Tyle że ja z problemem spotykałem się zarówno w TDi jak i w PB.darecki2010 pisze:może to początki brudnego nastawnika w pompie paliwowej o ile masz motorek TDI.
[80 B4 1Z] drgający lewarek skrzyni biegów wraz z całą budą
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Znalezione na forum A4. Pozwolę sobie zacytować wypowiedź użytkownika Logan
"czy mechanizm różnicowy w smochodzie na podniśniku...... powinien pracowac cicho... ? bez zgrzytów... ?
Moj problem jest taki ze w czasie jazdy na 4 i 5 biegu.... przy prędkości od 60 km... występuje buczenie... karoseria wpada w drgania ... Poduszki sprawdzone wydech sprawdzony.....
Problem drgań pojawiał sie wielokrotnie na FORUM Audi.... ale dalej nie wiadomo co to jest...
Moje podejrzenie padło na mechanizm róznicowy.... łozysko....
Napiszcie prosze jak to powinno pracować.....
Acha jeszcze ważna informacja to hyczenie, buczenie, drgania.. występują w przedziale 1800-2000 (moment najwiekrzego obciązenia) obrotów.
A jak podciągne go na każdym biegu ....to drgania sie nie pojawiają..."
Generalnie wiele osób ma ten problem a nikt nie wie co jest grane.
"czy mechanizm różnicowy w smochodzie na podniśniku...... powinien pracowac cicho... ? bez zgrzytów... ?
Moj problem jest taki ze w czasie jazdy na 4 i 5 biegu.... przy prędkości od 60 km... występuje buczenie... karoseria wpada w drgania ... Poduszki sprawdzone wydech sprawdzony.....
Problem drgań pojawiał sie wielokrotnie na FORUM Audi.... ale dalej nie wiadomo co to jest...
Moje podejrzenie padło na mechanizm róznicowy.... łozysko....
Napiszcie prosze jak to powinno pracować.....
Acha jeszcze ważna informacja to hyczenie, buczenie, drgania.. występują w przedziale 1800-2000 (moment najwiekrzego obciązenia) obrotów.
A jak podciągne go na każdym biegu ....to drgania sie nie pojawiają..."
Generalnie wiele osób ma ten problem a nikt nie wie co jest grane.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 09:09
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
koledzy wymieniałem w B3 poduszke silnika i założyli mi nową i strasznie szarpało budą, jak obroty były poniżej 900; całą deską częsło i drzwiami i w środku taki rezonans był; poduszki pod silnikiem ok; i co wróciłem do starej poduszki pod skrzynią jest oryginalna i nie drga buda tylko czuć jak stoje na jałowym kierownica lekko drży i czuć po siedzeniach takie dreszcze; obroty nie falują; i pomoże ktoś od czego to drganie na kierownicy i na siedzeniach??? wydech ok; nie lata w wydechu kompletnie nic;
Co do moich przygód z latającym lewarkiem i buczeniem to tak: Lewarek latał jak popierdzielony dopóki nie dokręciłem lewego mocowania skrzyni Po tej operacji jest względnie spokojnie.
Buczenie to zatkałem egr, wymiana filtra powietrza i przegląd zawieszenia układu wydechowego jak i samego układu. Dziursko miałem w środkowym tłumiku i urwaną gumę od jego mocowania. Po naprawie też buczenie zmalało w sporym stopniu
Buczenie to zatkałem egr, wymiana filtra powietrza i przegląd zawieszenia układu wydechowego jak i samego układu. Dziursko miałem w środkowym tłumiku i urwaną gumę od jego mocowania. Po naprawie też buczenie zmalało w sporym stopniu
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Labiel,
Wspomniałeś o drganiach kierownicy przy przegubie wewnętrznym
Jak to się objawia?
Bo u mnie
Na 5 biegu przy 100 km/h puszczam gas to zanim dojdzie do 90 to kierownica strasznie drży (potem jest spokuj, aż do 70)
Na tym samym biegu podczas hamowania silnikiem przy 70-60 km/h mocno drga drążek zmiany biegów
Czy to może być wina przeguba wewnętrznego?
Wspomniałeś o drganiach kierownicy przy przegubie wewnętrznym
Jak to się objawia?
Bo u mnie
Na 5 biegu przy 100 km/h puszczam gas to zanim dojdzie do 90 to kierownica strasznie drży (potem jest spokuj, aż do 70)
Na tym samym biegu podczas hamowania silnikiem przy 70-60 km/h mocno drga drążek zmiany biegów
Czy to może być wina przeguba wewnętrznego?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: