podłączę mate , pobór mocy podobny do podgrzania lusterka dokładnej wartości nie znam a czas około 30 sek
nikt Ci nie karze się w to bawić .. apropo gratuluje rezultatu 4,02 l/100km (na ukraińskiej) :mrgreen:Szara80tkaTdi pisze:widze ze na tym forum co raz to nowe wynalazki i cuda sa proponowane a nawet czesto chwalone, jesli chodzi o mnie nie chcialbym trafic na takie auto, co w nim robiono tym podobne sprawy,
o czym wy ludzie piszecie? ja rozumiem ze dzisiaj 80tka b4 jest tania i kazdy mlodzik ja moze kupic bardzo tanio, ale litosci ...
dla przykladu podam cos takiego - brat mial kiedys audi 80 b3 1.8s i w dokumentacji pisalo ze auto bylo przystosowane do uzytkowania przy minus 25 stopniach, i co moze w zestawie fabryka dawala styropian na akumulator? jak macie do kitu silnik i aku to nic w mrozie nie pomorze, jedynie standardowo mozna wyjac aku w cieple miejsce,
ja mialem kiedys passata b3 1.8 i po 3 dniach stania w mrozie -26 trzy razy okrecil rozrusznik i tryknal, teraz mam 80 tdi, swiece nowe, i pali na dotyk po kilku dniach stania, i co mam sie bawic w jakies ocieplacze?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
matti87 pisze:apropo gratuluje rezultatu 4,02 l/100km (na ukraińskiej) :mrgreen:
niewiem czy to pochlebstwo czy kpina, ale majac auto z takim silnikiem i jadac na trasie 90km/h jest mozliwe nawet mniejsze osiagnac spalanie, - pisze w przypadku sprawnego samochodu, wrzuce ci tu zdjecie z ksiazeczki i zalaczylbym ci strone niemiecka na ktorej bylo opisane wydarzenie z 1989 roku, jak to zbudowano pierwsze auto z ekonowicznym dieslem TDI w Audi 100, ale nie pamietam gdzie to juz jest,
ja wiem ze majac benzyniaka i jezdzac na gazie "co lepiej sie sprawdza przy gotowaniu obiadu" boli, no i te kolo zapasowe co niewiadomo co znim zrobic w tym bagazniku,
ekonomiczne diesle byly 20 lat temu
wkazdym badz razie odbiegasz od tematu i swoich wynalazkow, i udowodnij swoje racje jezeli sa prawdziwe
chłopaki co ma piernik do wiatrak jeśli chodzi o spalanie a temat założony przez Mateusza. Jeśli twierdzi że założenie maty faktycznie poprawia sprawność aku to dajmy mu się wykazać. Nie zrobi zdjęcia i to opisze wtedy będziemy to dalej komentować. Sam nie jestem pozytywnie nastawiony co do tej maty ale skoro pomogło to warto choć by tego wysłuchać
matti87 pisze:koło leży sobie spokojnie w pokrowcu .. a ja współczuje biednej 80 katowanej ukraińsą ropą ,mój dziadek już lepiej leje do zetora bo na orlenie .. ale i tak wole kuchenkę gazową niż ogłuchnąć w klekocie :mrgreen:Szara80tkaTdi pisze:ja wiem ze majac benzyniaka i jezdzac na gazie "co lepiej sie sprawdza przy gotowaniu obiadu" boli, no i te kolo zapasowe co niewiadomo co znim zrobic w tym bagazniku,
brawo!!. gdy podłączę tą mate zrobie zdjęcia i opisze jej działanie wtedy bendziecie mogli mnie krytykować do woli zobaczymy czy sprawdzi sie w 80ysiul pisze:chłopaki co ma piernik do wiatrak jeśli chodzi o spalanie a temat założony przez Mateusza. Jeśli twierdzi że założenie maty faktycznie poprawia sprawność aku to dajmy mu się wykazać. Nie zrobi zdjęcia i to opisze wtedy będziemy to dalej komentować. Sam nie jestem pozytywnie nastawiony co do tej maty ale skoro pomogło to warto choć by tego wysłuchać
jeszcze nie zdarzyło mi sie wyjmować aku w zimie. A w zeszłym roku były mrozy poniżej -20 i po 3 dnia nie ruszania auta zapaliło od strzału bez styropianów, mat i innych wynalazków. Jedyne godne polecenia to ogrzewanie postojowe!matti87 pisze:ten patent w galu działał 2 lata na 6 letnim aku .. a Twój patent to pewnie codzienne zabieranie aku ze sobą do domu w zimie :mrgreen:Jelly pisze:Hehehe ale ten Twoj patent to rozładuje go w ciągu max 2 dni... :mrgreen:
hmm ja ostatnio u kolegi widzialem taka mate ale zwykla nakladana na akumulator i sobie tylko była załozona na nim .Ewentualnie cos takiego http://allegro.pl/ocieplacz-akumulatora ... ml#gallery przy odpowiednim zaadoptowaniu tez by mogło byc
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
niewiem jak to jest przy 5 i 6-cio cylindrowych silnikach ale w pozostalych jest taka podstawka pod akumulatorem z wlokna szklanego czy cos podobnego, z takimi czterema garbami, ich zadnie jest miedzy innymi aby aku nie stal na golej blasze, od ktorej ciagnie zimno, dodatkowo jest jeszcze oslona aku ktora dodatkowo nie wypuszcza ciepla, wiec juz same rozwiazania fabryczne duzo daja, czy nawet podpinka pod maska w dieslu, ktora tez na swoj sposob trzyma cieplo
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
NIe raczej tylko napewno hmm u mnie pod aku nic nie ma jest tylko na srodku jakas zaslepka Hmm cos czuje ze cos zrezam bo bede mial troche wykladziny z mojego starego auta wiec cos wymysle .Labiel pisze:A ta podpinka nie ma czasem raczej zastosowanie głuszące? Bo raczej to jest jej główne zadanie.Szara80tkaTdi pisze:czy nawet podpinka pod maska w dieslu, ktora tez na swoj sposob trzyma cieplo
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wy narzekacie na B3/B4. Zajrzyjcie sobie jak aku montowany jest w mojej A4. Jest na podszybiu gdzie są odpływy wody. Aktualnie mam zrobioną taką prowizoryczną osłonkę żeby woda nie waliła się na klemy. Zimą zdarzało się zwalałem z aku zamarznięty lód. Też w końcu będę musiał wyrzeźbić dla niego jakąś obudowę.