ooo i o ile mnie pamiec nie myli kolega z obgadanego na tym forum a4 chachul, witam i wybacz kolegą ale wyniuchali ponoc jakies nie dociagniecia w blotnikach ;p w ciaz mowie o ile Cie z kims nie pomylilem ;p
no jak dobrze popatrzeć to maja racje bo kazdy element jest w innym odcieniu (nie od razu paryż zbudowano) trudno na tak stary jakier dobrac odpowiedni odciien... ale mysle ze do wionsy ogarnie sie ten temat juz chyba ze sie sprzeda . ale dalej nie wiem o co chodzi z tymi popsutymi odplaskami na banie....
nic nie jest skracane, jak już to podpiłowane do granic możliwości :roll: i wszystko jest zmontowane na ścisk - jedno nachodzi minimalnie na drugie, cała wnęka jest wycięta i przespawana od c4. założony siłownik elektryczny do otwierania klapy i tyle, jak mi się kiedyś przypomni to strzele zdjęcie z aparatu.
Kolczat pisze:
szuan pisze:na ten miesiąć to już koniec modyfikacji
moze jednak uda mi sie Cie zaskoczyc jeszcze w tym miesiacu <:P>
licze na to, bo niewiem czy robić rysunki techniczne na tylne amorki a Ty zwlekasz i zwlekasz <osohozi>
szuan, to mowisz ze z blenda a6c4 jest duzo cudowania a tak co z grubsza coz zrobiles ze to spasowales bez spawania nie dalo by rady?? i zeby zostawic ori zamek?
dr.lolek pisze:to mowisz ze z blenda a6c4 jest duzo cudowania a tak co z grubsza coz zrobiles ze to spasowales bez spawania nie dalo by rady?? i zeby zostawic ori zamek?
taką klape dostałem, taka jest zalozona.
post wyzej napisane co i jak jest wykonane, bez spawanie sie nie obejdzie.
wszystko z mojej strony.
urodzil sie plan na przymiarke gwintu na tył z innej konstrukcji niż 80, znajde czas w sobote i checi, to coś ruszy
Słonik, stać go na 350z, a niestać go kupić gwint za 3k lub 4k pln z reg twardosci i ustawienia negatywu?
wracając do tematu 80.
wstałem dziś o 6.30, i o 9 sie chwycilem za robote :roll: ale i tak lepiej, niż czekać do soboty <urodziny>
tylne kolumny gwintowane FK (ori, nie to co teraz jest wprowadzone na rynek FK edition, czy jakoś tam...) pochodzą od golfa mk1, z wymiennymi wkładami - to cos zaznaczone na obrazku
zeby wszystko było pięknie elegancko na samym dole, to trzeba poczynić pewne kroki w strone tokarza, znowu :oops:
a więc, trzeba rozkręcić kolumne, wyjąć wkład (jak na foto) i oddać gołą kolumne tokarzowi aby stoczył stary gwint i tam gdzie jest zaznaczone na różowo wyczarować nowy gwint później wszystko składamy, kręcimy nakrętkami na sam dół i zakładamy do b4 ośka limo
te kolumny napewno więcej razy można spotkać w roku na allegro niż raz, czy dwa razy do b4 <buu> mnie i tak to już jest wszystko jedno bo krok po kroku zmierzam w strone powietrza... niewiem jak sprawa jest rozwiązana w coupe, czy cabrio na tyle, tam może by nie trzebabyło gwintować od nowa kolumny tylko delikatnie przerobić górne talerzyki
nie biore odpowiedzialności jeśli komuć coś nie spasuje!
pzdr.
Pełen podziw w postępy jakie widzę :mrgreen: Efekt końcowy jeszcze w tym roku :roll: ? swoją drogą ja bym poszedł na łatwiznę i po prostu kupił gwint :lol:
z gwintem sie nie bawie, bo mam ważniejsze wydatki to była taka pokazówka, że jak się chce, to można to czymś zastąpić :roll:
najważniejszy jest teraz dla mnie AR, zmiana rozstawu i silnik - przez trzy kolejne miesiące jestem bez wyplaty już to wiem ale to nie ważne <lol>
bo wiadomo, że:
Krycha pisze:Tu chodzi o bałnsik pod remizą :mrgreen:
ten rok zlotów/spotow przespałem, kolejnego już nie podaruje tak więc, do końca maja nadchodzącego '11 roku na ile dam rady poskladac 8c, to takim limo będe sie bujał :oops: