[80 b4 2.3 NG] rozrzad
[80 b4 2.3 NG] rozrzad
Witam proszę o pomoc czytałem już kilka postów na temat tego rozrządu ale konkretnej odpowiedzi nie znalazłem. Chodzi i koło pasowe wału korbowego niezbędny demontaż przy wymianie paska po odkręceniu śrub imbusowych pojawia się problem nie mogę żadnym sposobem tego odkręcić nawet metrowa przedłużka nie pomogła wszelkiego typu blokady rozrządu też nie pomagają... Proszę Was o pomoc autko stoi i czeka
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
Sie mylisz musi odkrecic 4ry inbusy i ta srube w poniedzialek wlasnie zmienialem rozrzad w ng ta sirodkowa odkrecalem kluczem pneumatycznym z 900Nm sila poszlo odrazu zadna przedluzka nie pomoze sruba siedzi na loctite a i ng ma dwa rodzaje rozrzadu do 04.91 142 zeby i napina sie pompa wody od 05.91 147 zebuw i rolka napinajaca warto sprawdzic mi dowiezli bledny zestaw i robilem to na 2a podejscia..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 324
- Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
- Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie
:!: Treść tego postu została usunięta :!:
gdyż napisałem w nim błędne informacje dotyczące demontażu Koła Zębatego Rozrządu wału korbowego w silniku 2.3 NG.
Przepraszam wszystkich których wprowadziłem w błąd lub zdenerwowałem :!:
gdyż napisałem w nim błędne informacje dotyczące demontażu Koła Zębatego Rozrządu wału korbowego w silniku 2.3 NG.
Przepraszam wszystkich których wprowadziłem w błąd lub zdenerwowałem :!:
Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 23:18 przez fredi99vv, łącznie zmieniany 2 razy.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
kola zembatego nie sciagamy jedynie sciagamy kolo pasowe przykrecone do walu sruba na bodajrze klucz 26 i cztery umbrako ktyre trzymaja kolo pasowe z zembatym a zciagamy pasowe po to by odkrecic oslone i dostac sie do paska rozrzadu.
jak masz auto z 93 roko to mam komplet nowa pompe pasek 147 zebuw i rolke kupilem do mojego ng ale okazalo sie ze moja to starszy typ i czesci nie pasowaly,moge ci to odsprzedac za 300zl pasek i rolka gates pompa bodajze italy, ale do polski dojdzie za miesiac.. chyba ze znajde jakis sposob na przeslanie predzej...
jak masz auto z 93 roko to mam komplet nowa pompe pasek 147 zebuw i rolke kupilem do mojego ng ale okazalo sie ze moja to starszy typ i czesci nie pasowaly,moge ci to odsprzedac za 300zl pasek i rolka gates pompa bodajze italy, ale do polski dojdzie za miesiac.. chyba ze znajde jakis sposob na przeslanie predzej...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 324
- Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
- Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie
Troll oslo ma racje nie ma możliwości :!: zdjecia kola pasowego i koła zębatego bez odkręcenia śruby przechodzącej przez te koła :!:
Niestety dopadła mnie rutyna i pomyliłem silniki,przepraszam :oops:
:!: Zwracam honor Mistrzowi Troll oslo :!:
Niestety dopadła mnie rutyna i pomyliłem silniki,przepraszam :oops:
:!: Zwracam honor Mistrzowi Troll oslo :!:
Ostatnio zmieniony 15 lis 2010, 23:17 przez fredi99vv, łącznie zmieniany 2 razy.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
jest napinacz, drogi niestety. Jeśli jednak jest sprawny to nie ma co ruszać. Tak samo pompy nie trzeba. Szczęśliwie jest tak, że i pompę i napinacz można wymienić w razie potrzeby bez wymiany paska a więc bez kolejnego rozkręcania tej zmierzłej śruby koła.
wymiana pompy wody zajęła mi godzinę. Osłona jest na zatrzaski. Jedyne co trzeba odkręcić to pompę od... wspomagania o ile dobrze pamiętam - 3 nakrętki bodajże.
wymiana pompy wody zajęła mi godzinę. Osłona jest na zatrzaski. Jedyne co trzeba odkręcić to pompę od... wspomagania o ile dobrze pamiętam - 3 nakrętki bodajże.
Dlaczego nie ściągnę? W 2 audi 1,6 i jednym passacie schodziło samo koło pasowe bez większych komplikacji.troll oslo pisze:oj nie zciagniesz, robilem juz rozrzad w kilku ng i trzeba odkrecac ta centralna...
A co do pompy wody, czy istnieje ryzyko zablokowania się koła zębatego i co z tym idzie zerwania paska?