tylko manometr albo wartość doładowania w gr. 011 i musi być ominięty N75 (ciśnienie z turbo bezpośrednio na gruszkę) i jak będzie poniżej 0.6 bara przy ok 2200-2500obr to sztangę trzeba skrócić a jak będzie powyżej 0.65-0.7 to przydałoby się wydłużyć, oczywiście cała reszta ma być sprawna i silnik ma nie być w trybie serwisowymdiablo228 pisze:Koledzy a ja tak zapytam o tą sztange bo fabrycznie ona powinna być zaklejona farbą mała kropla chyba a jeśli jej niema jak ją ustawić ?? sprawdzić czy jest dobrze ustawione cięgno tej gruchy
[80 B4 1.9 TDI]Niedoładowanie
Skrócić to znaczy u ciebie - czyli - kręce w prawo cięgno sie skraca a w lewo wydłuża tak to rozumiem - odkręcanie znaczy wydłuzanie cięgna, a w przypadku złego ustawienia tego cięgna jakie są objawy do zaobserwowania ??UKI_XX pisze:tylko manometr albo wartość doładowania w gr. 011 i musi być ominięty N75 (ciśnienie z turbo bezpośrednio na gruszkę) i jak będzie poniżej 0.6 bara przy ok 2200-2500obr to sztangę trzeba skrócić a jak będzie powyżej 0.65-0.7 to przydałoby się wydłużyć, oczywiście cała reszta ma być sprawna i silnik ma nie być w trybie serwisowym