[B4 1.9 TD AAZ] Nie pali
A jak pyknie po przekręceniu kluczyka to oznacza, że działa? Myślałem by wyjąć aku i złączyć obie klemy co by może mi zresetowało immo. Tak szczerze mówiąc to nie wiem czy tam jest immo bo alaram montowany przez właściciela był i nie mam pojecia co i jak z tym jest.MUNIOR pisze: podmień ten elektrozawór stop ,jak radzi gibaj.Albo wykręć i sprawdż czy działa
lecim tak:
Silnik
Po podaniu prądu bezpośrednio na elektrozawór również pyka coś w tym miejscu:
a to z koleji jest połączone z turbiną:
Do tej kostki na pompie nie dochodzi prąd i też dałem jej bezpośrednio z aku:
z owej kostki wychodzi kabelek i idzie w to miejsce (co to jest tak w ogóle?):
Oto kluczyk:
A i ktoś może poweidzieć co to jest?:
[ Dodano: 2010-11-03, 21:50 ]
Dodam jeszcze, że wszystkie bezpieczniki i przekaźniki sprawdziłem i działają.
[ Dodano: 2010-11-03, 21:57 ]
Jeszcze dodam filmik z dzwiękami podczas odpalania auta ino sie tylko przetworzy na yt
Silnik
Po podaniu prądu bezpośrednio na elektrozawór również pyka coś w tym miejscu:
a to z koleji jest połączone z turbiną:
Do tej kostki na pompie nie dochodzi prąd i też dałem jej bezpośrednio z aku:
z owej kostki wychodzi kabelek i idzie w to miejsce (co to jest tak w ogóle?):
Oto kluczyk:
A i ktoś może poweidzieć co to jest?:
[ Dodano: 2010-11-03, 21:50 ]
Dodam jeszcze, że wszystkie bezpieczniki i przekaźniki sprawdziłem i działają.
[ Dodano: 2010-11-03, 21:57 ]
Jeszcze dodam filmik z dzwiękami podczas odpalania auta ino sie tylko przetworzy na yt
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jesteś pewien ? Skoro EGR masz połaczony z turbiną :shock: to jakiś niezły magik wsadził tam swoje rączki :roll: bo w aaz najczęściej siedzi kk14 i nie bardzo jest tam gdzie podłączyć jakikolwiek wężyk ,bo nie ma żadnego króćca przy gruszce WG ,wszystko jest zabudowane ,a zgruszki wystaje tylko śrubka na imbus z kontrą ,którą reguluje się ciśnienie doładowania .Ten żółty wężyk z tworzywa ,który ,jak twierdzisz idzie do turbiny , powinien iść do elektrozaworu przy nadkolu . Co do pompy wtryskowej to masz eko pompę bez LDA i bez pina praktycznie bez możliwości podkręcenia .Elektryka w niej sprowadza się tylko do elektrozaworu stop a to co jest na ostatnim zdjęciu to włącznik puszczający zasilanie na elektrozawór EGR .EGR w AAZ działa typowo mechanicznie i tylko na jałowym biegu ,po lekkim dodaniu gazu już nie działa , jego obecność jest w zasadzie obojętna dla silnika ,choć nie do końca ,bo sprawny EGR zasyfia dolot ,a nie szczelnym EGR em ucieka ciśnienie doładowania.A to zakreślone w kółku na ostatnim zdjęciu to jakieś ustrojstwo opużniające powracanie dżwigni gazunolay pisze:a to z koleji jest połączone z turbiną:
Na drugim zdjęciu to jest właśnie elektrozawór przy nadkolu i ten wężyk sobie idzie do tego czegoś na zdjęciu nr 3 a to jest połączone z turbiną. Co do włącznika EGR to właśnie on nie dostaje prądu. W sobote wykręce elektrozawór z pompy i go sprawdze. Szkoda, że mam taki kawał drogi do Ciebie Munior bo wybrałbym sie celem naprawy do Ciebie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
No i do tego momentu jest ok.nolay pisze:Na drugim zdjęciu to jest właśnie elektrozawór przy nadkolu i ten wężyk sobie idzie do tego czegoś na zdjęciu nr 3
ale to już nie :shock: drugi wężyk z elektrozaworu powinien iść do serwo gdzie jest zasilany w podciśnienienolay pisze: a to jest połączone z turbiną.
żadna strata ,wręcz przeciwnie ,przynajmniej jak nie działa nie zasyfia dolotu .Zrób fotkę tego podłączenia z elektrozaworu przy nadkolu do turbiny ,bo jakoś nie moge sobie wyobrazić gdzie to może być podłaczone :shock:nolay pisze:Co do włącznika EGR to właśnie on nie dostaje prądu.
Jest alaram montowany przez poprzedniego właściciela ale nie ma on wpływu na odpalania auta
[ Dodano: 2010-11-07, 12:02 ]
Panowie czy elektrozawór ma być tak w częściach czy coś sie w nim posypało i sie rozłożył na części?
Tutaj coś dla Muniora, podłączonie EGR z turbiną(?):
[ Dodano: 2010-11-07, 12:19 ]
A oto filmikl jak auto pali:
[ Dodano: 2010-11-07, 12:02 ]
Panowie czy elektrozawór ma być tak w częściach czy coś sie w nim posypało i sie rozłożył na części?
Tutaj coś dla Muniora, podłączonie EGR z turbiną(?):
[ Dodano: 2010-11-07, 12:19 ]
A oto filmikl jak auto pali:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja tu widzę prawidłowe połączenie zaworu EGR z elekrtozaworem n 18 który go otwiera i zamyka .W aaz nie ma żadnych wężyków podłączonych do turbiny ,ani żadnych elektrozaworów sterujących turbinąnolay pisze:Tutaj coś dla Muniora, podłączonie EGR z turbiną(?):
Tak ma byćnolay pisze:Panowie czy elektrozawór ma być tak w częściach czy coś sie w nim posypało i sie rozłożył na części?
[ Dodano: 2010-11-07, 13:40 ]
Palenie ,lipa ,pali jakby było powietrze w przewodach paliwowychnolay pisze:A oto filmikl jak auto pali:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak wykluczyłeś powietrze w przewodach ,to pozostaje tylko pompa wtryskowa (jakbyś potrzebował to mam prawie nówkę w idealnym stanie od 1,9 td ,bez LDA ale przy twojej ekopompie bez najmniejszej różnicy)Można zrobić jeszcze jeden test który potwierdzi winę pompy ,wykręcasz wtryskiwacze ,podłaczasz na zewnątrz ,kręcisz rozrusznikiem i widzisz ,jak przestają rozpylać to winna jest pompa wtryskowa ,o ile na 100%wykluczyłeś łapanie powietrza .Jakbyś mieszkał blizej to bym ci ją nawet załozył do auta i wszystko poustawiałnolay pisze:Powietrze jest w przewodach ale nie jest go aż tyle by auto nie zapaliło. Mało tego bo podawałem mu bezpośrednio z butelki do pompy i tak samo chechłał. Szczerze mówiąc to nie wiem ocb już w tym autem.