Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1,9 TDI Avant] Analiza logów

Dziengiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 paź 2010, 20:33
Lokalizacja: Łódź

[80 B4 1,9 TDI Avant] Analiza logów

Post autor: Dziengiel » 16 lis 2010, 21:17

Proszę o analize logów.
autko ma zmienione wtryski najprawdopodobniej 210 z silnika AEL 140KM oraz program od Kostrza, wycięty kat.

Statyczne
gr 000 stat
gr 004 stat

Basic settings
gr 000 bs
gr 001 bs
gr 002 bs
gr 003 bs
gr 008 bs
gr 013 bs

Dynamiczne
gr 003 dyn
gr 011 dyn

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 17 lis 2010, 06:53

Najlepiej było by wstawić komplet logów,początek wtrysku do podregulowania,sprawdz lub podmień N75, bo trochę nie radzi sobie z utrzymaniem doładowania jakie chce ECU,jeden z wtrysków już mocno leje.można by jeszcze zająć się termostatem

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 17 lis 2010, 10:20

temperatura jest ok, kąt wtrysku ok 45 jeszcze jest mozliwy (prawidłowo 51-65, njalepiej koło 55) także niewiele da przestawienie, korekty świadczą o kiepskich wryskach lub słabej kompresji (wystarczy zamienić wtryski miejscami i jeżeli korekty zamienią się razem z wtryskami to leje wtrysk a jeżeli zostaną tak jak były to jest problem z kompresją)

EGR do zaślepienia i przydałoby się zajrzeć na ilość "smoły" w kolektorze ssącym i kanałach głowicy

nie ma sterowania turbiną i pewnie wyskakuje błąd 00519 dotyczący czujnika ciśnienia w dolocie z opisem "short to B+" (zwarcie do + zasilania), omiń zawór N75 czyli podłącz wężyk z turbiny bezpośrednio na gruszkę i zaloguj gr. 011

Dziengiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 paź 2010, 20:33
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dziengiel » 18 lis 2010, 20:28

dzisiaj wymieniłem wtrysk najbliżej paska rozrządu miałem dodatkowy bo wtryski pochodzą z 5 cylindrowca i logi gr 13 wygladaja o niebo lepiej
gr013 bs po wymiane wtrysku

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 19 lis 2010, 17:03

Auto bylo strojone do tych mocniejszych wtrysków. ?
Zaloguj dynamicznie 010,008 oraz 001 i 004

Pozdrawiam

Dziengiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 paź 2010, 20:33
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dziengiel » 20 lis 2010, 15:48


Awatar użytkownika
spanky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 23 lis 2006, 10:40
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 21 lis 2010, 00:47

Dziengiel pisze:Proszę o analize logów.
autko ma zmienione wtryski najprawdopodobniej 210 z silnika AEL 140KM oraz program od Kostrza, wycięty kat.
program w tym aucie to jakas tragedia ...

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 21 lis 2010, 02:19

A możesz kolego wytłumaczyć lajkonikom dlaczego tragedia?

Awatar użytkownika
spanky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 23 lis 2006, 10:40
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 21 lis 2010, 11:30

AB4 pisze:A możesz kolego wytłumaczyć lajkonikom dlaczego tragedia?
bo ktoś bezmyślnie rozkalibrował mape nastawnika w celu dolania paliwa, plus kilka innych rzeczy ...

Dziengiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 paź 2010, 20:33
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dziengiel » 21 lis 2010, 13:09

UKI_XX pisze:nie ma sterowania turbiną i pewnie wyskakuje błąd 00519 dotyczący czujnika ciśnienia w dolocie z opisem "short to B+" (zwarcie do + zasilania), omiń zawór N75 czyli podłącz wężyk z turbiny bezpośrednio na gruszkę i zaloguj gr. 011
wyskakuje ten blad 00519 zrobilem bajpas i zalogowalem gr 011 dynamicznie
gr 011 dyn bajpas

manometr przy normalnym podlaczeniu przy przyspieszaniu na 3 biegu wskazuje ponad 1.5 bar na bajpasie 0.6 bar

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 21 lis 2010, 13:37

Podmień N75,bo przy bajpasie to prawidłowe ciśnienie, a 1,5 to juz za duzo ,powinieneś mięć w szczycie 1.2 a później 1.1

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 22 lis 2010, 15:07

Nie rozumiem przeciez regulacja cisnienia doladowania byla dobra.
Ten program to niezla wydumka... ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 lis 2010, 20:27

spanky pisze:ktoś bezmyślnie rozkalibrował mape nastawnika w celu dolania paliwa
Masz rację ,napięcie na nastawniku to jakaś katastrofa ,nie jestem znawcą w tym temacie ale wiem na pewno że ten kto robił ten program albo nie wiedział co robi albo był pijany albo" coś brał " :mrgreen: mam program od Kostrza i takich cudów z napieciem nastawnika tam nie ma ,wszystko jest git i polecam z czystym sumieniem jego robotę ,bo wie co robi

Awatar użytkownika
spanky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 23 lis 2006, 10:40
Lokalizacja: Otwock

Post autor: spanky » 22 lis 2010, 21:49

MUNIOR pisze:
spanky pisze:ktoś bezmyślnie rozkalibrował mape nastawnika w celu dolania paliwa
Masz rację ,napięcie na nastawniku to jakaś katastrofa ,nie jestem znawcą w tym temacie ale wiem na pewno że ten kto robił ten program albo nie wiedział co robi albo był pijany albo" coś brał " :mrgreen: mam program od Kostrza i takich cudów z napieciem nastawnika tam nie ma ,wszystko jest git i polecam z czystym sumieniem jego robotę ,bo wie co robi
oceniam to co widze i jest napisane ...

Dziengiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 30 paź 2010, 20:33
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Dziengiel » 22 lis 2010, 22:16

MUNIOR pisze:
spanky pisze:ktoś bezmyślnie rozkalibrował mape nastawnika w celu dolania paliwa
Masz rację ,napięcie na nastawniku to jakaś katastrofa ,nie jestem znawcą w tym temacie ale wiem na pewno że ten kto robił ten program albo nie wiedział co robi albo był pijany albo" coś brał " :mrgreen: mam program od Kostrza i takich cudów z napieciem nastawnika tam nie ma ,wszystko jest git i polecam z czystym sumieniem jego robotę ,bo wie co robi
tylko ze ja ten program mam od Kostrza jak pisalem na poczatku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl