No a jak się dostac do tego regulatora napięcia Pozdrawiam Dzięki pomogło przykręcenie śrubki mocującej regulator nie było jej wcale teraz chodzi to w miarę dobrze można by było lepiej wyskalowac wskazania ale mi wystarczy jak jestMobilek pisze:Nie.rysiek_71 pisze:czy warto wymienic czujnik temperatury???
Wymień lub sprawdź połączenie regulatora napięcia w liczniku. (czarny prostokącik z trzema nóżkami przykręcony z tyłu do płyty licznika)
[B4 1Z] Gaśnie, wskazania temperatury cieczy
Ostatnio zmieniony 14 lis 2009, 11:46 przez rysiek_71, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzyzak2211
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
- Lokalizacja: Malbork
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
Mam mały problem z odpalaniem silnika. Problem pojawia sie czasem, najczesciej wtedy kiedy silnik jest zimny. Odpalam go za 1 razem (po nagrzaniu swiec) jednak silnik pochodzi z 5 sekund na nierównych niskich obrotach po czym gaśnie. Odpalam ponownie - niby łapie ale nie odpala - i tak kilka razy aż odpali (wczoraj odpalil dopiero za ok 10 razem po tym jak wczesniej zgasł). W lecie jakos szczególnie tego problemu nie zauwazalem ale zeszlej zimy tez bywało ze tak wlasnie nie chcial odpalac. Myslalem ze to wina filtrów. W lecie wymienilem filtr powietrza i paliwa, ale widac problem nadal sie pojawia. Zastanawiam sie czy przyczyna moga byc tu świece? Ja ich nie wymienialem odkad kupilem autko i zrobilem 12 tys. km a nie wiem kiedy i czy wogole wymienial je wczesniejszy wlasciciel. Ma ktos jakaś swoją diagnoze na taki problem?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
Ano nie sprawdzalem bo i nie wiedzialem jak Czyli kabelek podpiac do PLUSA aku. i zetknac drugi koniec do swiecy? Teraz jak wiem jak to sprawdze. Co do powietrza w przewodach - przy filtrze w przewodzie widze "bąble" ale mechanik mowil ze to nic nie szkodzi ze sobie jest. Poza pierwszym odpaleniem auto chodzi równo i ladnie, nie gasnie ani nic. Kąt wrysku byl ustawiony przy wymianie rozrzadu przez wczesniejszego wlasciciela, przynajmniej tak mowił. Nie wiem jak z VAGiem, kiedys trza bedzie podpiąc gdzieś. Co do zaworu zwrotnego to o jaki zawór chodzi? Bo nie wiem czy mam czy nie mam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
dokładnieCzyli kabelek podpiac do PLUSA aku. i zetknac drugi koniec do swiecy?
weź go p.... w głowę żadnych bąbli powietrza ma nie być :evil: :evil: .przy filtrze w przewodzie widze "bąble" ale mechanik mowil ze to nic nie szkodzi ze sobie jest
mówić każdy może :evil:Kąt wrysku byl ustawiony przy wymianie rozrzadu przez wczesniejszego wlasciciela, przynajmniej tak mowił.
wpisz w szukajkę są zdjęcia <ok> posprawdzaj to wszystko i daj znać jak poszłoto o jaki zawór chodzi? Bo nie wiem czy mam czy nie mam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
Oki posprawdzam jak tylko znajde troche czasu Powiedz mi jeszcze tylko jak tej "bąbli" z przewodu paliwowego przy filtrze sie pozbyc? Wystarczy odkrecic przy filtrze opaske i zaciagnac paliwa czy jak sie to robi ?:) Sorki za takie pytanie ale jak sie czegos kiedys nie robilo takiego to sie nie wie Poza tym to moj pierwszy diesel Kąt wtrysku ustawie tylko podpinajac pod kompa w serwisie, jak sie domyslam? Poki co dzieki Ci za informacje.
Ostatnio tez miałem problem z odpalaniem auta, a jak zapaliło to pochodziło z 5 sekund i zgasło, a potem wcale nie chiało zapalać U mnie problemem był oring pod podgrzewaczem paliwa, znajduje się on na obudowie filtra paliwa. Wymieniełem i zero bąbli <ok> Przy każdej wymianie filtra paliwa zalecana jest wymiana tego oringa, jeśli tego nie zrobiłeś to wymień go, może akurat masz to samo co u mnie.mariusz8282 pisze:Powiedz mi jeszcze tylko jak tej "bąbli" z przewodu paliwowego przy filtrze sie pozbyc?
jeżeli nie będzie nigdzie łapać lewego powietrza, wszystko będzie szczelnie, to układ sam się odpowietrzy.mariusz8282 pisze:Wystarczy odkrecic przy filtrze opaske i zaciagnac paliwa czy jak sie to robi ?:)
taki mechanik to niech jak najszybciej straci pracę :evil:mariusz8282 pisze:przy filtrze w przewodzie widze "bąble" ale mechanik mowil ze to nic nie szkodzi ze sobie jest
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ewidentnie zapowietrza ci się układ paliwowy ,żadne tam świece ,czy kąty wtrysku nie mają tu nic do rzeczy .Bombelek powietrza w przewodzie ,może polecieć raz na jakiś czas ,ale w zasadzie nie powinien lecieć wcale .Główny podejrzany to oring w podgrzewaczu ,następnie przewody przelewowe na wtryskach ,poza tym do sprawdzenia połaczenia przewodow i na koniec dokręcenie filtra do głowiczki .Co do przewodów przelewowych i zasilających to nie mogą być lużne i nie powinny dać się lekko obrucić na zimnym silniku bo na ciepłym bedą jeszcze luzniejsze i zapowietrzanie bedzie na 100%mariusz8282 pisze:najczesciej wtedy kiedy silnik jest zimny. Odpalam go za 1 razem (po nagrzaniu swiec) jednak silnik pochodzi z 5 sekund na nierównych niskich obrotach po czym gaśnie. Odpalam ponownie - niby łapie ale nie odpala - i tak kilka razy aż odpali (wczoraj odpalil dopiero za ok 10 razem po tym jak wczesniej zgasł)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
Dzieki Panowie, pewnie to bedzie ten oring. Mechanik wymienial raczej sam filtr. Tak ze musze obczaic co i jak z tym oringiem i wymienic, wtedy zobaczymy. Dam znac co i jak, jak juz bedzie zrobione.
[ Dodano: 2010-11-05, 11:44 ]
P.S.
Przewody przelewowe na wtryskach bedą OK bo byly niedawno wymieniane (4szt). Stare byly juz slabe i przesiakały paliwem przez co tez w czasie jazdy w samochodzie zajeżdzało ON aż głowa bolała. Jakby ktos tak mial i sie zastanawiał przez co tak czuc paliwo to juz bedzie wiedział
[ Dodano: 2010-11-05, 11:44 ]
P.S.
Przewody przelewowe na wtryskach bedą OK bo byly niedawno wymieniane (4szt). Stare byly juz slabe i przesiakały paliwem przez co tez w czasie jazdy w samochodzie zajeżdzało ON aż głowa bolała. Jakby ktos tak mial i sie zastanawiał przez co tak czuc paliwo to juz bedzie wiedział
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz
Witam ponownie:) Bylem dzis w serwisie Audi/Vw chcąc dokupić ten oring o którym mowimy no i Pan poinformował mnie ze ten oring jest tylko w komplecie z filtrem paliwa Wrocilem do domu i rozkrecilem to (klucz 7) i wg mnie to wyglada na część wymienną tak jak mówicie (wyciagnalem caly ten plastikowy zawór).Po drugie, wężyk paliwa ten obok (grubszy) na ktorym widziałem "bąbla" byl troche luźny na opasce wiec docisnałem mocniej. Moze bedzie lepiej, zobaczymy. Co do świec - sciagnalem obudowe, patrze a tu kapturek lezy oparty obok jednej ze swiec (spadł) albo mechanik nie załozyl. Dodam ze kapurek uszkodzony tzn. plastik odłamany kawałek i za lekko siedzi na swiecy. Zobacze czy bedzie teraz odpalal dobrze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
bzdura 4 razy wymieniałem u siebie filtr i nie było chyba chciał powiedzieć komplet razem z podgrzewaczemjest tylko w komplecie z filtrem paliwa
jak najbardziej <ok>i wg mnie to wyglada na część wymienną tak jak mówicie (wyciagnalem caly ten plastikowy zawór)
. ibardzo dobrze zrobiłeś trzeba było wszystkie opaski posprawdzać.Po drugie, wężyk paliwa ten obok (grubszy) na ktorym widziałem "bąbla" byl troche luźny na opasce wiec docisnałem mocnie
.napewno :evil: a co on tam grzebał?albo mechanik nie załozyl
[/quote] są tematy na ten ten temat to już bolączka tych kapturkówDodam ze kapurek uszkodzony tzn. plastik odłamany kawałek i za lekko siedzi na swiecy. Zobacze czy bedzie teraz odpalal dobrze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 250
- Rejestracja: 21 lis 2009, 11:31
- Lokalizacja: Biecz