[B3 1.6 PP] chodzi na 3 gary jak zimny
[B3 1.6 PP] chodzi na 3 gary jak zimny
Siemanko panowie
mam mały problem z moją suczką :mrgreen:
Mianowicie, jak autko stoi więcej niż 1 dzień nie odpalane, moment po odpaleniu chodzi dobrze, za jakieś 2 min zaczyna szarpać całą budą tak jakby silnik pracował tylko na 3 cylindry a nie na 4, po jakiejś minucie szarpanie ustaje i audi chodzi już normalnie.
Świece, kable, kopułka i palec były wymieniane około 2 lat temu - przy czym ja dużo nie jeżdżę
Co to może być? Świecie? Gaźnik?
Proszę o pomoc, nie znalazłem podobnego tematu no i dzięki z góry
pozdrawiam
mam mały problem z moją suczką :mrgreen:
Mianowicie, jak autko stoi więcej niż 1 dzień nie odpalane, moment po odpaleniu chodzi dobrze, za jakieś 2 min zaczyna szarpać całą budą tak jakby silnik pracował tylko na 3 cylindry a nie na 4, po jakiejś minucie szarpanie ustaje i audi chodzi już normalnie.
Świece, kable, kopułka i palec były wymieniane około 2 lat temu - przy czym ja dużo nie jeżdżę
Co to może być? Świecie? Gaźnik?
Proszę o pomoc, nie znalazłem podobnego tematu no i dzięki z góry
pozdrawiam
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To mi rzuciło nowe światło na problem bo to może być uszkodzona uszczelka pod głowicą. Sam miałem tak w NE na początku z rana pracował jakieś 5-10 sekund na 3 garach. Później zaczęło wywalać płyn chłodniczy z powodu ciśnienia a na koniec zasłona z pary wodnej i blokowanie rozrusznika przez sporą ilość płynu dostawiającą się do cylindra.rafałsz pisze:on tak chodzi tylko przez kilkanaście sekund potem ustaje