[all] Światła mijania na przekaźnikach
- daro1234567890
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 sty 2010, 17:16
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dokładnie jak pisze p-a-b-u, ja mam drugi komplet odbłyśników więc nie byłem uziemniony. Kosz ustala się idywidualnie przez telefon. Mnie to kosztowało 140 zeta dwa lustra plus dwie ramki.p-a-b-u pisze:Są firmy które się tym zajmują, np. http://www.regeneracja-hc.com/
Wysłane było pocztą w poniedzialek zwykła paczką z tego co wiem to doszło w środę po południu, w czwartek było święto więc zrobili to chyba w piątek a w środę było już u mnie. Sądzę że jakby się pogadało z nimi i posłało kurierem to w ciągu tygodnia byłoby zrobione i zamontowane <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli mowa o zwykłych przednich lampach to tak bo już jedna używana lampa zespolona to wydatek 250-300zł a nowa ok. 700zł (nie ma zamienników). Wiec taka regeneracja to zbawienie.monkahead pisze:Za 120PLN mozna kupic nowy komplet przednich lamp,
Sam musiałem ostatnio kupić używaną bo miałem porządnie wypaloną.
synu chcesz montowac przy lampach to montuj.tomek1982 pisze:z kąd wiesz jaki bedzie efekt szkoda zabawy pod kierownica ja dalem przy lampach jak sie pomysli troche to zadna wilgoc sie nei dostanie do nich.Marcin26 pisze:zalozylem pod kierownica efekt bedzie min gorszy ale za to bez ciagniecia kabli bezpiecznikow plus do tego wilgoc.. Glownie chodzilo mi o zaoszczedzeniu pajaka przy mocniejszych zarowkach.
Ile tych kabli ci bedzie wiecej od strony filtra powietrza kabli praktycznie nie widac z drugiej strony tak naprawde kabel plusowy widac troche bo masowego nie.
Pajaka wcale to nie meczy,1volt-2 volty od tego pajak nie spali
tak samo jak byla mowa o zarowkach ile wytrzymaja napewno dlugo zarowki maja tolerancje wiec minimalne napiecie az tak im po du....e nie daje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2010, 23:36
- Lokalizacja: Krosno
Koledzy pomóżcie bo nie mam pojęcia co się dzieje i dlaczego. Gdyż zrobiłem sobie tą instalacje do lepszych świateł mijania, tak jak pisze na samym początku postu. Podłączyłem wszystko, włączyłem światełka mijania a tu wyskoczyła mi kontrolka pomarańczowa, w postaci żarówki przekreślonej krzyżykiem, co to może być. Pomóżcie jak najszybciej, bo jutro mam wyjazd wieczorny i chciałbym mieć lepsze światełka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Żeby się nie świeciła trzeba by puścić poprawiony obwód świateł mijania przez moduł AC bo tak przekaźniki dają za mały opór i przez to jest odczytywane jako przepalone żarówki.
Widzę trzy rozwiązania:
1. Puścić poprawiony obwód świateł mijania przez moduł wykrywający spalone żarówki z przodu
2. Odłączyć całkiem moduł spalonych żarówek z przodu i dać kabel idący do modułu AC w licznikach do masy. W ten sposób nie będzie się wyświetlać informacja o spalonej żarówce ale też nie pojawi się gdy żarówka się spali
3. Zrobić światła mijania jak były fabrycznie.
Widzę trzy rozwiązania:
1. Puścić poprawiony obwód świateł mijania przez moduł wykrywający spalone żarówki z przodu
2. Odłączyć całkiem moduł spalonych żarówek z przodu i dać kabel idący do modułu AC w licznikach do masy. W ten sposób nie będzie się wyświetlać informacja o spalonej żarówce ale też nie pojawi się gdy żarówka się spali
3. Zrobić światła mijania jak były fabrycznie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2010, 23:36
- Lokalizacja: Krosno
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jest takie coś pod półką nad nogami kierowcy dochodzą do niego kable żółty, żółto-zielony, żółto brązowy, brązowy, żółto-czarny, szary.Juras-Junkers pisze:co to za moduł wykrywający spalone żarówki z przodu? I w jaki sposób mógłbym to zrobić?
Sposób wybierz jeden z trzech które przedstawiłem wyżej ale jeszcze streszczę:
1. Zostawić przekaźniki poprawiającymi światła i żeby moduł wykrywający żarówki działał jak fabrycznie, czyli gdy przepali się żarówka to pojawia się komunikat.
Operacja będzie polegać na pociągnięciu bardzo długich kabli od miejsca podłączenie przekaźników do środka auta do tego modułu i podłączenie ich do niego. W ten sposób moduł znów będzie mógł wykrywać spalone żarówki.
Czyli dorzucanie kabli pod maską, przesadzenie ich do środka auta, jeśli da się za cienkie kable to może zniweczyć efekty poprawienia świateł mijania.
2. Zrobić aby moduł wysyłał cały czas sygnał że żarówki są OK, nawet jak się przepali któraś z przodu to nie będzie informacji o tym.
Operacja będzie polegać jedynie na ocięciu jednego przewodu od tego modułu i podłączeniu go do masy.
3. Wywalić przekaźniki poprawiające świecenie świateł mijania i zrobić jak było wcześniej.
Którą opcję wybierasz to napisze jak ją przeprowadzić (z wyjątkiem opcji 3).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2010, 23:36
- Lokalizacja: Krosno
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Więc musisz dostać się do modułu.
Ucinasz zółto-brązowy oraz żółty i je łączysz (końce idące w stronę skrzynki bezpieczników),
ucinasz zółto-zielony oraz żółto-czarny i je łączysz (końcami idącymi w stronę skrzynki bezpieczników),
Następnie musisz puścić po dwa kable od każdej żarówki do tego modułu. Pierwszy kabel od pierwszej żarówki podłączasz 87 w przekaźniku drugą stronę do uciętego żółto-brązowego idącego do modułu, drugi kabel podłączasz do włókna światła krótkiego a drugi koniec do żółtego idącego do modułu.
Oczywiście bezpośrednie połączenie styk 87 przekaźnika --> włókno krótkie likwidujesz
Pierwszy kabel od drugiej żarówki podłączasz 87 w przekaźniku drugą stronę do uciętego żółto-zielonego idącego do modułu, drugi kabel podłączasz do włókna światła krótkiego a drugi koniec do żółto-czarnego idącego do modułu.
Oczywiście bezpośrenie połączenie styk 87 przekaźnika --> włókno krótkie likwidujesz.
Tutaj masz schemat: http://img42.imageshack.us/i/tuningswiatewithac.png/
Ucinasz zółto-brązowy oraz żółty i je łączysz (końce idące w stronę skrzynki bezpieczników),
ucinasz zółto-zielony oraz żółto-czarny i je łączysz (końcami idącymi w stronę skrzynki bezpieczników),
Następnie musisz puścić po dwa kable od każdej żarówki do tego modułu. Pierwszy kabel od pierwszej żarówki podłączasz 87 w przekaźniku drugą stronę do uciętego żółto-brązowego idącego do modułu, drugi kabel podłączasz do włókna światła krótkiego a drugi koniec do żółtego idącego do modułu.
Oczywiście bezpośrednie połączenie styk 87 przekaźnika --> włókno krótkie likwidujesz
Pierwszy kabel od drugiej żarówki podłączasz 87 w przekaźniku drugą stronę do uciętego żółto-zielonego idącego do modułu, drugi kabel podłączasz do włókna światła krótkiego a drugi koniec do żółto-czarnego idącego do modułu.
Oczywiście bezpośrenie połączenie styk 87 przekaźnika --> włókno krótkie likwidujesz.
Tutaj masz schemat: http://img42.imageshack.us/i/tuningswiatewithac.png/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 paź 2010, 23:36
- Lokalizacja: Krosno
Wielkie dzięki :mrgreen: wszystko jasne, mam nadzieję że sobie z tym poradze. Wkrótce się za to wezmę tylko zastanowiło mnie z tego schematu jedno? :shock: A mianowicie masa idzie z 85? a nie 86? Dobrze to Ja widzę? troszkę mnie to teraz zastanawia. Jak zrobię to oczywiscie podziele się moimi efektami. :lol: I postaram się zapodać zdjęcia. Tylko ta masa? hmmm?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków