Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1Z 1.9tdi B4] brakuje doładowania na turbo

gutek1777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:06

[1Z 1.9tdi B4] brakuje doładowania na turbo

Post autor: gutek1777 » 13 lis 2010, 14:33

Witam
z autkiem gdyż przy przyśpieszaniu nie czuć załączania się turbo, jakby 30%mocy mniej... sprawdzałem już przewody podciśnieniowe (i zostały wymienione) czyściłem kolektor ss oraz EGR.
nie wiem czy tak powinno być ale po uruchomieniu silnika po kilku sekundach zawór N75 przestaje cykac... (jaka wogole powinien działąć ten zaworek)?
Próbowałem podłączyć kompa ale bezskutecznie, nie łapie sygnału nie wiem czemu...

i ostatnie pytanie: do czego jest ten przewod idaczy pod nadkole na zalaczonym zdjeciu?
Obrazek Obrazek

i czy ten przewód od króćca(zdjęcie na dole) powinien być zaślepiony?
Obrazek

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 13 lis 2010, 15:06

dokładnie ten króciec na kolektorze ssacym powinien być zaślepiony. możliwe ze ktoś miał wczesniej manometr.
sprawdz wężyk idący od IC do kompa czy nie jest gdzieś dziurawy.
a najlepiej było by zrobić ligi gr 3 i 11 i zobaczyć jak dmucha turbo.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 lis 2010, 15:09

<bylo> <bylo> <szukaj> <szukaj> jak masz osprzęt bosha to tak będzie :-/ a ten przewód na 1zdjęciu to od spryskiwaczy i tak wogóle to pryska ci na szybę ? :mrgreen:

gutek1777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:06

Post autor: gutek1777 » 13 lis 2010, 15:29

ale problem w tym ze własnie nie dam rady sie polaczyc zadnym testerem diagnostycznym ani vagiem nie rozumiem dlaczego;/?
GIBAJ - ale jak to "TAK BEDZIE"?? pod jakim haslem mam szukac? lub podaj temat;p

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 13 lis 2010, 15:55

ze sterownikiem bosha tez sie połaczysz tylko w ustawieniach startboud ustaw na 240.
ja mam na boshu i nie mam problemów z komunikacja.
po podłaczeniu interfejsu powinna zaswiecic ci sie na nim dioda i w ustawieniach masz test jesli znajdzie ci interfejs to powinien sie połaczyć chyba ze gdzieś jest przerwa na llini komunikacyjne.

gutek1777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:06

Post autor: gutek1777 » 13 lis 2010, 16:40

dioda zasilania pokazuje ze jest napiecie. a sygnal jest wysylany z kompa ale nie wraca...
a gdzie jest to ustawienie w vagu?

Awatar użytkownika
trewor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 20 mar 2009, 06:40
Lokalizacja: Oława

Post autor: trewor » 13 lis 2010, 17:01

Obrazek

1. filtr pyłkowy do wymiany :-o :-o :-o
2. ten wężyk to odpowietrzenie akumulatora (spryskiwacze idą druga stroną )

żeby takich rzeczy nie wiedzieć <osohozi>

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 13 lis 2010, 17:33

gutek a skąd ty jesteś ?? przeczyść WD40 te wtyczki które podpinasz komp, na bosch spokojnie da sie podłączyć ale trzeba umiejętnie to zrobić, a jak ty oddychasz przez taki zapchany filtr?? szyby ci nie parują same ? on jest do wymiany a pozatym jak stwierdziłeś iż masz za słabe turbo ?? poczym takie wnioski ??

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 lis 2010, 18:11

2. ten wężyk to odpowietrzenie akumulatora (spryskiwacze idą druga stroną )
pierwsze słyszę :-/ może odpływ wody? :?:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lis 2010, 19:46

gibaj pisze:2. ten wężyk to odpowietrzenie akumulatora (spryskiwacze idą druga stroną )


pierwsze słyszę :-/ może odpływ wody? :?:
Nie ,gibaj to nie odpływ wody tylko właśnie odprowadzenie oparów z akumulatora ,u mnie też to jest .Przewody od spryskiwaczy idą drugą stroną

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 lis 2010, 23:22

he he muszę jutro zajrzeć :mrgreen:

gutek1777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:06

Post autor: gutek1777 » 14 lis 2010, 02:07

czyscilem wszystko srodkiem do stykow w sprayu, bez efektu, wlasnie chce zlapac polaczenie z kompem zeby sprawdzic czy mi przeładowuje czy brakuje cisnienia na turbo...
filtr pylkowy to inna bajka, narazie trzeba zrobic zeby autko chodzilo jak nalezy

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 14 lis 2010, 09:37

a nie lepiej założyć manometr?i zmierzyć ciśnienie?jeśli nie możesz połączyć się z kompem?

gutek1777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:06

Post autor: gutek1777 » 14 lis 2010, 11:29

a dokladnie gdzie mam podlaczyc manometr? :)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 14 lis 2010, 11:32

<bylo> <bylo> <szukaj>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl