B4 limo AAH - FILM.ik s46
no jak dobrze popatrzeć to maja racje bo kazdy element jest w innym odcieniu (nie od razu paryż zbudowano) trudno na tak stary jakier dobrac odpowiedni odciien... ale mysle ze do wionsy ogarnie sie ten temat juz chyba ze sie sprzeda . ale dalej nie wiem o co chodzi z tymi popsutymi odplaskami na banie....
ps sory za ot
ps sory za ot
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
nic nie jest skracane, jak już to podpiłowane do granic możliwości :roll: i wszystko jest zmontowane na ścisk - jedno nachodzi minimalnie na drugie, cała wnęka jest wycięta i przespawana od c4. założony siłownik elektryczny do otwierania klapy i tyle, jak mi się kiedyś przypomni to strzele zdjęcie z aparatu.KORU pisze: bo trzeba skracac i lampy i blende..
licze na to, bo niewiem czy robić rysunki techniczne na tylne amorki a Ty zwlekasz i zwlekasz <osohozi>Kolczat pisze:moze jednak uda mi sie Cie zaskoczyc jeszcze w tym miesiacu <:P>szuan pisze:na ten miesiąć to już koniec modyfikacji
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
taką klape dostałem, taka jest zalozona.dr.lolek pisze:to mowisz ze z blenda a6c4 jest duzo cudowania a tak co z grubsza coz zrobiles ze to spasowales bez spawania nie dalo by rady?? i zeby zostawic ori zamek?
post wyzej napisane co i jak jest wykonane, bez spawanie sie nie obejdzie.
wszystko z mojej strony.
urodzil sie plan na przymiarke gwintu na tył z innej konstrukcji niż 80, znajde czas w sobote i checi, to coś ruszy
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
Słonik, stać go na 350z, a niestać go kupić gwint za 3k lub 4k pln z reg twardosci i ustawienia negatywu?
wracając do tematu 80.
wstałem dziś o 6.30, i o 9 sie chwycilem za robote :roll: ale i tak lepiej, niż czekać do soboty <urodziny>
tylne kolumny gwintowane FK (ori, nie to co teraz jest wprowadzone na rynek FK edition, czy jakoś tam...) pochodzą od golfa mk1, z wymiennymi wkładami - to cos zaznaczone na obrazku
zeby wszystko było pięknie elegancko na samym dole, to trzeba poczynić pewne kroki w strone tokarza, znowu :oops:
a więc, trzeba rozkręcić kolumne, wyjąć wkład (jak na foto) i oddać gołą kolumne tokarzowi aby stoczył stary gwint i tam gdzie jest zaznaczone na różowo wyczarować nowy gwint później wszystko składamy, kręcimy nakrętkami na sam dół i zakładamy do b4 ośka limo
te kolumny napewno więcej razy można spotkać w roku na allegro niż raz, czy dwa razy do b4 <buu> mnie i tak to już jest wszystko jedno bo krok po kroku zmierzam w strone powietrza... niewiem jak sprawa jest rozwiązana w coupe, czy cabrio na tyle, tam może by nie trzebabyło gwintować od nowa kolumny tylko delikatnie przerobić górne talerzyki
nie biore odpowiedzialności jeśli komuć coś nie spasuje!
pzdr.
wracając do tematu 80.
wstałem dziś o 6.30, i o 9 sie chwycilem za robote :roll: ale i tak lepiej, niż czekać do soboty <urodziny>
tylne kolumny gwintowane FK (ori, nie to co teraz jest wprowadzone na rynek FK edition, czy jakoś tam...) pochodzą od golfa mk1, z wymiennymi wkładami - to cos zaznaczone na obrazku
zeby wszystko było pięknie elegancko na samym dole, to trzeba poczynić pewne kroki w strone tokarza, znowu :oops:
a więc, trzeba rozkręcić kolumne, wyjąć wkład (jak na foto) i oddać gołą kolumne tokarzowi aby stoczył stary gwint i tam gdzie jest zaznaczone na różowo wyczarować nowy gwint później wszystko składamy, kręcimy nakrętkami na sam dół i zakładamy do b4 ośka limo
te kolumny napewno więcej razy można spotkać w roku na allegro niż raz, czy dwa razy do b4 <buu> mnie i tak to już jest wszystko jedno bo krok po kroku zmierzam w strone powietrza... niewiem jak sprawa jest rozwiązana w coupe, czy cabrio na tyle, tam może by nie trzebabyło gwintować od nowa kolumny tylko delikatnie przerobić górne talerzyki
nie biore odpowiedzialności jeśli komuć coś nie spasuje!
pzdr.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
z gwintem sie nie bawie, bo mam ważniejsze wydatki to była taka pokazówka, że jak się chce, to można to czymś zastąpić :roll:MIODEK pisze:Kiedy to będzie złożone ?
najważniejszy jest teraz dla mnie AR, zmiana rozstawu i silnik - przez trzy kolejne miesiące jestem bez wyplaty już to wiem ale to nie ważne <lol>
bo wiadomo, że:
ten rok zlotów/spotow przespałem, kolejnego już nie podaruje tak więc, do końca maja nadchodzącego '11 roku na ile dam rady poskladac 8c, to takim limo będe sie bujał :oops:Krycha pisze:Tu chodzi o bałnsik pod remizą :mrgreen: