Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] Światła mijania na przekaźnikach

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
daro1234567890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 20 sty 2010, 17:16
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: daro1234567890 » 20 lis 2010, 15:38

u mnie w b3 jak włączę drogowe to mijania też świecą (H-4) ktoś musiał ingerować w to ! auto mam 3lata i tak do tej pory jest ! świeci dobrze !

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 20 lis 2010, 15:52

p-a-b-u pisze:Są firmy które się tym zajmują, np. http://www.regeneracja-hc.com/
Dokładnie jak pisze p-a-b-u, ja mam drugi komplet odbłyśników więc nie byłem uziemniony. Kosz ustala się idywidualnie przez telefon. Mnie to kosztowało 140 zeta dwa lustra plus dwie ramki.
Wysłane było pocztą w poniedzialek zwykła paczką z tego co wiem to doszło w środę po południu, w czwartek było święto więc zrobili to chyba w piątek a w środę było już u mnie. Sądzę że jakby się pogadało z nimi i posłało kurierem to w ciągu tygodnia byłoby zrobione i zamontowane <ok>

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 20 lis 2010, 18:01

Fajna sprawa ale nie ukrywam troche droga. Za 120PLN mozna kupic nowy komplet przednich lamp, oczywiscie to zamienniki wiec mozliwe ze nie swieca tak jak oryginaly 17 lat temu. A jak swieca te lampy po regeneracji, jest WOW ale jasno?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 lis 2010, 18:17

monkahead pisze:Za 120PLN mozna kupic nowy komplet przednich lamp,
Jeśli mowa o zwykłych przednich lampach to tak bo już jedna używana lampa zespolona to wydatek 250-300zł a nowa ok. 700zł (nie ma zamienników). Wiec taka regeneracja to zbawienie.
Sam musiałem ostatnio kupić używaną bo miałem porządnie wypaloną.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 21 lis 2010, 11:25

Powymieniałem to wszystko. Świało z lamp jest śnieżnobiałe, jak to będzie świecić to się okaże wieczorem po tym jak ustawię lampy. Póki co jedna świeci wiewiórkom a druga porowi :lol:

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 21 lis 2010, 12:11

tomek1982 pisze:
Marcin26 pisze:zalozylem pod kierownica efekt bedzie min gorszy ale za to bez ciagniecia kabli bezpiecznikow plus do tego wilgoc.. Glownie chodzilo mi o zaoszczedzeniu pajaka przy mocniejszych zarowkach.
z kąd wiesz jaki bedzie efekt szkoda zabawy pod kierownica ja dalem przy lampach jak sie pomysli troche to zadna wilgoc sie nei dostanie do nich.
Ile tych kabli ci bedzie wiecej od strony filtra powietrza kabli praktycznie nie widac z drugiej strony tak naprawde kabel plusowy widac troche bo masowego nie.
Pajaka wcale to nie meczy,1volt-2 volty od tego pajak nie spali

tak samo jak byla mowa o zarowkach ile wytrzymaja napewno dlugo zarowki maja tolerancje wiec minimalne napiecie az tak im po du....e nie daje
synu chcesz montowac przy lampach to montuj.

Juras-Junkers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 01 paź 2010, 23:36
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Juras-Junkers » 03 gru 2010, 00:13

Koledzy pomóżcie bo nie mam pojęcia co się dzieje i dlaczego. Gdyż zrobiłem sobie tą instalacje do lepszych świateł mijania, tak jak pisze na samym początku postu. Podłączyłem wszystko, włączyłem światełka mijania a tu wyskoczyła mi kontrolka pomarańczowa, w postaci żarówki przekreślonej krzyżykiem, co to może być. Pomóżcie jak najszybciej, bo jutro mam wyjazd wieczorny i chciałbym mieć lepsze światełka.

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 03 gru 2010, 06:59

Żarówki sprawne? Moduł check'a pewnie "zgłupiał" bo inny prąd płynie. W trasę śmiało możesz jechać jak to tylko błąd i żarówki świecą.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 gru 2010, 12:00

Żeby się nie świeciła trzeba by puścić poprawiony obwód świateł mijania przez moduł AC bo tak przekaźniki dają za mały opór i przez to jest odczytywane jako przepalone żarówki.
Widzę trzy rozwiązania:
1. Puścić poprawiony obwód świateł mijania przez moduł wykrywający spalone żarówki z przodu
2. Odłączyć całkiem moduł spalonych żarówek z przodu i dać kabel idący do modułu AC w licznikach do masy. W ten sposób nie będzie się wyświetlać informacja o spalonej żarówce ale też nie pojawi się gdy żarówka się spali
3. Zrobić światła mijania jak były fabrycznie.

Juras-Junkers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 01 paź 2010, 23:36
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Juras-Junkers » 03 gru 2010, 23:07

Z elektryki to jestem trochę noga, co to za moduł wykrywający spalone żarówki z przodu? I w jaki sposób mógłbym to zrobić?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 gru 2010, 23:28

Juras-Junkers pisze:co to za moduł wykrywający spalone żarówki z przodu? I w jaki sposób mógłbym to zrobić?
Jest takie coś pod półką nad nogami kierowcy dochodzą do niego kable żółty, żółto-zielony, żółto brązowy, brązowy, żółto-czarny, szary.

Sposób wybierz jeden z trzech które przedstawiłem wyżej ale jeszcze streszczę:
1. Zostawić przekaźniki poprawiającymi światła i żeby moduł wykrywający żarówki działał jak fabrycznie, czyli gdy przepali się żarówka to pojawia się komunikat.
Operacja będzie polegać na pociągnięciu bardzo długich kabli od miejsca podłączenie przekaźników do środka auta do tego modułu i podłączenie ich do niego. W ten sposób moduł znów będzie mógł wykrywać spalone żarówki.
Czyli dorzucanie kabli pod maską, przesadzenie ich do środka auta, jeśli da się za cienkie kable to może zniweczyć efekty poprawienia świateł mijania.

2. Zrobić aby moduł wysyłał cały czas sygnał że żarówki są OK, nawet jak się przepali któraś z przodu to nie będzie informacji o tym.
Operacja będzie polegać jedynie na ocięciu jednego przewodu od tego modułu i podłączeniu go do masy.

3. Wywalić przekaźniki poprawiające świecenie świateł mijania i zrobić jak było wcześniej.

Którą opcję wybierasz to napisze jak ją przeprowadzić (z wyjątkiem opcji 3).

Juras-Junkers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 01 paź 2010, 23:36
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Juras-Junkers » 03 gru 2010, 23:52

Wybieram tą pierwszą operację. :lol:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 gru 2010, 11:49

Więc musisz dostać się do modułu.

Ucinasz zółto-brązowy oraz żółty i je łączysz (końce idące w stronę skrzynki bezpieczników),
ucinasz zółto-zielony oraz żółto-czarny i je łączysz (końcami idącymi w stronę skrzynki bezpieczników),

Następnie musisz puścić po dwa kable od każdej żarówki do tego modułu. Pierwszy kabel od pierwszej żarówki podłączasz 87 w przekaźniku drugą stronę do uciętego żółto-brązowego idącego do modułu, drugi kabel podłączasz do włókna światła krótkiego a drugi koniec do żółtego idącego do modułu.
Oczywiście bezpośrednie połączenie styk 87 przekaźnika --> włókno krótkie likwidujesz

Pierwszy kabel od drugiej żarówki podłączasz 87 w przekaźniku drugą stronę do uciętego żółto-zielonego idącego do modułu, drugi kabel podłączasz do włókna światła krótkiego a drugi koniec do żółto-czarnego idącego do modułu.
Oczywiście bezpośrenie połączenie styk 87 przekaźnika --> włókno krótkie likwidujesz.

Tutaj masz schemat: http://img42.imageshack.us/i/tuningswiatewithac.png/

Juras-Junkers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 01 paź 2010, 23:36
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Juras-Junkers » 05 gru 2010, 01:18

Wielkie dzięki :mrgreen: wszystko jasne, mam nadzieję że sobie z tym poradze. Wkrótce się za to wezmę tylko zastanowiło mnie z tego schematu jedno? :shock: A mianowicie masa idzie z 85? a nie 86? Dobrze to Ja widzę? troszkę mnie to teraz zastanawia. Jak zrobię to oczywiscie podziele się moimi efektami. :lol: I postaram się zapodać zdjęcia. Tylko ta masa? hmmm?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 05 gru 2010, 11:15

Juras-Junkers pisze: A mianowicie masa idzie z 85? a nie 86?
Nie ma większej różnicy bo to elektromagnes więc działa w obie strony.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl