[ b3 1.8s SF] instalacja lpg
A czy ten przewód czarny, który ktoś trzyma w ręku(pewnie Ty Satar ) to ma być zaślepiony? I wydaje mi się, ze ten przewód idzie od takiego kwadrata, kostki przy gaźniku do której dochodzą dwa przewody od podciśnienia? Chodzi mi o to zaznaczone na czerwono-http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/357 ... fdab0.html.
Wczoraj i dzisiaj bawiłem się z podciśnieniami. Wymieniłem także termostat oraz płyn chłodniczy(czytałem, że jak chcę aby "babcia" mało paliła to podstawa aby silnik się dobrze nagrzewał). Poprzedni termostat miał temperaturę otwarcia 80C a nowy ma 87C. I jeszcze zapytam- ile powinno wchodzić płynu chłodniczego? Bo spuściłem 5 litrów a wlałem 3 litry(nie odpowietrzałem układu). Dodatkowo uszczelniłem połączenie miksera z gaźnikiem(mam wrażenie, że brało z tamtą lewe wiatry) i z "patelnią(j/w). Wrzucę jedną fotkę mojego gaźnika i przewodów podciśnień(mam więcej fotek ale komp mi szwankuje). http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d55 ... 5de5b.html. Teraz poprawiłem podciśnienia wg. fotek Satara. Zobaczymy jak będzie ze spalaniem itd. Dodatkowo przeczyściłem styki w kopułce i na palcu zapłonu. Ale i tak obie te części+ świece musze wymienić.
Masz trochę inny schemat podciśnień. U mnie od zielonej bańki po trójniku jeden przewód zapyla przodu gaźnika jak u ciebie ale ten drugi idzie do tego grubego przewodu od serwa (konkretnie to do zaworka który u ciebie ma tylko jedno wejście) koło pokrywy zaworów. Daj mi nr. Kom. na pw to pogonię ci zdjęcia mms-em
Fotki przewodów podciśnień(tak miałem połączone u siebie- zmieniłem to trochę ale jest tylko gorzej-słabo odpala i podejrzewam, że to przez to, muszę powrócić do starego podłączenia:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d55 ... 5de5b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/441 ... e242b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/486 ... 8526d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7c ... 98911.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e02 ... 54210.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f35 ... 92145.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4f ... f4b70.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/034 ... 94361.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17d ... 4feb0.html
Chyba mam nieźle po*^&*^one w tych podciśnieniach? Co sądzisz o tym Satar?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d55 ... 5de5b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/441 ... e242b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/486 ... 8526d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e7c ... 98911.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e02 ... 54210.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f35 ... 92145.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4f ... f4b70.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/034 ... 94361.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17d ... 4feb0.html
Chyba mam nieźle po*^&*^one w tych podciśnieniach? Co sądzisz o tym Satar?
waski1, Silnik prawdopodobnie RU ale SF też wchodzi w rachubę zależy od kolektora i/lub dysz w gaźniku
pawel_m, Nie ma nic do spalania. Jest tam czysto informacyjnie. Mam już dla Ciebie zdjęcia podciśnień. Dziś lub jutro zaloguję się u kumpla to wrzucę na forum. Ale
[ Dodano: 2010-11-20, 10:08 ]
A co do samych wskazań wskaźnika temp. to przeczyść styki w liczniku. To standard
pawel_m, Nie ma nic do spalania. Jest tam czysto informacyjnie. Mam już dla Ciebie zdjęcia podciśnień. Dziś lub jutro zaloguję się u kumpla to wrzucę na forum. Ale
to tam jest :shock:pawel_m pisze:nieźle po*^&*^one
[ Dodano: 2010-11-20, 10:08 ]
A co do samych wskazań wskaźnika temp. to przeczyść styki w liczniku. To standard
Dzięki Satar. Fotki wstaw najlepiej tutaj- pewnie w przyszłości komuś się jeszcze przydadzą. I jeszcze jedno- wydaje mi się, ze wysokie spalanie powoduje podstawka gaźnika, która jest IMO zużyta. Czy ktoś wie jaka powinna być podstawka do gaźnika Keihin I? Taka- http://allegro.pl/podstawa-gaznika-050- ... 67953.html?