Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG ]przelotowy tłumik końcowy

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

[2.3 NG ]przelotowy tłumik końcowy

Post autor: julekF1 » 14 lis 2010, 19:31

Mam pytanie, bo może ktos już instalował do 2.3NG końcowy tłumik przelotowy?
Bardzo to hałasuje?
Katalizator mam 100% sprawny, tłumik środkowy również.
Ostani niestety dopadła korozja i trzeba go wymienić.
Chodzi mi po głowie zmienić go na zrobiony z "nierdzewki" przelot tylko obowiam się czy nie będzie za bardzo hałasować, co by auto nie zrobiło się uciążliwe w użytkowaniu i dało się nim przejechać więcej niż 20km za nim rozboli głowa :-D
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 15:52 przez julekF1, łącznie zmieniany 1 raz.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 14 lis 2010, 19:36

troche glosniej bedzie chodzic napewno,do urzytku w miescie to spoko ale na wieksze trasy.............:)zależy od gustu,ja mialem przelot w ng i fruwalo i chałasowało,w 7a tez mialem i wyzucilem bo czaszka pekala:)

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 14 lis 2010, 19:49

montuj zaje... sprawa mam u siebie :mrgreen: takze polecam

coobas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 30 maja 2009, 08:28

Post autor: coobas » 14 lis 2010, 21:13

Podłącze sie po temat. A jaki będzie efekt bez kata ( zamiast kata wspawana rura) środkowy zostaje a ostatni pusty. Miał ktos takie cos u siebie?

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 15 lis 2010, 06:26

mam u siebie caly wydech czysciutki i tylko slychac takie bulgotanie nie jest glosny lecz bardziej basowy jak dla mnie to V6 wymieka przy 5cylindrach da sie wytrzymac przy jezdzie w tresie bo nie jest to jakis ryk chyba ze sie ma jakiegos mugena to spoko :mrgreen:

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 15 lis 2010, 06:45

Panowie Audi nie powinno być słychać ani zbytnio widać :mrgreen: Audi ma być jak komandos niewidoczne i niesłyszalne ALE skuteczne :mrgreen: Audi ma zapierdzelać :mrgreen:

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 15 lis 2010, 07:00

Usunięcie kata bardziej podnosi głośnośc niż usunięcie końcowego.

Jednym odpowiada drugim nie.Trzeba sprawdzic i tyle.

Osobiście nie miałem auta z seryjnym wydechem ;-)

P.S.Troszeczkę nie ten dział z tym tematem

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 15 lis 2010, 08:57

coobas, nie wspawaj żadnej rury zamiast kata bo musisz wtedy dorabiać mocowanie sondy.Lepiej wywal środek z kata.ja u siebie mam pustego kata,wywalony srodkowy tłumik i pysty ostatni i jest baaardzo przyjemnie dla ucha.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 15 lis 2010, 09:06

Dorobienie mocowania na sonde to pikus, Pan pikus, wiercisz otwor naspawujesz na rure nakretke chyba M18 i wkrecasz sonde. pustych puszek sie nie zostawia bo to dyrastycznie zmienia zjawiska falowe w wydechu.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 15 lis 2010, 09:15

Słonik, wiem że sie nie zostawia i powinno sie wstawic rure czy tam strumienice ale ja jakoś nie zauwazyłem różnicy i na razie latam z pustą puchą.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 15 lis 2010, 09:26

Ja mam AAR.Założyłem przelotowy i jest super.W zestawie są silentsery,także jadąc w trasę z osobami z tyłu zakładamy i po sprawie.
Co do dźwięku to tak jak wyżej napisano-V6 się chowa :mrgreen:
Ja dodatkowo zrobiłem taki myk ,że silentser został skrócony o 3/4 długości.Wzdłuż dospawałem dwie nóżki i wspawałem mały okrągły ekran.Gazy w pierwszej kolejności odbijają się od ekranu i dźwięk jest ładniejszy.
Nic tylko brać i montować :mrgreen:
https://audi80.pl/sprzedam-tlumik-pr ... 6f2ec2eca2

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 16 lis 2010, 13:56

Heh ile ja bym dał żeby mojej Audiczki w ogóle nie było słychać. Bardzo sobie cenię cisze. Ale macie racje, co kto woli.

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 17 lut 2011, 09:23

Osobiście montowałem do NG wydech o średnicy takiej jak fabryczna (ori nowe rury) w pełni przelotowy, pojemności puszek o 30% mniejsze niż ori. Katalizatora brak (zwykła rura zamiast). Końcowa zwężka 10% większego pola przekroju niż ori zwężenie.
W aucie było cicho, brak buczenia, z tyłu brzmienie WRC, ale dość ciche (o dziwo) ;-)
Na wolnych obrotach tylko sobie mruczy, a to przy ostrzejszym trybie, lubi strzelać w wydechu (piękny dźwięk).
Ziomal któremu to modziłem spokojnie przeglądy przechodzi a Miśki nie czepiały się go jeszcze.
Tłumiki dobierał ze względu na wymiary i średnice, jakieś polskie, aluminiowane, porządnie wykonane z grubej blachy.

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 18 lut 2011, 22:39

fredi99vv pisze:Panowie Audi nie powinno być słychać ani zbytnio widać :mrgreen: Audi ma być jak komandos niewidoczne i niesłyszalne ALE skuteczne :mrgreen: Audi ma zapierdzelać :mrgreen:


Hahaha :mrgreen: :mrgreen: Za.....bisty tekst , ale teżj estem tego zdania :mrgreen:

Ng brzmi najlepiej na ori tłumniku i na wolnych jest cichy a jak depniesz to jak komandos narobi hałasu ...... :mrgreen: V6 wymięka .... :mrgreen:

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 13 gru 2014, 15:59

Żeby nie robić nowego tematu, napisze tutaj.
W połowie przyszłego roku planuję rozebrać auto do gołej blachy i powoli skład od 0 żeby mieć zajęcie wieczorami :-P
Przy tej okazji chce wstawić nowy wydech z kwasówki i nowy kolektor wydechowy na 1 flanszy ale podzielić go na 2 niezależne rury i tak przez całe auto aż do końcowego. Zastanawiam się też czy nie dać na 1 elektronicznej przepustnicy z wł w kabinie a żeby czasem auto ryczało głośniej :mrgreen:
W środku chce żeby było względnie cicho, bo dużo latam tym autem, ale z tyłu ostry bass i żeby czasem strzelił z wydechu niczym dobrze zrobione subaru <ok>
Ktoś może mi przedstawić koszta? Jak to najlepiej wykonać? Będę chciał to zrobić z kolegą co zajmuję się wydechami. Rury gięte nie spawane, chyba że będzie tego wymagała konieczność.

Silnika nie zamierzam uturbiać. Jeśli już, to tylko modyfikacje silnika, głowicy itd. Jest sporo rzeczy które można wykonać w ng żeby lepiej latało jak ma się elektroniczny wtrysk, tylko trzeba mieć PLNy i był już wręcz fanatykiem tego silnika jakim jestem bez wątpienia :mrgreen: :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl