Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1Z] drgający lewarek skrzyni biegów wraz z całą budą

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 20 lis 2010, 16:53

darecki2010 pisze:może to początki brudnego nastawnika w pompie paliwowej o ile masz motorek TDI.
Tyle że ja z problemem spotykałem się zarówno w TDi jak i w PB.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 20 lis 2010, 20:12

Znalezione na forum A4. Pozwolę sobie zacytować wypowiedź użytkownika Logan

"czy mechanizm różnicowy w smochodzie na podniśniku...... powinien pracowac cicho... ? bez zgrzytów... ?
Moj problem jest taki ze w czasie jazdy na 4 i 5 biegu.... przy prędkości od 60 km... występuje buczenie... karoseria wpada w drgania ... Poduszki sprawdzone wydech sprawdzony.....
Problem drgań pojawiał sie wielokrotnie na FORUM Audi.... ale dalej nie wiadomo co to jest...
Moje podejrzenie padło na mechanizm róznicowy.... łozysko....
Napiszcie prosze jak to powinno pracować.....
Acha jeszcze ważna informacja to hyczenie, buczenie, drgania.. występują w przedziale 1800-2000 (moment najwiekrzego obciązenia) obrotów.
A jak podciągne go na każdym biegu ....to drgania sie nie pojawiają..."

Generalnie wiele osób ma ten problem a nikt nie wie co jest grane.

piotrek7701
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 12 wrz 2010, 09:09

Post autor: piotrek7701 » 21 lis 2010, 10:35

Miałem już problemy z nastawnikiem pompy, ale zapewniam Cię objawy są całkiem inne

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 07 maja 2011, 15:44

koledzy wymieniałem w B3 poduszke silnika i założyli mi nową i strasznie szarpało budą, jak obroty były poniżej 900; całą deską częsło i drzwiami i w środku taki rezonans był; poduszki pod silnikiem ok; i co wróciłem do starej poduszki pod skrzynią jest oryginalna i nie drga buda tylko czuć jak stoje na jałowym kierownica lekko drży i czuć po siedzeniach takie dreszcze; obroty nie falują; i pomoże ktoś od czego to drganie na kierownicy i na siedzeniach??? wydech ok; nie lata w wydechu kompletnie nic;

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 07 maja 2011, 19:23

Co do moich przygód z latającym lewarkiem i buczeniem to tak: Lewarek latał jak popierdzielony dopóki nie dokręciłem lewego mocowania skrzyni ;-) Po tej operacji jest względnie spokojnie.

Buczenie to zatkałem egr, wymiana filtra powietrza i przegląd zawieszenia układu wydechowego jak i samego układu. Dziursko miałem w środkowym tłumiku i urwaną gumę od jego mocowania. Po naprawie też buczenie zmalało w sporym stopniu :-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 08 maja 2011, 09:35

davidpolska, jakiej firmy była ta poduszka? Pytam bo często zamienniki są gorsze niż ori używki. Wiele osób miało taki problem że po wymianie na jakieś zamienniki było gorzej niż na starych ori.

Awatar użytkownika
mefix17
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 14 lut 2011, 20:15
Lokalizacja: Wały/Nidzica/Mazury

Post autor: mefix17 » 27 maja 2011, 00:30

Labiel,
Wspomniałeś o drganiach kierownicy przy przegubie wewnętrznym
Jak to się objawia?
Bo u mnie
Na 5 biegu przy 100 km/h puszczam gas to zanim dojdzie do 90 to kierownica strasznie drży (potem jest spokuj, aż do 70)
Na tym samym biegu podczas hamowania silnikiem przy 70-60 km/h mocno drga drążek zmiany biegów
Czy to może być wina przeguba wewnętrznego?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 maja 2011, 11:17

Niestety dokładnie ci nie powiem bo sam nigdy nie spotkałem się z tym problemem. Wiem jedynie że przy walniętym przegubie wewnętrznym mogą dziać się takie rzeczy, ale jak to dokładnie się objawia to nie wiem.

Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 29 maja 2011, 08:54

lewarek może drgac , ponieważ poduszki na silniku lub skrzyni juz się konczą koledzy ja tak mam i juz nie długo musze wymienic :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl