[b4 1Z] Prośba o analizę logów. Przeładowanie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
[b4 1Z] Prośba o analizę logów. Przeładowanie?
Witam,
Proszę o pomoc.
Auto jedzie na 3, 4 i 5 i w pewnym momencie je odcina.
jego max to 130 km/h
błędy to 575 oraz zwarcie do masy czujnika G72
czysciłem n75 i wymieniłem wszystkie wężyki na nowe- nic się nie poprawiło
proszę o odpowiedź czy to napewno przeładowanie
Statyczne:
Statyczne Basic Settings
Dynamiczne:
Proszę o pomoc.
Auto jedzie na 3, 4 i 5 i w pewnym momencie je odcina.
jego max to 130 km/h
błędy to 575 oraz zwarcie do masy czujnika G72
czysciłem n75 i wymieniłem wszystkie wężyki na nowe- nic się nie poprawiło
proszę o odpowiedź czy to napewno przeładowanie
Statyczne:
Statyczne Basic Settings
Dynamiczne:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Oczywiście że to przeładowanie , widać jak na dłoni że twój n75 jest do wymiany ciśnienie w dolocie momentami przekracza 1,5 bara i masz najzwyklejszy notlauf a czyszczenie n75 to zabieg bez sensu i starta czasu ,jeżeli wogóle pomoże to na krótką chwilę .Specyfika jego pracy polega na ciągłym otwieraniu się i zamykaniu z mniejszą lub większą częstotliwością ,stosownie do impulsów z ecu ,zaworek a raczej jego cześć "klepiąca "wyklepuje się i zużywa mechanicznie ,mimo że elektrycznie jest sprawny .Żadne czyszczenie wtedy nie pomoże :mrgreen: trzeba odżałować i wydać ok 130 zeta na nowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
z logów da sie wyczytać ze masz przeładowanie a czy winny jest n75, mozna się upewnić omijając n75 ,czyli robiąc bajpas .Wężyk czerwony łaczymy z niebieskim ,albo czerwony z turbiny ,podłaczamy bezpośrednio do gruszki WG <ok>krzysiek_b pisze:czy da się z tych logów odczytać, że to na bank wina n75 czy może jednak jakiejść nieszczelności?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
Witam, podpinam się pod temat
Proszę o analizę logów.
Audi 80 B4 1Z Pierburg, dwa błędy 575 oraz 519
001_MB_stat
003_MB_stat
004_MB_stat
007_MB_stat
013_MB_stat
000_BS_stat
003_BS_stat
004_BS_stat
011_BS_stat
000_MB_dynam
001_MB_dynam
003_MB_dynam
004_MB_dynam
008_MB_dynam
010_MB_dynam
011_MB_dynam
Dzięki
Proszę o analizę logów.
Audi 80 B4 1Z Pierburg, dwa błędy 575 oraz 519
001_MB_stat
003_MB_stat
004_MB_stat
007_MB_stat
013_MB_stat
000_BS_stat
003_BS_stat
004_BS_stat
011_BS_stat
000_MB_dynam
001_MB_dynam
003_MB_dynam
004_MB_dynam
008_MB_dynam
010_MB_dynam
011_MB_dynam
Dzięki
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wrzuć te logi tam gdzie wyglądają normalnie ,czyli tu http://vaglog.rtnet.pl/index.php a nie na tego dziadoskiego fotosika bo sobie mozna wzrok uszkodzić 8-)ahim pisze:Witam, podpinam się pod temat
Proszę o analizę logów.
Log (0 - 004)
Log (1 - 004)
Log (2 - 001)
Log (3 - 011)
Log (4 - 003)
Log (5 - 004)
Log (6 - 013)
Log (7 - 003)
Log (8 - 000)
Log (9 - 008)
Log (10 - 010)
Log (11 - 003)
Log (12 - 011)
Log (13 - 001)
Log (14 - 007)
Log (15 - 000)
Mam nadzieję, że teraz jest OK.
Dzieki
Log (1 - 004)
Log (2 - 001)
Log (3 - 011)
Log (4 - 003)
Log (5 - 004)
Log (6 - 013)
Log (7 - 003)
Log (8 - 000)
Log (9 - 008)
Log (10 - 010)
Log (11 - 003)
Log (12 - 011)
Log (13 - 001)
Log (14 - 007)
Log (15 - 000)
Mam nadzieję, że teraz jest OK.
Dzieki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W sumie to nie bardzo jest się czego czepić ,prucz tego że jest w pewnym momencie powyżej 1 bara ,a to wystarczy żeby złapał awaryjny ...w błedach sterownika też jest bład z tm związany ,wiec posprawdzaj szczelność wężyków i zrób bajpas n75 .Nie potrzebnie robiłeś tyle logów ,wystarczy statycznie blok 000 i w BS ,blok 007 z temperaturami też przydatny ... dynamicznie 003 ,004 ,011 wytarczą ,reszta raczej mało przydatna w tym przypadku ,szczególnie 015