Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ b3 1.8s SF] instalacja lpg

Wszystko co związane z LPG
pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 30 paź 2010, 10:51

A czy ten przewód czarny, który ktoś trzyma w ręku(pewnie Ty Satar ;)) to ma być zaślepiony? I wydaje mi się, ze ten przewód idzie od takiego kwadrata, kostki przy gaźniku do której dochodzą dwa przewody od podciśnienia? Chodzi mi o to zaznaczone na czerwono-http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/357 ... fdab0.html.

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 31 paź 2010, 10:14

Ten przewód idzie do filtra (patelni). Trzymam go tam, żeby pokazać pi razy drzwi gdzie on wchodzi. Obok z patelni wychodzi jeszcze jeden który idzie do czarnej "bani" która steruje dolotem powietrza do patelni

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 31 paź 2010, 12:45

OK. Dzięki. Na dniach będę kombinował z tymi przewodami :). Jak by coś się działo to będę pisał. Mam nadzieje, że zmniejszy to spalanie. I jak by coś- to te przewody można kupić bez problemu w sklepie?

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 02 lis 2010, 10:25

Jasne. Tylko musisz dobrać odpowiedni przekrój

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 05 lis 2010, 17:48

Wczoraj i dzisiaj bawiłem się z podciśnieniami. Wymieniłem także termostat oraz płyn chłodniczy(czytałem, że jak chcę aby "babcia" mało paliła to podstawa aby silnik się dobrze nagrzewał). Poprzedni termostat miał temperaturę otwarcia 80C a nowy ma 87C. I jeszcze zapytam- ile powinno wchodzić płynu chłodniczego? Bo spuściłem 5 litrów a wlałem 3 litry(nie odpowietrzałem układu). Dodatkowo uszczelniłem połączenie miksera z gaźnikiem(mam wrażenie, że brało z tamtą lewe wiatry) i z "patelnią(j/w). Wrzucę jedną fotkę mojego gaźnika i przewodów podciśnień(mam więcej fotek ale komp mi szwankuje). http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d55 ... 5de5b.html. Teraz poprawiłem podciśnienia wg. fotek Satara. Zobaczymy jak będzie ze spalaniem itd. Dodatkowo przeczyściłem styki w kopułce i na palcu zapłonu. Ale i tak obie te części+ świece musze wymienić.

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 06 lis 2010, 10:26

Masz trochę inny schemat podciśnień. U mnie od zielonej bańki po trójniku jeden przewód zapyla przodu gaźnika jak u ciebie ale ten drugi idzie do tego grubego przewodu od serwa (konkretnie to do zaworka który u ciebie ma tylko jedno wejście) koło pokrywy zaworów. Daj mi nr. Kom. na pw to pogonię ci zdjęcia mms-em

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 06 lis 2010, 13:01

Satar pisze:Daj mi nr. Kom. na pw to pogonię ci zdjęcia mms-em
Trochę głupio się przyznać ale nie mam telefonu... Wrzuć fotki na jakiś serwer. Będe wdzięczny.

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 08 lis 2010, 16:02

Ja z kolei korzystam z netu tylko w pracy. I nie zawsze jestem sam a wódz twierdzi, że mnie pogięło i biję piane na forum. dobra - ja się postaram coś wykombinować

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 09 lis 2010, 20:40


waski1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 17 sty 2010, 19:34

Post autor: waski1 » 13 lis 2010, 22:20

mogę dodać jeżeli chodzi o spalanie LPG to mnie też pali 9,5 w cyklu mieszanym ale latem a teraz to 12l łyka jak nic. silnik 1.8 na gażniku 75-80 KM sam dokładnie niewiem bo numery silnika są nieczytelne

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 15 lis 2010, 15:28

Mam pytanie- czy czujnik temperatury płynu chłodniczego(ten przy cylindrach) ma znaczenie w spalaniu? Bo mi wydaje się, że coś on szwankuje- raz wskazuje 90C a raz ledwo 60C. Termostat wymieniony na nowy, więc raczej nie powinien się blokować....

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 20 lis 2010, 10:06

waski1, Silnik prawdopodobnie RU ale SF też wchodzi w rachubę zależy od kolektora i/lub dysz w gaźniku

pawel_m, Nie ma nic do spalania. Jest tam czysto informacyjnie. Mam już dla Ciebie zdjęcia podciśnień. Dziś lub jutro zaloguję się u kumpla to wrzucę na forum. Ale
pawel_m pisze:nieźle po*^&*^one
to tam jest :shock:

[ Dodano: 2010-11-20, 10:08 ]
A co do samych wskazań wskaźnika temp. to przeczyść styki w liczniku. To standard

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 20 lis 2010, 20:37

Dzięki Satar. Fotki wstaw najlepiej tutaj- pewnie w przyszłości komuś się jeszcze przydadzą. I jeszcze jedno- wydaje mi się, ze wysokie spalanie powoduje podstawka gaźnika, która jest IMO zużyta. Czy ktoś wie jaka powinna być podstawka do gaźnika Keihin I? Taka- http://allegro.pl/podstawa-gaznika-050- ... 67953.html?

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 22 lis 2010, 09:48

pawel_m pisze:wysokie spalanie powoduje podstawka gaźnika
zdecydowanie tak. Podstawa z linku jest dobra. Dla pewności wymontuj swoją i zobaczysz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl