Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[80 B4 1.9 TDI]Niedoładowanie

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 03 lis 2010, 01:02

diablo228 pisze:Koledzy a ja tak zapytam o tą sztange bo fabrycznie ona powinna być zaklejona farbą mała kropla chyba a jeśli jej niema jak ją ustawić ?? sprawdzić czy jest dobrze ustawione cięgno tej gruchy
tylko manometr albo wartość doładowania w gr. 011 i musi być ominięty N75 (ciśnienie z turbo bezpośrednio na gruszkę) i jak będzie poniżej 0.6 bara przy ok 2200-2500obr to sztangę trzeba skrócić a jak będzie powyżej 0.65-0.7 to przydałoby się wydłużyć, oczywiście cała reszta ma być sprawna i silnik ma nie być w trybie serwisowym

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 03 lis 2010, 21:22

UKI_XX pisze:tylko manometr albo wartość doładowania w gr. 011 i musi być ominięty N75 (ciśnienie z turbo bezpośrednio na gruszkę) i jak będzie poniżej 0.6 bara przy ok 2200-2500obr to sztangę trzeba skrócić a jak będzie powyżej 0.65-0.7 to przydałoby się wydłużyć, oczywiście cała reszta ma być sprawna i silnik ma nie być w trybie serwisowym
Skrócić to znaczy u ciebie - czyli - kręce w prawo cięgno sie skraca a w lewo wydłuża tak to rozumiem - odkręcanie znaczy wydłuzanie cięgna, a w przypadku złego ustawienia tego cięgna jakie są objawy do zaobserwowania ??

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 04 lis 2010, 13:03

skrócić to znaczy wkręcić gwint w cięgno a wydłużyć to odwrotnie ;-) objawy będą takie że jak będzie otwarty zawór to turbo mniej pompuje i późno wstaje a jak za bardzo się skróci to będzie przeładowanie (pod warunkiem że N75 jest sprawny)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl