Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 ABK] - hamownia

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
SOLEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 28 lip 2007, 14:09

[80 b4 ABK] - hamownia

Post autor: SOLEK » 02 lis 2010, 23:03

Witam,
Koledzy czy moze byc tak za auto trzyma moc 112KM ( wynik z hamowni ) a sprawia wrazenie mulowatego.
Na trasie pali 7.2 przy 120km/h a w miescie na krotkich przejazdach 14.5 do 15.
Mialem ADA w sedanie i wydaje mi sie ze lepiej kręcił

Pozdrawiam
Solek

marianb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 245
Rejestracja: 22 cze 2007, 20:49
Lokalizacja: Warmia

Post autor: marianb » 02 lis 2010, 23:44

Ja hamowałem swoje ABK dwa lata temu. Wyszło 102KM/165NM. Jeżdżę nim praktycznie tylko po mieście. LPG spala ok 15l/100km :-P

SOLEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 28 lip 2007, 14:09

Post autor: SOLEK » 03 lis 2010, 00:05

hehehehe
cikawe ile to drugie wciaga :)

zabieram sie do regulacji bo chyba niedomaga

Juras-Junkers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 01 paź 2010, 23:36
Lokalizacja: Krosno

[80 b4 ABK] - hamownia

Post autor: Juras-Junkers » 03 lis 2010, 00:08

Witaj kolego.
Jak najbardziej że może tak być. Miałem to samo ze swoim, taki mułowaty był że głowa boli.
Dzieje się tak dlatego, że ktoś jeździł długi czas spokojnie, delikatnie i nie dawał mu w deche.
Musisz go porządnie przepalić na trasie najlepiej i to tak na dużych obrotach. Bo przy spokojnej jeździe w układzie wydechowym osadza się nalot, osad ze spalin i to jest powodem mułowatego samochodu. Więc od czasu do czasu musisz mu troszkę mocniej przycisnąć. U mnie to pomogło, choć to troche czasu trwało. Ale teraz jest niebo a ziemia. Mam nadzieję że pomogłem. <ok>

SOLEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 28 lip 2007, 14:09

Post autor: SOLEK » 08 lis 2010, 21:30

mam wrazenie ze przepaliłem na trasie
poniewaz zalozylem ostatnio AC/BC to widze ze przy ciaglej jezdzie po miescie przy obecnych temperaturach ciagnie okolo 10l/100km. -nie mam uwag , ale wystarczy ze ostygnie i srednia natychmiast rosnie do 13.5 l/100
krotkie przejazdy to juz masakra 15l/100
jak sie ochlodzi to spodziewam sie 17l/100
mam wrazenie ze automatyczne ssanie mne wyssie :)
chyba ze cos mu dolega i trzeba poregulowac
na vagu nic nie wychodzi

Pozdrowka

Awatar użytkownika
Bibol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 404
Rejestracja: 23 lip 2007, 18:02
Lokalizacja: Dormagen

Post autor: Bibol » 08 lis 2010, 22:51

Ockej a jak temperaturę wskazuję ci zegar ?? Ja na swoje nieszczęście założyłem niebieski z Toprana i zegar pokazywał mi tylko 70st w porywach, i niunia paliła 15/100 aż ładnie waniało z rury benzynką ( a miały być fiołki ) :mrgreen: Kupiłem nowy w ASO i jest spokój. Sprawdź jeszcze czy czasem sonda lambda już ledwo dyszy czy nie, bo to tez ma znaczenie. <ok> Masz LPG ??

SOLEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 28 lip 2007, 14:09

Post autor: SOLEK » 09 lis 2010, 00:19

witaj,
teperature pokazuje 90-95C ,ale wskaznik wolno sie "wkreca"
dosc szybo zaczyna dmuchac cieplym powietrzem

rozumiem ze wymieniles niebieski czujnik, bede go sprawdzal mam wątek z grupy o sposobie jego weryfikacji( pomiary rezystancji)

jest tez info w centrum o lambdzie ale moze masz jakis prosty opis jak sprawdzić jej dzialanie?

Vag nic nie pokazuje przy automatycznej kontroli

Nie jestem zgazowany

Pozdro
P.S Zalozylem watek o regulacji ABK od podstaw. zapraszam do wspolpracy
Obejrzalem twoją furkę i widze ze masz zapal, ja jestem po AC/BC i kierownicy od S line , dodatkowe zegary czekaja w szafie na wiosne

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl