[80 1.9TDI avant] spadek mocy vmax 165km
-
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
- Lokalizacja: Brzozów
[80 1.9TDI avant] spadek mocy vmax 165km
Moi koledzy mam do was takie pytanko.Zaczne moze od tego ze kilka tygodni temu prowadziliśmy rozmowe na temat n75 i rzeczy z tym związanych a teraz moje pytanko brzmi tak gdyż nie znalazłem nic konkretnego na ten temat...autko po wymianie n75 smiga duzo lepiej przyśpiesz jak powinien tylko z predkością maksymalna jest problem bo do 165km jest go sztuka rozpedzić do okolo 135km idzie ładnie a póżniej czegoś mu brakuje...Moje pytanie brzmi powiedzcie mi jeśli możecie od czego mam zaczać sprawdzanie dodam ze wcześniej autko prawie do 180 rozpedziłem a teraz mi sie to dziwne wydaje dlaczego niechce jechać nie wieże ze w ciagu roku jak mam to autko tak sie zużyło... .Teraz tak co przynim zrobiłem:
-n75 wymieniony
-pompa wtryskowa uszczelniona i nastawnik czyszczony(ale to było jakies pół roku temu)
-filtr paliwa wymieniony razem z olejem
-węzyki ciśniniowe wymienione jeszcze od interculera nie wymieniałem
Dodam ze gdzieś powietrze mi ciągnie w układzie zasilania bo pojawiaja sie pęcherze powietrza w węrzykach....autko chodzi ładnie nie ma problemów z zapalaniem go jak zimny pusci troszke dymka ale jak ciepły to ani śladu.Czy mógłby mnie ktoś pokierować od czego zaczać sprawdzanie...?Z góry dzieki pozdrawiam.
-n75 wymieniony
-pompa wtryskowa uszczelniona i nastawnik czyszczony(ale to było jakies pół roku temu)
-filtr paliwa wymieniony razem z olejem
-węzyki ciśniniowe wymienione jeszcze od interculera nie wymieniałem
Dodam ze gdzieś powietrze mi ciągnie w układzie zasilania bo pojawiaja sie pęcherze powietrza w węrzykach....autko chodzi ładnie nie ma problemów z zapalaniem go jak zimny pusci troszke dymka ale jak ciepły to ani śladu.Czy mógłby mnie ktoś pokierować od czego zaczać sprawdzanie...?Z góry dzieki pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 06:00 przez rafal.skromny, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
- Lokalizacja: Brzozów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ten kto ci będzie robił ,bedzie wiedział A jak będziesz robił sam to w bloku 003 masz widoczne działanie przepływomierza ,a w bloku 011 masz ciśnienie doładowania.Sprawdzamy podczas jazdy w teście dynamicznym .Warto też zerknąć w bloku 000 na kąt wtrysku i dawkę paliwa , to akurat sprawdzamy na biegu jałowym .rafal.skromny pisze:a jakiej grupy logi zrobić?
Ori używka ok.100zł ,w sklepie podróbka ok.300.rafal.skromny pisze:A jeśli przepływka nie domaga to jaka cena jest tejprzepływki?
Nie mozna naprawić ,choć czasem jak mocno zabrudzona to pomaga przeczyszczenie ,nie mniej jednak rzadkie to przypadki i najczęśćiej trzeba zakupić drugąrafal.skromny pisze:można ja naprawić
-
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
- Lokalizacja: Brzozów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
- Lokalizacja: Brzozów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 30 sie 2010, 06:54
- Lokalizacja: Brzozów