Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1Z 1.9tdi B4] brakuje doładowania na turbo

WIETRZYK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 17 mar 2008, 23:19
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: WIETRZYK » 14 lis 2010, 11:52

Manometr podłącz do tego króćca Który pokazałeś na zdjęciu. A najlepiej to wkręć w ten kawałek wężyka śrubkę, przejedź się i zobacz czy jest poprawa. Jeśli w tej chwili jest nie zaślepiony to tamtędy ucieka ci ciśnienie. Pozdrawiam

gutek1777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:06

Post autor: gutek1777 » 14 lis 2010, 12:10

wlasnie sam zaslepilem ten kruciec;p
i nie dalo to efektu. ok podlacze i zobacze. ale test mam przeprowadzac na postoju na biegu jalowym?

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 14 lis 2010, 12:27

podczas jazdy najlepiej ;-)

WIETRZYK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 17 mar 2008, 23:19
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: WIETRZYK » 14 lis 2010, 12:33

Przyciśnij na 3 biegu ile wlezie i zobacz ile naładuje turbina. Jeśli zaślepiłeś i nie przeniosło efektu to najpierw trzeba szukać dziury.

gutek1777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:06

Post autor: gutek1777 » 15 lis 2010, 14:25

probowalem bawic sie w ustawieniach start baud ustawiajac na 240 i 9600 i nie zlapalo polaczenia,
a i podlaczylem manometr. wyniek jest taki ze na biegu jalowym 0 bara. na 3 max pedal do dechy przy 3000 obr\min cisnienie 1 bar maxymalnie osiagnolem :(
gdzie szukac przyczyny?

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 15 lis 2010, 14:41

no to wszystko wygląda na ok. ważne jest żeby to ciśnienie było cały czas utrzymywane

gutek1777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:06

Post autor: gutek1777 » 15 lis 2010, 14:46

a nie powinno być cisniewnie maxymalne przy tych parametrach co wyzej w moim poscie az do 1.9 bara?

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 15 lis 2010, 14:50

a skąd takie ciśnienie!chwilowo może dojść do 1.2 bara ale powinno się utrzymywać ok 1 bar a nawet seryjne jest 0.85 bar

gutek1777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:06

Post autor: gutek1777 » 15 lis 2010, 15:52

zmylily mnie wskazania na vagu w innych modelach.
czyli cisnienie jest dobre ale dlaczego nie ma mocy silnik, i brak tego odczucia ze turbo sie wlacza od 2000 obr\min

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 15 lis 2010, 19:06

przepływomierz albo na 90%- n75 :-/ 1,2bar miałbyś na chipsie a tak ma być 0,9 do 1 ;-)

[ Dodano: 2010-11-15, 19:18 ]
nie wiem czy tak powinno być ale po uruchomieniu silnika po kilku sekundach zawór N75 przestaje cykac... (jaka wogole powinien działąć ten zaworek)?
jest na forum dużo o n75 <szukaj>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 lis 2010, 19:43

gibaj pisze:1,2bar miałbyś na chipsie a tak ma być 0,9 do 1
E tam ...za dużo :mrgreen: góra 0,85 w serii

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 15 lis 2010, 20:14

0.85 w serii to się zgodzę ale nie powiecie mi że chwilowo nie może 1.2 bara osiągnąć.wiem bo mam serię i jak porządnie depnę to czasami pojawia się 1.2 no chyba że mam chipsa o czym nie wiem a w co wątpię ;-)

Awatar użytkownika
karolb123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 08 wrz 2007, 18:09
Lokalizacja: stolica

Post autor: karolb123 » 15 lis 2010, 20:29

Ja mam troche inne pytanie, ale w temacie turbo. Odkreciłem wąż od turbo i tam gdzie są łopatki strony zimnej to luzów w ogóle nie mam, ale gdy ją kreciłem, to bardzo ciężko chodziło, nie swobodnie tylko z dużym oporem. Nie wiecie, czy to może byc powodem spadku osiągów? auto max robi 165km/h i 16s do setki.

gutek1777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:06

Post autor: gutek1777 » 15 lis 2010, 20:46

no i dzis probowalem sie bawic z przewodami podcisnieniowymi. polaczylem czerwony z niebieskim i proba, bez zmian
potem zdjalem ten co idzie do turbo (dolny w zaworze n75) i bez efektu,
czujnik dolotu odlaczylem i bez efektu.
przeplywka działa (chyba ze oszukuje wskazania) bo jak odlacze to autko wogole nie ma mocy....

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 lis 2010, 21:13

karolb123 pisze:Odkreciłem wąż od turbo i tam gdzie są łopatki strony zimnej to luzów w ogóle nie mam,
To akurat normalne nie jest ,bo luz góra dół powinien minimalny być ,nawet w granicy 1mm nie ma tragedi
karolb123 pisze: ale gdy ją kreciłem, to bardzo ciężko chodziło, nie swobodnie tylko z dużym oporem.
A to zapewne dlatego że nie ma tego luzu który powinien być .Wirnik turbiny powinien obracać się leciutko i bez żadnych oporów .
gutek1777 pisze:no i dzis probowalem sie bawic z przewodami podcisnieniowymi.
Raczej ciśnieniowymi ,podciśnienie to w turbinach ze zmienną geometrią ;-)
gutek1777 pisze: polaczylem czerwony z niebieskim i proba, bez zmian
potem zdjalem ten co idzie do turbo (dolny w zaworze n75) i bez efektu,
Albo masz dziurę w dolocie ,albo ktoś wsadził łapy i kręcił bez sensu długością sztangi przy WG i jest ciągle uchylona

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl