Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDI 1Z AVANT] Komputer w TDI - podłączenie VAG

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 14 wrz 2010, 10:07

Audi 80 b4 pisze:jest tak ze poluzuje te 4 śruby podnosze cały nastawnik do góry tyle co śruby poluzowane i nie moge go przesunąć stoi w miejscu

pompe mam bosh

co trzeba zrobić zeby ustawić dawke
to co napisalem wyzej jak masz ta pląbe i jej nie wyciagniesz to mozesz nawet pukac caly dzien i nic ci to nie da

Audi 80 b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 09 cze 2008, 14:40

Post autor: Audi 80 b4 » 15 wrz 2010, 21:05

jak mam wyciągnąć tą plombe jak odkręce te 4 torxy i wyciągne całkiem nastawnik do góry nic się nie stanie?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 17 wrz 2010, 20:24

wyleci trochę paliwa i będziesz musiał trafić bolcem nastawnika w otwór w pierścionku dawki w pompie

veteran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 16 sie 2009, 19:14

Post autor: veteran » 30 paź 2010, 22:07

Tak podsumowując swoje boje z kątem wtrysku - dałem sobie spokój ;) Ustawienia rozrządu mieszczą się w granicach błędu i bardzo możliwe, że to one wprowadzają niewielki zamęt w komputerze. Dopóki odpala na dotyk i spalanie ma w normie to zostawiam jak jest.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 paź 2010, 11:06

veteran pisze:Ustawienia rozrządu mieszczą się w granicach błędu
Nie bardzo wiem o jakim błędzie mówisz ,bo rozrząd ustawia się dokładnie tak jak być powinien ,nie ma żadnej "granicy błędu ".Chyba że masz na myśli kąt wtrysku ,bo tu i owszem może być od-do

veteran
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 16 sie 2009, 19:14

Post autor: veteran » 16 lis 2010, 21:51

MUNIOR, podobno rozrząd jest ustawiony dobrze.

Tak z ciekawości (chyba już o to pytałem) - w jakim zakresie N108 zmienia kąt wtrysku (wartość na ciepłym i zimnym silniku)?

Jeżeli N108 jest sterowany przez przekaźnik, to mogą być tylko dwie sytuacje - włączony i wyłączony. Jeżeli natomiast sterowanie odbywa się wypełnieniem impulsów to możemy mówić o pewnej "płynności" jego działania.

Obrazek

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 16 lis 2010, 22:04

N108 jest sterowany sygnałem PWM ze sterownika i za jego pomocą następuje płynna regulacja kąta wtrysku, jego możliwości to ok 18 stopni (prawidłowy zakres w TDI to -3..+15) gdyby był sterowany przekaźnikiem i na zasadzie ON/OFF to następowałaby skokowa zmiana parametrów silnika <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl