[b4 1.9tdi 1z] Mało mocy, ledwo 160km/h(oceńcie logi)
[b4 1.9tdi 1z] Mało mocy, ledwo 160km/h(oceńcie logi)
Witam
Konsekwencjami, że tutaj pisze jest wynik osiągów mojego auta, gdy je kupiłem kreowały się na poziomie 19s do setki i prędkość max licznikowe 160km/h, rzeczywiste wg navi jakieś 150km/h.
Po zakupie oczywiście entuzjazm, że wiadomo to jakoś jezdzi nie moge wymagać nie wiadomo czego (wcześniej jezdziłem AEL w volvo) więc wiedziałem jak jest.
Powiem co zrobiłem:
- wyrzucony katalizator
- zaślepiony egr
- przestawiona sprężyna na przepływce
- n75 wyczyściłem, sprawdziłem
- przewody, od n75, i inne tego typu wymienione
- filter paliwa wymieniony, brał lewe powietrze, już nie bierze
Po tej całej zabawie auto robi z truden 15.5s, bliżej do 16s, oraz z trudem 170km/h, naprawde raz udało się dojść do 170, jak na autostradzie z górki było lekko, a tak to 165km/h i cały czas but w podłodze.
Dodam, że silnik nie klekocze jakby miał 400tyś nalatane, ale może lekko 300 mu stukneło, chodzi naprawde cicho jak na tdi 1z, nie trzęsie, oleju nie bierze, no może 200ml/10tys mi wzioł, ale na autostradzie dużo jezdziłem.
Auto nie kopci ani troche, minimalnie gdy na 3 biegu mu dam leciuśko dosłownie puści nawet nie bąka, ale coś takiego jakby wiatr zawiał, generalnie nie można zauważyć kopcenia. Auto pali średni poniżej 6, i to na trasie jazda minimum 120km/h, miasto wrocław z krótkimi przejazdami, że nie może sie nagrzać, więc wynik bdb. Może to wam coś podpowie co napisałem.
Dodaje logi by może coś znajdziecie, wiem kąt wtrysku się rozszedł, ale pewnie nie przez niego jest słaby, a może?
Jutro planuje wyczyścić intercooler, kolektor ssący, i zobaczymy co będzie, to ostatnia deska ratunku bo sam już nie wiem co mam myśleć, bo jak widze na yt jak seryjne 1z w 80, robią 14s licznikowe a mój 16s.
Konsekwencjami, że tutaj pisze jest wynik osiągów mojego auta, gdy je kupiłem kreowały się na poziomie 19s do setki i prędkość max licznikowe 160km/h, rzeczywiste wg navi jakieś 150km/h.
Po zakupie oczywiście entuzjazm, że wiadomo to jakoś jezdzi nie moge wymagać nie wiadomo czego (wcześniej jezdziłem AEL w volvo) więc wiedziałem jak jest.
Powiem co zrobiłem:
- wyrzucony katalizator
- zaślepiony egr
- przestawiona sprężyna na przepływce
- n75 wyczyściłem, sprawdziłem
- przewody, od n75, i inne tego typu wymienione
- filter paliwa wymieniony, brał lewe powietrze, już nie bierze
Po tej całej zabawie auto robi z truden 15.5s, bliżej do 16s, oraz z trudem 170km/h, naprawde raz udało się dojść do 170, jak na autostradzie z górki było lekko, a tak to 165km/h i cały czas but w podłodze.
Dodam, że silnik nie klekocze jakby miał 400tyś nalatane, ale może lekko 300 mu stukneło, chodzi naprawde cicho jak na tdi 1z, nie trzęsie, oleju nie bierze, no może 200ml/10tys mi wzioł, ale na autostradzie dużo jezdziłem.
Auto nie kopci ani troche, minimalnie gdy na 3 biegu mu dam leciuśko dosłownie puści nawet nie bąka, ale coś takiego jakby wiatr zawiał, generalnie nie można zauważyć kopcenia. Auto pali średni poniżej 6, i to na trasie jazda minimum 120km/h, miasto wrocław z krótkimi przejazdami, że nie może sie nagrzać, więc wynik bdb. Może to wam coś podpowie co napisałem.
Dodaje logi by może coś znajdziecie, wiem kąt wtrysku się rozszedł, ale pewnie nie przez niego jest słaby, a może?
Jutro planuje wyczyścić intercooler, kolektor ssący, i zobaczymy co będzie, to ostatnia deska ratunku bo sam już nie wiem co mam myśleć, bo jak widze na yt jak seryjne 1z w 80, robią 14s licznikowe a mój 16s.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2010, 22:33 przez karolb123, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
Re: [b4 1.9tdi 1z] Mało mocy, max 160 z bólem 16s do 100km/h
a napewno dobrze to zrobiłeś?a jak go sprawdzałeś?
- n75 wyczyściłem, sprawdziłem
Re: [b4 1.9tdi 1z] Mało mocy, max 160 z bólem 16s do 100km/h
Ta sprężynka i wszystko było dobre, a po za tym na logach widać, że turbo ładuje czyli n75 jest sprawny, mogę sie mylić, ale chyba dobrze wywnioskowałem.gibaj pisze:a napewno dobrze to zrobiłeś?a jak go sprawdzałeś?
- n75 wyczyściłem, sprawdziłem
gibaj pisze:ee tam szukasz nie wiem czego 250 chcesz jeździć? :mrgreen: wstaw chipsa i będziesz miał odjazd mi wystarczy 120-140 i więcej mi nie potrzeba fakt swoim kiedyś miałem prawie 190 ale to już staje się niebezpieczne p.s. sory za OT <ok> a próbowałeś podmienić n75 od kogoś?żeby sprawdzić ?
Chipa chce zrobić, ale najpierw musze osiągnąć osiągi fabryczne, lub bliskie fabrycznych, a to teraz odległa wyspa, gdy vmax navi pokazuje mi 157km/h to oceń sam czy to normalne.
Wiem, że dla niektórych najlepiej by zostawić i nie szukać niewiadomo czego bo to przecież stary klekot, który ma 17lat, ale ja chce poczuć wreszcie potężny jak everest moment 182nm, i powalającą na kolana moc 90km.
Tak czy siak może n75 zaczyna padać powoli i dlatego te nie domagania, bo wyżej napisałeś, jak sprawdziłem n75, i może wy oceńcie po logach, może ja coś zle widze. AHa jeszcze sprawdzalem n75 robiąc bajpas, i byl znaczaco słabszy szczególnie od 3 biegu.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
karolb123 pisze:Tak czy siak może n75 zaczyna padać powoli i dlatego te nie domagania, bo wyżej napisałeś, jak sprawdziłem n75, i może wy oceńcie po logach, może ja coś zle widze. AHa jeszcze sprawdzalem n75 robiąc bajpas, i byl znaczaco słabszy szczególnie od 3 biegu.
A co wyście się tak uczepili tego n75 :roll: toż przecież jakby się przycinał ,to by przeładowywało turbo ,łapał by awaryjny i max 120 by leciał a nie 160 .Jak kolega karolb123,chce się przekonać co się dzieje przy przeładowaniu ,to proponuję zdjąć wężyk z gruszki WG i sie przejechać A co do osiągów fabrycznych to V max 174 km/h i 14sek do setki ,nie odbiega zbytnio od wyników które udało się osiągnąć ,ja tu przepaści nie widzę 8-) Choć mogło by być ciut lepiejgibaj pisze:czyli podmieniałeś od kogoś tak?na bajpasie pompuje minimum
Chyba turbo wymienie bo te już widze wymęczone, 300tyś, fabryczne, chce kupić garretta t3, teraz mam t2. Ogólnie wirnik się nie chce krecić, to znaczy kręci się z dużym oporem, jakby obcierał o coś, jeszcze syfu z odmy mi wali i leci w dół przewodami, tymi co idą do turbo od intercoolera czyli strona zimna, pewnie intercooler zasyfoiny mułem, w niedziele może zobacze.
A po czym poznam, że intercooler nie wydajnie pracuje? po temp w dolocie coś sie dowiem?
Na obecną chwile auto ma z 18s, bo wali mi z kolektora spalinami, musze uszczelki po wymieniać, bo się za to wziołem, i wyczyściłem kolektor ssący.
A po czym poznam, że intercooler nie wydajnie pracuje? po temp w dolocie coś sie dowiem?
Na obecną chwile auto ma z 18s, bo wali mi z kolektora spalinami, musze uszczelki po wymieniać, bo się za to wziołem, i wyczyściłem kolektor ssący.