Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1Z] Pozbycie się przepływki

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

[1Z] Pozbycie się przepływki

Post autor: Ross » 12 lis 2010, 16:57

Cześć
Trafiłem na ten temat u kolegów z forum VW dotyczący zastąpienia przepływki w 1Z diodą.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=363855

jestem ciekaw co o tym powiedzą nasi szpece od modzenia klekotów.

W skrócie - dioda wciśnięta w odpowiednie styki we wtyku przepływomierza symuluje stały maksymalny przepływ powietrza. Plusem jest to, że na wysokich obrotach silnik dostaje maksymalną mieszankę jaką zapoda ECU bez dziwnych falowan ze stronu kulejącej przepływki.
Natomiast słabą stroną tego rozwiązaniania jest to, że przy niskich obrotach podlewane jest paliwo w nadmiarze....

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 12 lis 2010, 17:24

po takim zabiegu w gr. 000 poz. 10 będziemy mieli zawsze wartość ok 255 (w gr. 003, poz. 3 wartość 847.9mg/R) nie zależnie od obrotów silnika, dawka paliwa jest ustalana w znacznym stopniu w oparciu o przepływkę więc jak będzie max to zanim turbo wstanie komp odczyta dużą masę powietrza i da max. dawkę ograniczoną przez mapę

jedyny minus może być taki że jak ktoś z niskich obrotów wciśnie gaz w podłogę to będzie przekroczona różnica kontrolna czyli może wywalić błąd 00575, chociaż chyba trzeba żeby silnik miał wyższe obroty ale wtedy różnica ta będzie mieściła się w granicach

generalnie jak auto po chipie to będzie z tyłu czarna chmura zanim turbo się rozkręci <ok> już lepiej byłoby pobrać sygnał z map sensora (oczywiście odpowiednio go dopasować)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl