Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Problem z sekwencją

Wszystko co związane z LPG
mario.vw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 22 wrz 2010, 12:50
Lokalizacja: Chrusty CCH

[B4 ABK] Problem z sekwencją

Post autor: mario.vw1 » 14 lis 2010, 21:47

Witam wszystkich
Mam problem z pukającą listwą wtryskową gazu , samochód nie ma mocy jak na benzynie,ciągnie do 4-5 rpm i koniec , faluje, spalanie też jest spore (już tak chodziła jak ją kupiłem). Jak się dowiadywałem u gazowników trzeba je zregenerować lub wymienić .Chciałbym dowiedzieć się od znawców gazu na tym forum czy warto je regenerować bo jak czytałem inne tematy to polecacie inną listwę do tego silnika(2.0 ABK). Powstawiałem też zdjęcia tego co mam pod maską sterownik STAG-4
Obrazek
Obrazek
Reduktor Tomasetto
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Listwa rail
Obrazek
Obrazek

Jeden wtrysk rozebrałem żeby zobaczyć jak to w środku wygląda to na cewce był napis 1 ohm , trzon wtrysku .sprężynka były brudne czyli filtr się nie spisał i kwalifikuje się też do wymiany.Chciałbym zrobić to sam bo gazownik za regenerację woła 140zł, a zestaw naprawczy jaki znalazłem na allegro najdroższy kosztuje 12zł na 1 wtrysk, wymiana filtrów 80zł.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 15 lis 2010, 09:42

Zeby to auto chodziło dobrze to:
1. Reduktor za słaby do wymiany
2. Listwa do wymiany na conajmniej MagicJety najlepiej Matrix HD344
3. Załozyc porzadne filtry
4. Poprawic montaz bo to fuszerka.

Po zrobieniu tego ca napisałem mozna przystapic do regulacji i ustawienia jak sie powinno.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 lis 2010, 13:42

mario.vw1 pisze:Chciałbym zrobić to sam bo gazownik za regenerację woła 140zł,
Tyle kosztuje nowa taka listwa.

Regeneracja nie jest trudna tylko trzeba mieć chociaż czujnik zegarowy żeby później ustawić skok tłoczka. Bo profesjonalne urządzenie do kalibracji coś blisko 200zł kosztuje.

Ale na tych wtryskiwaczach (i za słabym reduktorze) musisz wybierać czy chcesz mieć stabilne wolne obroty bez mocy przy wyższych obrotach czy odwrotnie.

mario.vw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 22 wrz 2010, 12:50
Lokalizacja: Chrusty CCH

Post autor: mario.vw1 » 18 lis 2010, 00:37

1. Reduktor za słaby do wymiany
Jaki reduktor polecasz?

3. Załozyc porzadne filtry
Jakie filtry bo do fazy lotnej oglądałem na allegro Czaja fl-03

4. Poprawic montaz bo to fuszerka.
Chodzi o czujnik ciśnienia bo jak czytałem inne wasze tematy powinien znajdować się za filtrem czy jeszcze coś zauważyłeś

To ,że się nie kręci powyżej 4 rpm mogę znieść (nawet lepiej bo autem jeździ żona, lubi pocisnąć gdy jest spóźniona :-) ) Najgorsze jest te cykanie listwy i falowanie trochę denerwuje.

Dziękuje ,że poświęcacie czas mojemu problemowi

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 18 lis 2010, 13:31

Reduktor co najmniej Scorpion Mini ewentualnie Arctic, filtry Czaja moze byc FL-02. Co do montazu to trójnik pomiarowy za filtrem i jak najbliżej litwy, listwa nie fortunnie umiejscowiona do tego przydałoby sie pomierzyc długosci wezyków do wkretek i zobaczec jak jest nawiercony kol. ssacy.

mario.vw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 22 wrz 2010, 12:50
Lokalizacja: Chrusty CCH

Post autor: mario.vw1 » 29 lis 2010, 09:09

Witam przepraszam ,że tak długo temat się ciągnie, ale trochę byłem zajęty.
Chciałbym kupić graty do mojej instalacji teraz pytanie czy kupić listwę matrixa i na razie dać sobie spokój z reduktorem czy magic jety i reduktor. Jaka jest żywotność obu listw bo jak oglądałem zestaw regeneracyjny Matrixa koszt ok 170 zł (czyli nowa listwa Magic Jet).Jest też różnica w pracy silnika lub w strojeniu?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 29 lis 2010, 09:50

Kup reduktor i Mtarixa i bedziesz miał świety spokój. MJ sa dobre ale strasznie sie rozjeżdzaja termicznie i gdybys miał Staga300-4 premium moznaby to ładnie ustawic, Matrix jest lepszy, bardziej stabilny termicznie ale na tym parowniku żaden z tych wtryskiwaczy nie bedzie działał poprawnie, chodzi o max obciązenia.

mario.vw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 22 wrz 2010, 12:50
Lokalizacja: Chrusty CCH

Post autor: mario.vw1 » 29 lis 2010, 12:35

Reduktor też na pewno kupie tylko chciałbym to trochę przesunąć w czasie na miesiąc lub dwa bo finansowo nie wyrobie. Wstępnie jak liczyłem to i tak wyjdzie 600 pln. Auto użytkowane jest raczej ekonomicznie (już te lata mi minely :-) ,że na maxa). Jutro wstawię linki z aukcjami to zobaczysz czy dobrze wszystko dobrałem. Do Matrixa będzie chyba potrzebna jeszcze przejściówka?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 29 lis 2010, 13:06

Kup Matrixa HD344 do tego przejściówka Valtec-Matrix listwe zamocuj na pokrywie klawiatury i węzyki 20-25cm powinny wystarczyc zalezy gdzie masz jeszcze nawierty w kol. ssacy.

mario.vw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 22 wrz 2010, 12:50
Lokalizacja: Chrusty CCH

Post autor: mario.vw1 » 30 lis 2010, 10:46

Jak mi się uda to zrobię zdjęcie jak jest nawiercony kolektor.

To są linki aukcji jak możesz to zobacz czy wszystko ok

Listwa
Filtr fl-o2
Wąż fi 12
Wąż fi 6
Przejściówka
Interfejs

Co myślisz na temat podgrzewacza listwy bo Audi jeździ przeważnie na krótkich trasach
Podgrzewacz

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 30 lis 2010, 13:46

To co pokazałes jest Ok tylko zmieniłbym filtr na Czaja FL-02 lub FL-03, nie ma sensu montowania podgrzewacza listwy. Co do interfejsu to sa znacznie tańsze po 50zł i zupełnie wystarcza.

mario.vw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 22 wrz 2010, 12:50
Lokalizacja: Chrusty CCH

Post autor: mario.vw1 » 01 gru 2010, 08:57

[quote="WOJTEK26"] tylko zmieniłbym filtr na Czaja FL-02 lub FL-03


To chyba jest czaja Fl-02 bo nawet na zdjęciu widać na wkładzie w tej aukcji , wydaje mi się, że to zamiennik BRC i dlatego tak opisany.
Zobacz na innej aukcji taki sam filtrFiltr puszkowy czaja brc fl 02

Który będzie lepszy według Ciebie

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 01 gru 2010, 09:43

Ja załozyłbym taki http://moto.allegro.pl/f52-filtr-lotnej ... 70688.html jest tańszy niż puszkowy a równie dobrze filtruje, te puszkowe sa bardziej wydaje ale to do silników o wiekszej mocy.

mario.vw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 22 wrz 2010, 12:50
Lokalizacja: Chrusty CCH

Post autor: mario.vw1 » 06 gru 2010, 22:51

Witam ponownie

To jest zdjęcie w jaki sposób jest nawiercony kolektor
Obrazek
Dysze kol. ssącego mają króciec 5mm, dysze listwy mają 6mm, wężyk także zakupiłem 6mm. Muszę dysze kol ssącego też zmienić na 6mm czy wystarczą opaski lub cieńszy wężyk?

Jeszcze mam problem z zamocowaniem listwy bo normalnie na pokrywie jest sporo miejsca, ale ja mam takie ustrojstwo
Obrazek
Znajomy mówił, że to zmniejsza emisję spalin, ale krokowiec jest bardziej na środku i musiałbym zamontować listwę pod krokowcem lub przed pokrywą. Proszę o poradę czy wyrzucić to urządzenie lub w inny sposób zamontować listwę.

Będę musiał również zmienić wężyk między trójnikiem pomiarowym,a czujnikiem ciśnienia bo ten co mam jest trochę za krótki. Czy wężyk ten musi mieć jakąś określoną długość?

Dysze od razu rozwiercać na określoną średnicę?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 gru 2010, 10:11

Wkretki masz dobrze nawiercone ( moznaby lepiej ale źle nie jest). Co do tego urzadzonka to wywal całkiem i bedzie dobrze bo moze zakłócac prace LPG. Listwe połóż na pokrywie zaworów tylko musisz ja dobrze przymocowac zeby nie stukała, wężyk pomiarowy nie musi byc konkretnej długosci moze byc troszke dłuższy zeby ładnie go poprowadzic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl