[B4 ABK] Problem z sekwencją
[B4 ABK] Problem z sekwencją
Witam wszystkich
Mam problem z pukającą listwą wtryskową gazu , samochód nie ma mocy jak na benzynie,ciągnie do 4-5 rpm i koniec , faluje, spalanie też jest spore (już tak chodziła jak ją kupiłem). Jak się dowiadywałem u gazowników trzeba je zregenerować lub wymienić .Chciałbym dowiedzieć się od znawców gazu na tym forum czy warto je regenerować bo jak czytałem inne tematy to polecacie inną listwę do tego silnika(2.0 ABK). Powstawiałem też zdjęcia tego co mam pod maską sterownik STAG-4
Reduktor Tomasetto
Listwa rail
Jeden wtrysk rozebrałem żeby zobaczyć jak to w środku wygląda to na cewce był napis 1 ohm , trzon wtrysku .sprężynka były brudne czyli filtr się nie spisał i kwalifikuje się też do wymiany.Chciałbym zrobić to sam bo gazownik za regenerację woła 140zł, a zestaw naprawczy jaki znalazłem na allegro najdroższy kosztuje 12zł na 1 wtrysk, wymiana filtrów 80zł.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc pozdrawiam
Mam problem z pukającą listwą wtryskową gazu , samochód nie ma mocy jak na benzynie,ciągnie do 4-5 rpm i koniec , faluje, spalanie też jest spore (już tak chodziła jak ją kupiłem). Jak się dowiadywałem u gazowników trzeba je zregenerować lub wymienić .Chciałbym dowiedzieć się od znawców gazu na tym forum czy warto je regenerować bo jak czytałem inne tematy to polecacie inną listwę do tego silnika(2.0 ABK). Powstawiałem też zdjęcia tego co mam pod maską sterownik STAG-4
Reduktor Tomasetto
Listwa rail
Jeden wtrysk rozebrałem żeby zobaczyć jak to w środku wygląda to na cewce był napis 1 ohm , trzon wtrysku .sprężynka były brudne czyli filtr się nie spisał i kwalifikuje się też do wymiany.Chciałbym zrobić to sam bo gazownik za regenerację woła 140zł, a zestaw naprawczy jaki znalazłem na allegro najdroższy kosztuje 12zł na 1 wtrysk, wymiana filtrów 80zł.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tyle kosztuje nowa taka listwa.mario.vw1 pisze:Chciałbym zrobić to sam bo gazownik za regenerację woła 140zł,
Regeneracja nie jest trudna tylko trzeba mieć chociaż czujnik zegarowy żeby później ustawić skok tłoczka. Bo profesjonalne urządzenie do kalibracji coś blisko 200zł kosztuje.
Ale na tych wtryskiwaczach (i za słabym reduktorze) musisz wybierać czy chcesz mieć stabilne wolne obroty bez mocy przy wyższych obrotach czy odwrotnie.
1. Reduktor za słaby do wymiany
Jaki reduktor polecasz?
3. Załozyc porzadne filtry
Jakie filtry bo do fazy lotnej oglądałem na allegro Czaja fl-03
4. Poprawic montaz bo to fuszerka.
Chodzi o czujnik ciśnienia bo jak czytałem inne wasze tematy powinien znajdować się za filtrem czy jeszcze coś zauważyłeś
To ,że się nie kręci powyżej 4 rpm mogę znieść (nawet lepiej bo autem jeździ żona, lubi pocisnąć gdy jest spóźniona ) Najgorsze jest te cykanie listwy i falowanie trochę denerwuje.
Dziękuje ,że poświęcacie czas mojemu problemowi
Jaki reduktor polecasz?
3. Załozyc porzadne filtry
Jakie filtry bo do fazy lotnej oglądałem na allegro Czaja fl-03
4. Poprawic montaz bo to fuszerka.
Chodzi o czujnik ciśnienia bo jak czytałem inne wasze tematy powinien znajdować się za filtrem czy jeszcze coś zauważyłeś
To ,że się nie kręci powyżej 4 rpm mogę znieść (nawet lepiej bo autem jeździ żona, lubi pocisnąć gdy jest spóźniona ) Najgorsze jest te cykanie listwy i falowanie trochę denerwuje.
Dziękuje ,że poświęcacie czas mojemu problemowi
Witam przepraszam ,że tak długo temat się ciągnie, ale trochę byłem zajęty.
Chciałbym kupić graty do mojej instalacji teraz pytanie czy kupić listwę matrixa i na razie dać sobie spokój z reduktorem czy magic jety i reduktor. Jaka jest żywotność obu listw bo jak oglądałem zestaw regeneracyjny Matrixa koszt ok 170 zł (czyli nowa listwa Magic Jet).Jest też różnica w pracy silnika lub w strojeniu?
Chciałbym kupić graty do mojej instalacji teraz pytanie czy kupić listwę matrixa i na razie dać sobie spokój z reduktorem czy magic jety i reduktor. Jaka jest żywotność obu listw bo jak oglądałem zestaw regeneracyjny Matrixa koszt ok 170 zł (czyli nowa listwa Magic Jet).Jest też różnica w pracy silnika lub w strojeniu?
Kup reduktor i Mtarixa i bedziesz miał świety spokój. MJ sa dobre ale strasznie sie rozjeżdzaja termicznie i gdybys miał Staga300-4 premium moznaby to ładnie ustawic, Matrix jest lepszy, bardziej stabilny termicznie ale na tym parowniku żaden z tych wtryskiwaczy nie bedzie działał poprawnie, chodzi o max obciązenia.
Reduktor też na pewno kupie tylko chciałbym to trochę przesunąć w czasie na miesiąc lub dwa bo finansowo nie wyrobie. Wstępnie jak liczyłem to i tak wyjdzie 600 pln. Auto użytkowane jest raczej ekonomicznie (już te lata mi minely ,że na maxa). Jutro wstawię linki z aukcjami to zobaczysz czy dobrze wszystko dobrałem. Do Matrixa będzie chyba potrzebna jeszcze przejściówka?
Jak mi się uda to zrobię zdjęcie jak jest nawiercony kolektor.
To są linki aukcji jak możesz to zobacz czy wszystko ok
Listwa
Filtr fl-o2
Wąż fi 12
Wąż fi 6
Przejściówka
Interfejs
Co myślisz na temat podgrzewacza listwy bo Audi jeździ przeważnie na krótkich trasach
Podgrzewacz
To są linki aukcji jak możesz to zobacz czy wszystko ok
Listwa
Filtr fl-o2
Wąż fi 12
Wąż fi 6
Przejściówka
Interfejs
Co myślisz na temat podgrzewacza listwy bo Audi jeździ przeważnie na krótkich trasach
Podgrzewacz
[quote="WOJTEK26"] tylko zmieniłbym filtr na Czaja FL-02 lub FL-03
To chyba jest czaja Fl-02 bo nawet na zdjęciu widać na wkładzie w tej aukcji , wydaje mi się, że to zamiennik BRC i dlatego tak opisany.
Zobacz na innej aukcji taki sam filtrFiltr puszkowy czaja brc fl 02
Który będzie lepszy według Ciebie
To chyba jest czaja Fl-02 bo nawet na zdjęciu widać na wkładzie w tej aukcji , wydaje mi się, że to zamiennik BRC i dlatego tak opisany.
Zobacz na innej aukcji taki sam filtrFiltr puszkowy czaja brc fl 02
Który będzie lepszy według Ciebie
Ja załozyłbym taki http://moto.allegro.pl/f52-filtr-lotnej ... 70688.html jest tańszy niż puszkowy a równie dobrze filtruje, te puszkowe sa bardziej wydaje ale to do silników o wiekszej mocy.
Witam ponownie
To jest zdjęcie w jaki sposób jest nawiercony kolektor
Dysze kol. ssącego mają króciec 5mm, dysze listwy mają 6mm, wężyk także zakupiłem 6mm. Muszę dysze kol ssącego też zmienić na 6mm czy wystarczą opaski lub cieńszy wężyk?
Jeszcze mam problem z zamocowaniem listwy bo normalnie na pokrywie jest sporo miejsca, ale ja mam takie ustrojstwo
Znajomy mówił, że to zmniejsza emisję spalin, ale krokowiec jest bardziej na środku i musiałbym zamontować listwę pod krokowcem lub przed pokrywą. Proszę o poradę czy wyrzucić to urządzenie lub w inny sposób zamontować listwę.
Będę musiał również zmienić wężyk między trójnikiem pomiarowym,a czujnikiem ciśnienia bo ten co mam jest trochę za krótki. Czy wężyk ten musi mieć jakąś określoną długość?
Dysze od razu rozwiercać na określoną średnicę?
To jest zdjęcie w jaki sposób jest nawiercony kolektor
Dysze kol. ssącego mają króciec 5mm, dysze listwy mają 6mm, wężyk także zakupiłem 6mm. Muszę dysze kol ssącego też zmienić na 6mm czy wystarczą opaski lub cieńszy wężyk?
Jeszcze mam problem z zamocowaniem listwy bo normalnie na pokrywie jest sporo miejsca, ale ja mam takie ustrojstwo
Znajomy mówił, że to zmniejsza emisję spalin, ale krokowiec jest bardziej na środku i musiałbym zamontować listwę pod krokowcem lub przed pokrywą. Proszę o poradę czy wyrzucić to urządzenie lub w inny sposób zamontować listwę.
Będę musiał również zmienić wężyk między trójnikiem pomiarowym,a czujnikiem ciśnienia bo ten co mam jest trochę za krótki. Czy wężyk ten musi mieć jakąś określoną długość?
Dysze od razu rozwiercać na określoną średnicę?
Wkretki masz dobrze nawiercone ( moznaby lepiej ale źle nie jest). Co do tego urzadzonka to wywal całkiem i bedzie dobrze bo moze zakłócac prace LPG. Listwe połóż na pokrywie zaworów tylko musisz ja dobrze przymocowac zeby nie stukała, wężyk pomiarowy nie musi byc konkretnej długosci moze byc troszke dłuższy zeby ładnie go poprowadzic.