Witam,
Koledzy czy moze byc tak za auto trzyma moc 112KM ( wynik z hamowni ) a sprawia wrazenie mulowatego.
Na trasie pali 7.2 przy 120km/h a w miescie na krotkich przejazdach 14.5 do 15.
Mialem ADA w sedanie i wydaje mi sie ze lepiej kręcił
Pozdrawiam
Solek
[80 b4 ABK] - hamownia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2010, 23:36
- Lokalizacja: Krosno
[80 b4 ABK] - hamownia
Witaj kolego.
Jak najbardziej że może tak być. Miałem to samo ze swoim, taki mułowaty był że głowa boli.
Dzieje się tak dlatego, że ktoś jeździł długi czas spokojnie, delikatnie i nie dawał mu w deche.
Musisz go porządnie przepalić na trasie najlepiej i to tak na dużych obrotach. Bo przy spokojnej jeździe w układzie wydechowym osadza się nalot, osad ze spalin i to jest powodem mułowatego samochodu. Więc od czasu do czasu musisz mu troszkę mocniej przycisnąć. U mnie to pomogło, choć to troche czasu trwało. Ale teraz jest niebo a ziemia. Mam nadzieję że pomogłem. <ok>
Jak najbardziej że może tak być. Miałem to samo ze swoim, taki mułowaty był że głowa boli.
Dzieje się tak dlatego, że ktoś jeździł długi czas spokojnie, delikatnie i nie dawał mu w deche.
Musisz go porządnie przepalić na trasie najlepiej i to tak na dużych obrotach. Bo przy spokojnej jeździe w układzie wydechowym osadza się nalot, osad ze spalin i to jest powodem mułowatego samochodu. Więc od czasu do czasu musisz mu troszkę mocniej przycisnąć. U mnie to pomogło, choć to troche czasu trwało. Ale teraz jest niebo a ziemia. Mam nadzieję że pomogłem. <ok>
mam wrazenie ze przepaliłem na trasie
poniewaz zalozylem ostatnio AC/BC to widze ze przy ciaglej jezdzie po miescie przy obecnych temperaturach ciagnie okolo 10l/100km. -nie mam uwag , ale wystarczy ze ostygnie i srednia natychmiast rosnie do 13.5 l/100
krotkie przejazdy to juz masakra 15l/100
jak sie ochlodzi to spodziewam sie 17l/100
mam wrazenie ze automatyczne ssanie mne wyssie
chyba ze cos mu dolega i trzeba poregulowac
na vagu nic nie wychodzi
Pozdrowka
poniewaz zalozylem ostatnio AC/BC to widze ze przy ciaglej jezdzie po miescie przy obecnych temperaturach ciagnie okolo 10l/100km. -nie mam uwag , ale wystarczy ze ostygnie i srednia natychmiast rosnie do 13.5 l/100
krotkie przejazdy to juz masakra 15l/100
jak sie ochlodzi to spodziewam sie 17l/100
mam wrazenie ze automatyczne ssanie mne wyssie
chyba ze cos mu dolega i trzeba poregulowac
na vagu nic nie wychodzi
Pozdrowka
Ockej a jak temperaturę wskazuję ci zegar ?? Ja na swoje nieszczęście założyłem niebieski z Toprana i zegar pokazywał mi tylko 70st w porywach, i niunia paliła 15/100 aż ładnie waniało z rury benzynką ( a miały być fiołki ) :mrgreen: Kupiłem nowy w ASO i jest spokój. Sprawdź jeszcze czy czasem sonda lambda już ledwo dyszy czy nie, bo to tez ma znaczenie. <ok> Masz LPG ??
witaj,
teperature pokazuje 90-95C ,ale wskaznik wolno sie "wkreca"
dosc szybo zaczyna dmuchac cieplym powietrzem
rozumiem ze wymieniles niebieski czujnik, bede go sprawdzal mam wątek z grupy o sposobie jego weryfikacji( pomiary rezystancji)
jest tez info w centrum o lambdzie ale moze masz jakis prosty opis jak sprawdzić jej dzialanie?
Vag nic nie pokazuje przy automatycznej kontroli
Nie jestem zgazowany
Pozdro
P.S Zalozylem watek o regulacji ABK od podstaw. zapraszam do wspolpracy
Obejrzalem twoją furkę i widze ze masz zapal, ja jestem po AC/BC i kierownicy od S line , dodatkowe zegary czekaja w szafie na wiosne
teperature pokazuje 90-95C ,ale wskaznik wolno sie "wkreca"
dosc szybo zaczyna dmuchac cieplym powietrzem
rozumiem ze wymieniles niebieski czujnik, bede go sprawdzal mam wątek z grupy o sposobie jego weryfikacji( pomiary rezystancji)
jest tez info w centrum o lambdzie ale moze masz jakis prosty opis jak sprawdzić jej dzialanie?
Vag nic nie pokazuje przy automatycznej kontroli
Nie jestem zgazowany
Pozdro
P.S Zalozylem watek o regulacji ABK od podstaw. zapraszam do wspolpracy
Obejrzalem twoją furkę i widze ze masz zapal, ja jestem po AC/BC i kierownicy od S line , dodatkowe zegary czekaja w szafie na wiosne