[80 b4 2.3 NG] Silnik szarpie i strzela
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
- Lokalizacja: Chojnice
jesli chodzi o klekotanie to dzieje sie tak przy przegazowaniu,i nie ma znaczenia czy czujnik jest podłączony czy nie.
odgłos klekotania wydobywa sie z okolicy gdzie czujnik jest podlaczony
[ Dodano: 2010-11-14, 22:05 ]
co do tej kostki to jesli ja odepne to co powinno sie dziac?mysle o tym zeby nagrac filmik co i jak sie dzieje z silnikiem jesli sie dodaje gazu
odgłos klekotania wydobywa sie z okolicy gdzie czujnik jest podlaczony
[ Dodano: 2010-11-14, 22:05 ]
co do tej kostki to jesli ja odepne to co powinno sie dziac?mysle o tym zeby nagrac filmik co i jak sie dzieje z silnikiem jesli sie dodaje gazu
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
- Lokalizacja: Chojnice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
- Lokalizacja: Chojnice
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
nie mi stukal przy odpalaniu na zimnym qrzy dodaniu gazu i tak od czasu sam od siebie. Dorobilem nowy i jest ok. Ale tak jak ty piszesz to kiedys w jednym ng mialem walniety stukowy(tego sprawdzi sie tylko oscyloskopem) auto po dodaniu gazu ciagnelo i puszczalo z wyczuwalna czestotliwoscia w twoim przypadku przydalby sie ktos kto zna ten silnik i wie gdzie co szukac nie polecam experymentuw w nieznanych warsztatach ciezko tak pomuc na odleglosc bo bylo tu duzo podobnych przypadkuw a ruzne lekarstwa...
[ Dodano: 2010-11-14, 22:34 ]
dobrze wyregulowany talez dzialajaca sonda lambda i jak odepniesz wtyczke od reg cisnienia nie bedzie zmian w pracy silnika tzn obroty w normie jak obroty opadna lub podskocza to klania sie regulacja oczywiscie mowa o zaluzmy wiecej niz 50 obr gora dol
[ Dodano: 2010-11-14, 22:34 ]
dobrze wyregulowany talez dzialajaca sonda lambda i jak odepniesz wtyczke od reg cisnienia nie bedzie zmian w pracy silnika tzn obroty w normie jak obroty opadna lub podskocza to klania sie regulacja oczywiscie mowa o zaluzmy wiecej niz 50 obr gora dol
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
- Lokalizacja: Chojnice
mam znajomego mechanika ktory mieszka 80km dalej i ma pojecie o tych silnikach,gdyby nie policja to nadal by jezdził C3 z silnikiem NG.w momencie wymuszenia przez policje i rozbicia auta na liczniku było ponad 1000000km i auto bylo jak nowe.Rozmawialam z nim zasmial sie i powiedzial przyjedz damy rade.
Jak sie naprawi to napisze tu co sie działo i jaka była tego przyczyna.
Chociaz jak narazie wszystkie podpowiedzi mile widziane
Jak sie naprawi to napisze tu co sie działo i jaka była tego przyczyna.
Chociaz jak narazie wszystkie podpowiedzi mile widziane
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
- Lokalizacja: Chojnice
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
abbas - o czym typiszesz????
to nie jest ng z warmupem i czojnikiem termicznoczasowym to jest kjet ostatniej generacji wiec nie wprowadzaj w blad!
w tym aucie nie ma tego o czym piszesz ,
- muwisz o czesci nr: 034906163 z etki pozycja nr 6
wypnij niebieska kostke z rozruchowego i zobacz czy nadal bedzie szarpal i strzelal,
sprawdz kostke na czojniku 2-u pinowym do ecu szy piny sa ok i czy siedza dobrze w kostve, mialem przypadek ze byly luzne i sie wysuwaly prze zakladaniu kostki,
masz nowy czojnik ten 2-u pinowy co zakladalac org. bosch czy italiy zamiennik,jak ten drugi to bycmoze nie dzaiala otymalnie sam nie doswiadczylem ale na forum przestrzegaja przed takimi.
jak ci sprawdzili ze + do rozruchowego jest caly czas?
wepnij w niebieska kostke zarowke na kablach i odpal auto zobaczysz czu zarowka zgasnie czy nie
..
to nie jest ng z warmupem i czojnikiem termicznoczasowym to jest kjet ostatniej generacji wiec nie wprowadzaj w blad!
w tym aucie nie ma tego o czym piszesz ,
- muwisz o czesci nr: 034906163 z etki pozycja nr 6
wypnij niebieska kostke z rozruchowego i zobacz czy nadal bedzie szarpal i strzelal,
sprawdz kostke na czojniku 2-u pinowym do ecu szy piny sa ok i czy siedza dobrze w kostve, mialem przypadek ze byly luzne i sie wysuwaly prze zakladaniu kostki,
masz nowy czojnik ten 2-u pinowy co zakladalac org. bosch czy italiy zamiennik,jak ten drugi to bycmoze nie dzaiala otymalnie sam nie doswiadczylem ale na forum przestrzegaja przed takimi.
jak ci sprawdzili ze + do rozruchowego jest caly czas?
wepnij w niebieska kostke zarowke na kablach i odpal auto zobaczysz czu zarowka zgasnie czy nie
..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
- Lokalizacja: Chojnice
abbas ma racje na tym czujniku nie było styku teraz rozruchowy działa.
co do plusa to nie problem sprawdzic kontrolka i przystawic do masy.Jednak z tego co przeczytalam to + jest tam stale tylko dostaje sygnał z masy.
Po zmianie swiec jest całkowita poprawa auto normalnie sie wkreca jest tylko jeden problem ze jak zgasze jest to samo chyba ze jest wcisnieta blaszka na przepustnicy to wtedy normalnie chodzi.
mam pytanie od czego jest ten jakby pstryczek z tą blaszką do którego wchodzi kostka na 3 piny?
[do troll oslo]Pomimo tego ze jestem kobieta daje sobie jakos rade i nikt mi tego nie musi mierzyc
co do plusa to nie problem sprawdzic kontrolka i przystawic do masy.Jednak z tego co przeczytalam to + jest tam stale tylko dostaje sygnał z masy.
Po zmianie swiec jest całkowita poprawa auto normalnie sie wkreca jest tylko jeden problem ze jak zgasze jest to samo chyba ze jest wcisnieta blaszka na przepustnicy to wtedy normalnie chodzi.
mam pytanie od czego jest ten jakby pstryczek z tą blaszką do którego wchodzi kostka na 3 piny?
[do troll oslo]Pomimo tego ze jestem kobieta daje sobie jakos rade i nikt mi tego nie musi mierzyc
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
czy mowisz o czojniku nr 6 z fotki z mojego postu? ten wkrecony w tyl glowicy brazowa kostka i brazowy czojnik? dziwne jakbybyl on w twoim aucie skoro masz ng z 92, w moim ng takowego niema ale w ng z 86 z warmupem jeszcze jest...
ta blaszka to mikrostyk dajacy sygnal do ecu ta z gory ze przepurtnica 2 ga otwarta na max ta z dolu to ze obie zamkniete taki jakby tps starejgeneracji
jak ruszysz dzwignia gazu na przepustnicy i ja puscisz to masz takie ciche klikniecie?
jak tak to znaczy ze dolny microstyk dziala i zamyka obwod, powinnas pomiezyc ta kostke 3y pinowa na przepustnicy czy mikrostyk mimo wydawanego dzwieku dziala poprawnie, kazdy boczny pin w odniesieniu do sirodkowego(o ile dobrze pamietam)
mam przepustnice zapasowa ladna czysta dolny klika a mimo to nie ma przz niego przejscia i silnik na niej zle pracowal...
[ Dodano: 2010-11-16, 20:05 ]
a to ze pisalem ze ktos ci mierzy to tylko dlatego ze bodajze pisalas iz wybierasz sie do jakiegos mechanika a nie dlatego ze nie sadzilem iz sama sie za to zabierzesz.... (choc przyznajac sie nie sadzilem iz bedzie ci sie chcialo aczkolwiek znam niezle blondynki ujezdzajace i same naprawiajace swoje 911 i kilka co niejednego faceta zagielo przy cofaniu ciagnikiemsiodlowym z naczepa...)
fotka z etka czojnikow z audi cabriolet 92 rok
ta blaszka to mikrostyk dajacy sygnal do ecu ta z gory ze przepurtnica 2 ga otwarta na max ta z dolu to ze obie zamkniete taki jakby tps starejgeneracji
jak ruszysz dzwignia gazu na przepustnicy i ja puscisz to masz takie ciche klikniecie?
jak tak to znaczy ze dolny microstyk dziala i zamyka obwod, powinnas pomiezyc ta kostke 3y pinowa na przepustnicy czy mikrostyk mimo wydawanego dzwieku dziala poprawnie, kazdy boczny pin w odniesieniu do sirodkowego(o ile dobrze pamietam)
mam przepustnice zapasowa ladna czysta dolny klika a mimo to nie ma przz niego przejscia i silnik na niej zle pracowal...
[ Dodano: 2010-11-16, 20:05 ]
a to ze pisalem ze ktos ci mierzy to tylko dlatego ze bodajze pisalas iz wybierasz sie do jakiegos mechanika a nie dlatego ze nie sadzilem iz sama sie za to zabierzesz.... (choc przyznajac sie nie sadzilem iz bedzie ci sie chcialo aczkolwiek znam niezle blondynki ujezdzajace i same naprawiajace swoje 911 i kilka co niejednego faceta zagielo przy cofaniu ciagnikiemsiodlowym z naczepa...)
fotka z etka czojnikow z audi cabriolet 92 rok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 lis 2010, 17:52
- Lokalizacja: Chojnice
nie,chodzi mi o czujnik który jest koło sciany grodziowej na pokrywie klawiatury.Czujnik ten tez odpowiada za włączanie wentylatora jak zgasimy silnik i jest wysoka temperatura silnika.Co do checi to lubie sobie pogrzebac przy moim aucie
do mechanika wybieram sie jutro poniewaz dzisiaj był za granicą.
[ Dodano: 2010-11-16, 20:33 ]
chodzi mi o czujnik z numerem 21
do mechanika wybieram sie jutro poniewaz dzisiaj był za granicą.
[ Dodano: 2010-11-16, 20:33 ]
chodzi mi o czujnik z numerem 21