Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 pm]problem ze stukaniem podczas hamowania i ruszania

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

[b3 1.8 pm]problem ze stukaniem podczas hamowania i ruszania

Post autor: Łukaszek KSZO » 15 lis 2010, 21:43

chlopaki mam problem. Pewnego dnia bylem z przyczepka po ziemniaki na zime. Zaraz po audi zachorowala na cos. przy chamowaniu czuc jakby kolo sie przesówalo do tylu i jest uderzenie lub jakby zacisk nie byl dokrecony i uderzał o cos podczas chamowania. Przy przyspieszaniu jest podobny efekt też cos uderza. nie wiem co :evil:
dodam ze wymienilem ostatnio sworznie wah. tuleje wah. kocówki drazkow gumy stabilizatora. nie wymienialem tylko lozysk amor, amortyzatorow i sprezyn. troche mnie to zlosci bo dopiero co wydlem 200 na gumki i wszelkiego rodzaju czesci a teraz znow cos jest nie tak. Prosze pomożcie .
Dzieki z góry za wszelka pomoc

Awatar użytkownika
Wawik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 06 maja 2010, 10:35
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Wawik » 16 lis 2010, 09:26

Też mam taki problem, przy ruszaniu i hamowaniu słychać stuki w prawym kole jakby gdzieś był luz. Wymieniłem tuleje wahacza i sworzeń, ale pukanie nie ustało..

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 16 lis 2010, 10:58

Może zacisk się przypiekł na tulei.Pukanie jest w momencie "zerwania" klocków od tarczy.

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 16 lis 2010, 13:04

przy ostrym skrecaniu mam podobne stuki np przy zawracaniu gdy uzywam pełnego skretu. Mozliwe e to jest łozysko to na górze wraz z ta jakby poduszka ktora trzyma sprerzyne przy karoserii ?

[ Dodano: 2010-11-16, 13:05 ]
pukanie pojawia sie wraz z nacisnieciem hamulca wiec raczej to nie tuleje. Po za tym smarowalem je i robilem przy wymianie tarcz i klockow jakis miesiac temu

Ftyczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 28 gru 2008, 23:31
Lokalizacja: Jastrzebie Zdrój

Post autor: Ftyczek » 16 lis 2010, 17:46

ja bym obstawial łacznik stabilizatora.

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 16 lis 2010, 18:57

byłu wymieniane u mnie w b3 sa takie smieszne "zygzaki" i kupilem zestaw naprawczy i wykonalem naprawe. wymienilem wszytsko co sie znajduje przy wachaczach i koncowki drazków nie wymenialem tylko wlasnie tych czesci na gorze Mcpersona

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 16 lis 2010, 19:27

Witam :mrgreen: . Łukasz, sprawdź tuleje na ławie, u mnie ostatnio był taki przypadek, że podczas gwałtownego ruszania, bądź hamowania stukało. Przy pełnym skręcie (np. zawracanie, parkowanie) też trochę stukało. Okazało się, że tylne tuleje (te bliżej skrzyni) na ławie były mocno zużyte. Po wymianie już tydzień cisza. :lol:

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 16 lis 2010, 19:36

mm ciekawe a mozesz mi podac zblizoną cene tej tulei? wymieniales od razu wszytkie czy tylko jedna? trzeba do tego zdejmowac cala lawe?

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 16 lis 2010, 20:45

No niestety do ich wymiany bedziesz musiał wyciagnać całe sanki na zewnątrz.

niestety przyczepka im dogodziła ,poprostu za dużo ziemniaczków kupiłeś :mrgreen: to żart

dobrej firmy kosztuja do 50zł za sztukę(jest 4-ry).

mysle Łukasz że to za duzo odkręcania zeby potem tylko dwie tuleje wymienić :idea: i prawdę mówiąc wszystkie bedą napewno do wyrzucenia :!:

Awatar użytkownika
kacper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1585
Rejestracja: 26 sie 2008, 21:59
Lokalizacja: WF

Post autor: kacper85 » 16 lis 2010, 20:53

Łukaszek KSZO pisze:Mozliwe e to jest łozysko to na górze wraz z ta jakby poduszka ktora trzyma sprerzyne przy karoserii ?
Możliwe, nawet mam podobnie. Na przeglądzie jak byłem a już stukało, żadnych luzów nie było więc jest szansa że to właśnie łożysko.

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 16 lis 2010, 21:22

myse zo cos z tymi sankami jest na rzeczy. Odkrecic to nie jest dlugo jak wymienialem sanki to 2 h zeszlo z cala robota. Kurcze znow wydatki mnie czekaja spore. a jakwyglada sprawa z wymiana tych lozysk?

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 17 lis 2010, 20:10

Łukaszek KSZO pisze:myse zo cos z tymi sankami jest na rzeczy. Odkrecic to nie jest dlugo jak wymienialem sanki to 2 h zeszlo z cala robota. Kurcze znow wydatki mnie czekaja spore. a jakwyglada sprawa z wymiana tych lozysk?
Co do tuleji ławy, wymieniałem wszystkie 4 a na badaniach technicznych diagnosta powiedział, że tylko jedna jest do wymiany (ale dowód podbił :mrgreen: ), to ja wracając z badań zajechałem do sklepu i od razu kupiłem, zapłaciłem za 4szt. 75 zł (firma SWAG cena za jedną niecałe 19zł) Postanowiłem wymienić wszystkie, bo już będę miał ławę na wierzchu to wymienię wszystkie i będę miał spokój na jakiś czas.
Po podniesieniu auta wziąłem bręchę i sprawdziłem resztę tulejek, tylne były totalnie wyrobione, przednie ok. Ale wymieniłem wszystkie złożyłem wszystko i jest cisza :-D
A tylko pamiętaj, żeby wahacze dokręcić na opuszczonym samochodzie <piwo>

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 17 lis 2010, 21:02

aczemu na opuszczonym? bd robil to jak cos nad w kanale wiec ne bd mi to sprawialo problemu

Awatar użytkownika
reyna44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 25 paź 2010, 22:31
Lokalizacja: OSTRÓW MAZOWIECKA

Post autor: reyna44 » 17 lis 2010, 21:49

Przemo80b3 pisze:Okazało się, że tylne tuleje (te bliżej skrzyni) na ławie były mocno zużyte. Po wymianie już tydzień cisza.
Zgodzę się z tobą wymieniałem u szwagra.Pociągał sobie trochę gruzu poszły mu z obu stron w tym że jedna już była wcześniej sfatygowana. Minęło pól roku i cisza.

Awatar użytkownika
Łukaszek KSZO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 505
Rejestracja: 07 maja 2008, 22:27
Lokalizacja: O-c

Post autor: Łukaszek KSZO » 18 lis 2010, 15:05

widze ze musze to zrobic.

Wielki jest problem z wymiana tych łożysk na MCpersonie? i tych gum wchodziacych do kielicha?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl