[80 B4 1,9 TDI Avant] Analiza logów
[80 B4 1,9 TDI Avant] Analiza logów
Proszę o analize logów.
autko ma zmienione wtryski najprawdopodobniej 210 z silnika AEL 140KM oraz program od Kostrza, wycięty kat.
Statyczne
gr 000 stat
gr 004 stat
Basic settings
gr 000 bs
gr 001 bs
gr 002 bs
gr 003 bs
gr 008 bs
gr 013 bs
Dynamiczne
gr 003 dyn
gr 011 dyn
autko ma zmienione wtryski najprawdopodobniej 210 z silnika AEL 140KM oraz program od Kostrza, wycięty kat.
Statyczne
gr 000 stat
gr 004 stat
Basic settings
gr 000 bs
gr 001 bs
gr 002 bs
gr 003 bs
gr 008 bs
gr 013 bs
Dynamiczne
gr 003 dyn
gr 011 dyn
temperatura jest ok, kąt wtrysku ok 45 jeszcze jest mozliwy (prawidłowo 51-65, njalepiej koło 55) także niewiele da przestawienie, korekty świadczą o kiepskich wryskach lub słabej kompresji (wystarczy zamienić wtryski miejscami i jeżeli korekty zamienią się razem z wtryskami to leje wtrysk a jeżeli zostaną tak jak były to jest problem z kompresją)
EGR do zaślepienia i przydałoby się zajrzeć na ilość "smoły" w kolektorze ssącym i kanałach głowicy
nie ma sterowania turbiną i pewnie wyskakuje błąd 00519 dotyczący czujnika ciśnienia w dolocie z opisem "short to B+" (zwarcie do + zasilania), omiń zawór N75 czyli podłącz wężyk z turbiny bezpośrednio na gruszkę i zaloguj gr. 011
EGR do zaślepienia i przydałoby się zajrzeć na ilość "smoły" w kolektorze ssącym i kanałach głowicy
nie ma sterowania turbiną i pewnie wyskakuje błąd 00519 dotyczący czujnika ciśnienia w dolocie z opisem "short to B+" (zwarcie do + zasilania), omiń zawór N75 czyli podłącz wężyk z turbiny bezpośrednio na gruszkę i zaloguj gr. 011
dzisiaj wymieniłem wtrysk najbliżej paska rozrządu miałem dodatkowy bo wtryski pochodzą z 5 cylindrowca i logi gr 13 wygladaja o niebo lepiej
gr013 bs po wymiane wtrysku
gr013 bs po wymiane wtrysku
wyskakuje ten blad 00519 zrobilem bajpas i zalogowalem gr 011 dynamicznieUKI_XX pisze:nie ma sterowania turbiną i pewnie wyskakuje błąd 00519 dotyczący czujnika ciśnienia w dolocie z opisem "short to B+" (zwarcie do + zasilania), omiń zawór N75 czyli podłącz wężyk z turbiny bezpośrednio na gruszkę i zaloguj gr. 011
gr 011 dyn bajpas
manometr przy normalnym podlaczeniu przy przyspieszaniu na 3 biegu wskazuje ponad 1.5 bar na bajpasie 0.6 bar
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Masz rację ,napięcie na nastawniku to jakaś katastrofa ,nie jestem znawcą w tym temacie ale wiem na pewno że ten kto robił ten program albo nie wiedział co robi albo był pijany albo" coś brał " :mrgreen: mam program od Kostrza i takich cudów z napieciem nastawnika tam nie ma ,wszystko jest git i polecam z czystym sumieniem jego robotę ,bo wie co robispanky pisze:ktoś bezmyślnie rozkalibrował mape nastawnika w celu dolania paliwa
oceniam to co widze i jest napisane ...MUNIOR pisze:Masz rację ,napięcie na nastawniku to jakaś katastrofa ,nie jestem znawcą w tym temacie ale wiem na pewno że ten kto robił ten program albo nie wiedział co robi albo był pijany albo" coś brał " :mrgreen: mam program od Kostrza i takich cudów z napieciem nastawnika tam nie ma ,wszystko jest git i polecam z czystym sumieniem jego robotę ,bo wie co robispanky pisze:ktoś bezmyślnie rozkalibrował mape nastawnika w celu dolania paliwa
tylko ze ja ten program mam od Kostrza jak pisalem na poczatku.MUNIOR pisze:Masz rację ,napięcie na nastawniku to jakaś katastrofa ,nie jestem znawcą w tym temacie ale wiem na pewno że ten kto robił ten program albo nie wiedział co robi albo był pijany albo" coś brał " :mrgreen: mam program od Kostrza i takich cudów z napieciem nastawnika tam nie ma ,wszystko jest git i polecam z czystym sumieniem jego robotę ,bo wie co robispanky pisze:ktoś bezmyślnie rozkalibrował mape nastawnika w celu dolania paliwa