Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1Z] Prośba o analizę logów. Przeładowanie?

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

[b4 1Z] Prośba o analizę logów. Przeładowanie?

Post autor: krzysiek_b » 20 lis 2010, 22:16

Witam,

Proszę o pomoc.
Auto jedzie na 3, 4 i 5 i w pewnym momencie je odcina.
jego max to 130 km/h

błędy to 575 oraz zwarcie do masy czujnika G72

czysciłem n75 i wymieniłem wszystkie wężyki na nowe- nic się nie poprawiło

proszę o odpowiedź czy to napewno przeładowanie

Statyczne:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Statyczne Basic Settings
Obrazek

Obrazek



Dynamiczne:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 lis 2010, 23:43

Oczywiście że to przeładowanie , widać jak na dłoni że twój n75 jest do wymiany ;-) ciśnienie w dolocie momentami przekracza 1,5 bara i masz najzwyklejszy notlauf a czyszczenie n75 to zabieg bez sensu i starta czasu ,jeżeli wogóle pomoże to na krótką chwilę .Specyfika jego pracy polega na ciągłym otwieraniu się i zamykaniu z mniejszą lub większą częstotliwością ,stosownie do impulsów z ecu ,zaworek a raczej jego cześć "klepiąca "wyklepuje się i zużywa mechanicznie ,mimo że elektrycznie jest sprawny .Żadne czyszczenie wtedy nie pomoże :mrgreen: trzeba odżałować i wydać ok 130 zeta na nowy

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 21 lis 2010, 10:31

słuchaj czyszczenie a czyszczenie :?: ja mam stary n75 i też go czyściłem i docinałem sprężynkę itd. i pochodził z miesiąc i do widzenia także lepiej poszukaj nowego <ok>

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 21 lis 2010, 16:57

dzięki za odpowiedzi.

czysciłem bo miałem nadzieję, że choć na chwilę pomoże i będę miał pewność, że to jego wina...

czy da się z tych logów odczytać, że to na bank wina n75 czy może jednak jakiejść nieszczelności?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 lis 2010, 17:06

krzysiek_b pisze:czy da się z tych logów odczytać, że to na bank wina n75 czy może jednak jakiejść nieszczelności?
z logów da sie wyczytać ze masz przeładowanie ;-) a czy winny jest n75, mozna się upewnić omijając n75 ,czyli robiąc bajpas .Wężyk czerwony łaczymy z niebieskim ,albo czerwony z turbiny ,podłaczamy bezpośrednio do gruszki WG <ok>

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 21 lis 2010, 19:05

wszystkie mam i wczesniej miałem czarne.
po prostu zrobię podmiankę zaworu i zobacze czy pomoże

dzięki za pomoc

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 21 lis 2010, 19:22

o właśnie podmień od kogoś i będziesz wiedział na 100% <ok> a jak zrobić bajpasa jest na forum zresztą munior ci napisał

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 lis 2010, 19:27

gibaj pisze:jak zrobić bajpasa jest na forum zresztą munior ci napisał
Ale kolega nie czyta ,wszystkie czarne nie problem, napisałem wyrażnie :z turbiny ,podłaczamy bezpośrednio do gruszki WG i nie musi być "kolorowo " ;-)

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 22 lis 2010, 14:21

czytałem czytałem :)
dam rade :)

dzięki

ahim
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2013, 19:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ahim » 02 lut 2013, 21:40

Witam, podpinam się pod temat
Proszę o analizę logów.
Audi 80 B4 1Z Pierburg, dwa błędy 575 oraz 519

001_MB_stat
Obrazek

003_MB_stat
Obrazek

004_MB_stat
Obrazek

007_MB_stat
Obrazek

013_MB_stat
Obrazek

000_BS_stat
Obrazek

003_BS_stat
Obrazek

004_BS_stat
Obrazek

011_BS_stat
Obrazek

000_MB_dynam
Obrazek

001_MB_dynam
Obrazek

003_MB_dynam
Obrazek

004_MB_dynam
Obrazek

008_MB_dynam
Obrazek

010_MB_dynam
Obrazek

011_MB_dynam
Obrazek

Dzięki

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 02 lut 2013, 22:00

519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71
575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym

ahim
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2013, 19:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: ahim » 02 lut 2013, 22:01

ups, przepraszam poprawiłem się

[ Dodano: 2013-02-02, 22:02 ]
Ok, dzięki za wytłumaczenie błędów, bardziej interesuje mnie analiza logów.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lut 2013, 22:09

ahim pisze:Witam, podpinam się pod temat
Proszę o analizę logów.
Wrzuć te logi tam gdzie wyglądają normalnie ,czyli tu http://vaglog.rtnet.pl/index.php a nie na tego dziadoskiego fotosika ;-) bo sobie mozna wzrok uszkodzić 8-)


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 lut 2013, 22:53

W sumie to nie bardzo jest się czego czepić ,prucz tego że jest w pewnym momencie powyżej 1 bara ,a to wystarczy żeby złapał awaryjny ...w błedach sterownika też jest bład z tm związany ,wiec posprawdzaj szczelność wężyków i zrób bajpas n75 .Nie potrzebnie robiłeś tyle logów ,wystarczy statycznie blok 000 i w BS ,blok 007 z temperaturami też przydatny ... dynamicznie 003 ,004 ,011 wytarczą ,reszta raczej mało przydatna w tym przypadku ,szczególnie 015 ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl