[B4]Wskazania zegarow jedynie po wlaczeniu swiateł mijania
[B4]Wskazania zegarow jedynie po wlaczeniu swiateł mijania
Witam. Zabrałem się dziś za wymianę zegarów wymieniłem wszystkie poza obrotościomieżę, po złożeniu wszystkiego do kupy zobaczyłem ze mam bardzo dziwna przypadłość ze zegary i wskaźniki nie działają dopóki nie włączę świateł mijania a jak je wyłączę wskazówki opadają. Zdarzyła się wam podobna sytuacja, może wie ktoś jak mogę rozwiązać ten problem?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 lip 2010, 10:32
- Lokalizacja: Parczew/Katowice
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Niestety nie mam możliwości sprawdzenia na innym liczniku, ale jak wymieniałem bebechy licznika to kupiłem "nowy" z popękaną obudowa i z niego wszystko przełożyłem do swojej obudowy ale swoje szwankujące graty wrzuciłem do tamtej obudowy i w ten sposób mam dwa kompletne liczniki i na obydwu jest ten sam problem. Wiec chyba mogę wykluczyć licznik albo coś w jego elektronice. sniegu1991pRW ty masz ściągnięte te schematy które składają się z 11 plików? na którym schemacie jest ten licznik?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Jednak schematy dużo mi nie dały problemu nie rozwiązałem ale za to teraz mam inny problem wogule to jest długa historia ale musze ja opisać. Wiec tak zatrzymałem się dziś na stacji lpg i zgasiłem silnik zatankowałem odpalam ponownie zapalam światła mijania a one wogule się nie zapalają tak samo było z kierunkami i przeciw mgielnymi, w środku działało podświetlenie zegarów i radio wiec w wnętrzu było wszystko jak należy problem rozwiązał się po ponownym zgaszeniu i zapaleniu silnika po tym całym icydęcie wcześniejsza usterka z niedziałającymi wskazaniami zegarów zamieniła się w coś takiego ze jak włączę zapłon to od razu zapala się podświetlenie zegarów mimo to ze mam wyłączone światła ale żeby tego nie było mało okazało się ze na lpg nie mogę zgasić silnika wyjmuje kluczyk a silnik dalej pracuje na bp dało rade jeszcze na dodatek tego zobaczyłem ze jak na zgaszonym silniku włączę światła obojętnie czy pozycje czy mijania to słyszę jak zaczyna pracować pompa paliwa a jak jest na lpg to słyszę jak otwierają się elektro zawory od lpg bez względu czy mam kluczyki w stacyjce czy nie
Pewnie w to ciężko wieżyc co mi się dzieje z autem ale tak naprawdę jest
Jak myślcie może być to wina kostki stacyjki bo to jedyne co mi do głowy przychodzi?
[ Dodano: 2010-12-07, 21:43 ]
problem rozwiązany wszystkie te problemy miałem przez to ze zmieniłem kiedyś oprawkę kontrolki od świateł pozycyjnych która miąłem na oddzielnej wiązce. Stara oprawka była cala plastikowa a nowa miął metalowe skrzydełka i te skrzydełka łączyły ścieżki w liczniku, to tylko rozwiązało problem z brakiem możliwości zgaszenia auta, po tym zabiegu licznik wogule przestał działać w tym momencie doszedłem do wniosku ze prąd nie dochodzi do zegarów po Długich poszukiwaniach i na to znalazłem rozwiązanie jeden przewód z niebieskiej kostki obruszał się ciężkie było to do odkrycia bo kostka ma dość zadka konstrukcje.
Jedyne co mnie dziwi ze problem ze zgaszeniem silnika wystąpił 3 tygodnie po zmianie oprawki ale mogło być tak ze na skutek wibracji oprawka ułożyła się inaczej i zaczęła łączyć dwie ścieżki
Szara80tkaTdi dzięki za próbę pomocy
Pewnie w to ciężko wieżyc co mi się dzieje z autem ale tak naprawdę jest
Jak myślcie może być to wina kostki stacyjki bo to jedyne co mi do głowy przychodzi?
[ Dodano: 2010-12-07, 21:43 ]
problem rozwiązany wszystkie te problemy miałem przez to ze zmieniłem kiedyś oprawkę kontrolki od świateł pozycyjnych która miąłem na oddzielnej wiązce. Stara oprawka była cala plastikowa a nowa miął metalowe skrzydełka i te skrzydełka łączyły ścieżki w liczniku, to tylko rozwiązało problem z brakiem możliwości zgaszenia auta, po tym zabiegu licznik wogule przestał działać w tym momencie doszedłem do wniosku ze prąd nie dochodzi do zegarów po Długich poszukiwaniach i na to znalazłem rozwiązanie jeden przewód z niebieskiej kostki obruszał się ciężkie było to do odkrycia bo kostka ma dość zadka konstrukcje.
Jedyne co mnie dziwi ze problem ze zgaszeniem silnika wystąpił 3 tygodnie po zmianie oprawki ale mogło być tak ze na skutek wibracji oprawka ułożyła się inaczej i zaczęła łączyć dwie ścieżki
Szara80tkaTdi dzięki za próbę pomocy