Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 b3 2.3 NG] Nierówna praca, gaśnie na zimnym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
wotaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Kontakt:

[90 b3 2.3 NG] Nierówna praca, gaśnie na zimnym silniku

Post autor: wotaz » 18 paź 2010, 11:09

Witam, jestem nowym użytkownikiem tego forum. Nie znam się też za bardzo na samochodach dlatego założyłem ten temat.

Jestem posiadaczem Audi 90 b3 ng 2.3 z LPG. Gaz został założony w 2003 roku. Jest to najprostsza instalacja gazowa.
Mam takie problemy:
1. Nie odpala mi z gazu tylko z benzyny.
2. Jak silnik jest zimny to jak odpalę na benzynie i zaraz przełączę na gaz to gaśnie mi, dopiero jak silnik osiągnie odp. temp to można jeździć na gazie.
3. Na gazie wolne obroty ma na 900 a nie na 1000.
4. Jak jeżdżę w trasie i jak przez np. jakieś 30 min jadę sobie jakieś 100-120 km/h i jak przychodzi mi zmniejszyć prędkość, to jak zwalniam, spadają mi obroty i gaśnie.

Nie wiem co z tym zrobić, czy to trzeba wyregulować gaz, czy wymienić jakieś filtry?
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH

Post autor: Audi 80 Polska » 18 paź 2010, 12:13

1. I dobrze bo nie powinno się odpalać na gazie silnika na mechanicznym wtrysku.
2. 4. 1. Ile masz nalatane na tym parowniku, pewnie już jest w środku nieźle zasyfiony jak np. latał od 2003 roku. Wiec przyczyną tych problemów jest mazut zalepiający parownik wewnątrz.
3.
wotaz pisze:Na gazie wolne obroty ma na 900 a nie na 1000.
Czyli na gazie ma dobre wolne obroty bo powinno być w około 900obr./min.
A temat prawidłowej wartości obrotów biegu jałowego był nie raz na forum rozpatrywany.

A wiec jeśli parownik w jest w miarę nowy to regulacja a jak już ma za sobą masę kilometrów to regeneracja albo wymiana.