[2.3 NG ]przelotowy tłumik końcowy
[2.3 NG ]przelotowy tłumik końcowy
Mam pytanie, bo może ktos już instalował do 2.3NG końcowy tłumik przelotowy?
Bardzo to hałasuje?
Katalizator mam 100% sprawny, tłumik środkowy również.
Ostani niestety dopadła korozja i trzeba go wymienić.
Chodzi mi po głowie zmienić go na zrobiony z "nierdzewki" przelot tylko obowiam się czy nie będzie za bardzo hałasować, co by auto nie zrobiło się uciążliwe w użytkowaniu i dało się nim przejechać więcej niż 20km za nim rozboli głowa
Bardzo to hałasuje?
Katalizator mam 100% sprawny, tłumik środkowy również.
Ostani niestety dopadła korozja i trzeba go wymienić.
Chodzi mi po głowie zmienić go na zrobiony z "nierdzewki" przelot tylko obowiam się czy nie będzie za bardzo hałasować, co by auto nie zrobiło się uciążliwe w użytkowaniu i dało się nim przejechać więcej niż 20km za nim rozboli głowa
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 15:52 przez julekF1, łącznie zmieniany 1 raz.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Ja mam AAR.Założyłem przelotowy i jest super.W zestawie są silentsery,także jadąc w trasę z osobami z tyłu zakładamy i po sprawie.
Co do dźwięku to tak jak wyżej napisano-V6 się chowa :mrgreen:
Ja dodatkowo zrobiłem taki myk ,że silentser został skrócony o 3/4 długości.Wzdłuż dospawałem dwie nóżki i wspawałem mały okrągły ekran.Gazy w pierwszej kolejności odbijają się od ekranu i dźwięk jest ładniejszy.
Nic tylko brać i montować :mrgreen:
https://audi80.pl/sprzedam-tlumik-pr ... 6f2ec2eca2
Co do dźwięku to tak jak wyżej napisano-V6 się chowa :mrgreen:
Ja dodatkowo zrobiłem taki myk ,że silentser został skrócony o 3/4 długości.Wzdłuż dospawałem dwie nóżki i wspawałem mały okrągły ekran.Gazy w pierwszej kolejności odbijają się od ekranu i dźwięk jest ładniejszy.
Nic tylko brać i montować :mrgreen:
https://audi80.pl/sprzedam-tlumik-pr ... 6f2ec2eca2
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Osobiście montowałem do NG wydech o średnicy takiej jak fabryczna (ori nowe rury) w pełni przelotowy, pojemności puszek o 30% mniejsze niż ori. Katalizatora brak (zwykła rura zamiast). Końcowa zwężka 10% większego pola przekroju niż ori zwężenie.
W aucie było cicho, brak buczenia, z tyłu brzmienie WRC, ale dość ciche (o dziwo)
Na wolnych obrotach tylko sobie mruczy, a to przy ostrzejszym trybie, lubi strzelać w wydechu (piękny dźwięk).
Ziomal któremu to modziłem spokojnie przeglądy przechodzi a Miśki nie czepiały się go jeszcze.
Tłumiki dobierał ze względu na wymiary i średnice, jakieś polskie, aluminiowane, porządnie wykonane z grubej blachy.
W aucie było cicho, brak buczenia, z tyłu brzmienie WRC, ale dość ciche (o dziwo)
Na wolnych obrotach tylko sobie mruczy, a to przy ostrzejszym trybie, lubi strzelać w wydechu (piękny dźwięk).
Ziomal któremu to modziłem spokojnie przeglądy przechodzi a Miśki nie czepiały się go jeszcze.
Tłumiki dobierał ze względu na wymiary i średnice, jakieś polskie, aluminiowane, porządnie wykonane z grubej blachy.
fredi99vv pisze:Panowie Audi nie powinno być słychać ani zbytnio widać :mrgreen: Audi ma być jak komandos niewidoczne i niesłyszalne ALE skuteczne :mrgreen: Audi ma zapierdzelać :mrgreen:
Hahaha :mrgreen: :mrgreen: Za.....bisty tekst , ale teżj estem tego zdania :mrgreen:
Ng brzmi najlepiej na ori tłumniku i na wolnych jest cichy a jak depniesz to jak komandos narobi hałasu ...... :mrgreen: V6 wymięka .... :mrgreen:
Żeby nie robić nowego tematu, napisze tutaj.
W połowie przyszłego roku planuję rozebrać auto do gołej blachy i powoli skład od 0 żeby mieć zajęcie wieczorami
Przy tej okazji chce wstawić nowy wydech z kwasówki i nowy kolektor wydechowy na 1 flanszy ale podzielić go na 2 niezależne rury i tak przez całe auto aż do końcowego. Zastanawiam się też czy nie dać na 1 elektronicznej przepustnicy z wł w kabinie a żeby czasem auto ryczało głośniej :mrgreen:
W środku chce żeby było względnie cicho, bo dużo latam tym autem, ale z tyłu ostry bass i żeby czasem strzelił z wydechu niczym dobrze zrobione subaru <ok>
Ktoś może mi przedstawić koszta? Jak to najlepiej wykonać? Będę chciał to zrobić z kolegą co zajmuję się wydechami. Rury gięte nie spawane, chyba że będzie tego wymagała konieczność.
Silnika nie zamierzam uturbiać. Jeśli już, to tylko modyfikacje silnika, głowicy itd. Jest sporo rzeczy które można wykonać w ng żeby lepiej latało jak ma się elektroniczny wtrysk, tylko trzeba mieć PLNy i był już wręcz fanatykiem tego silnika jakim jestem bez wątpienia :mrgreen: :mrgreen:
W połowie przyszłego roku planuję rozebrać auto do gołej blachy i powoli skład od 0 żeby mieć zajęcie wieczorami
Przy tej okazji chce wstawić nowy wydech z kwasówki i nowy kolektor wydechowy na 1 flanszy ale podzielić go na 2 niezależne rury i tak przez całe auto aż do końcowego. Zastanawiam się też czy nie dać na 1 elektronicznej przepustnicy z wł w kabinie a żeby czasem auto ryczało głośniej :mrgreen:
W środku chce żeby było względnie cicho, bo dużo latam tym autem, ale z tyłu ostry bass i żeby czasem strzelił z wydechu niczym dobrze zrobione subaru <ok>
Ktoś może mi przedstawić koszta? Jak to najlepiej wykonać? Będę chciał to zrobić z kolegą co zajmuję się wydechami. Rury gięte nie spawane, chyba że będzie tego wymagała konieczność.
Silnika nie zamierzam uturbiać. Jeśli już, to tylko modyfikacje silnika, głowicy itd. Jest sporo rzeczy które można wykonać w ng żeby lepiej latało jak ma się elektroniczny wtrysk, tylko trzeba mieć PLNy i był już wręcz fanatykiem tego silnika jakim jestem bez wątpienia :mrgreen: :mrgreen: