Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 b3 2.3 NG] tylne koła przykręcone na 3 z 4 śrub

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wotaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 11 paź 2010, 10:56
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[90 b3 2.3 NG] tylne koła przykręcone na 3 z 4 śrub

Post autor: wotaz » 29 paź 2010, 22:05

Witam, mam taki problem: tylne koła mam przykręcone na 3 śruby, a nie na 4. Mam przekręcony jeden gwint w lewym i jeden w prawym kole. Próbować dogwintować czy wymiana piast w lewym i prawym kole? Co radzicie?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 29 paź 2010, 22:44

Uszkodzone gwinty należało by rozwiercić i dać grubsze śruby.Coś mi się po głowie kołata że są fi 14.

dawid17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 20 mar 2010, 21:29
Lokalizacja: Zielenice

Post autor: dawid17 » 02 lis 2010, 20:57

Witam

Ja też mam w jednym tylnim kole zerwany gwint w piaście i śmigam na 3 śrubach i jest git, trochę je mocniej zawsze dociągam jak zakręcam koło i wszystko jest ok a nie mało już tak zrobiłem km. Ale jak masz możliwości nagwintowania to na pewno nie zaszkodzi

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Tauron
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 340
Rejestracja: 27 lip 2008, 20:49
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Tauron » 02 lis 2010, 21:06

mam dokładnie ten sam motyw w tylnim lewym kole, zakładam kołpaki do stalówek, bo nie chcę by władza się czepiała, zastanawiam się nad większą śrubą.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 02 lis 2010, 21:30

ściągnij tarcze i przy okazji sprawdzisz stan łożysk ;-) nagwintować od nowa to żaden problem ale coś czuje że macie ten problem jeżdżąc już autem które od narodzenia nie miało wymienianych szpilek.A wiadomo że do stalówek i alu trzeba mieć oddzielne komplety :-P

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 02 lis 2010, 21:47

wotaz pisze:Mam przekręcony jeden gwint w lewym i jeden w prawym kole
Bardzo często jest to przyczyną przykrecania śrub pneumatem bez uprzedniego wkrecenia jej recznie , dwa razy bylem naocznym swiadkiem takiego zajścia u "mechanika" :shock:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl