[All] Regulacja instalacji LPG
No to ja ma niewiele szersze bo 195. Tydzień temu podkręciłem tym małym pokrętłem (na parowniku?) trochę obroty w górę bo było za mało. Dziś wyszło mi ze spalanie to 11,5L czyli 1,5L więcej niż normalnie. Teraz troszkę obniżyłem i zobaczymy co będzie. Jedyne co mnie zdziwiło to jak mi zabrakło gazu i potem zatankowałem auto stało się mocniejsze! Tyle, że na wolnych zamiast 950obr/min miałem 1500! :shock:
oj długo regulowałem instalację aż w końcu doszedłem do kompromisu pomiędzy spalaniem a mocącomd89 pisze:I czemu tak mało
nie jest tak źle, to znaczy z miejsca jest dobrze ale tak już od 100km/h to widać że troszkę wolniej się zbiera w porównaniu do benzyny, ale tragedii nie ma spokojnie da się wyprzedzać itd.comd89 pisze:jak się zbiera
Tego własnie nie wiem może dlatego że w ogóle nie używam jak narazie odpalam na gazie jeżdze na gazie a jak wrzuce mu PB to kich straszna muł jak nie wiem nie mam pojęcia czemu tak jest będę to musiał sprawdzic ale teraz go troche przykreciłem to na niskich nie chce isc a jak wejdzie na obroty to juz idzie widocznie za bardzo go skreciłem, ale i tak pali tyle ile palil to wole go rozkrecic, albo podajde do gazownika niech go dobrze ustawi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To ten temat w którym teraz piszemy.ysiul pisze:a gdzieś kiedyś był temat w którym pytałem jak powinna być wyregulowana instalacja,
Jeśli ma się sprawną sondę lambda to można kupić sobie tester sondy lambda i ustawiać tak aby prze jeździe ze stałą prędkością było bogato a przy lekkim odpuszczaniu pedału gaz pojawiało się ubogo. Na wolnych też należy rozkręcać bypass aż pojawi się bogato i wtedy zatrzymać odkręcanie kurka. Zamiast podczas jazdy można na postoju podnieść obroty to jakich 3kRPM i zkręcić register aby pojawiło się ubogo, odkręcać aż pojawi się bogato
I nie trzeba analizatora tylko trzeba mieć trochę wprawy, sprawną sondę λ i tester sondy.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
comd89pierwsze co to jeśli nie jeździsz na Pb przez dłuższy czas w wtryskiwaczach pojawia się nagar i blokuje tak więc na początek czyszczenie.
instalacje I gen się reguluje 2 śrubami:
1 na przewodzie dochodzącym do układu dolotowego
2 przy reduktorze
Na początku wciskamy gaz linką na ok połowę max obrotów i kręcimy 1 do momentu aż zacznie spadać,delikatnie odkręcamy.
Później 2 śrubą to samo i powinno być ok ja tak u siebie robiłem i pali 11-12l w trasie a jest to silnik 2.8
instalacje I gen się reguluje 2 śrubami:
1 na przewodzie dochodzącym do układu dolotowego
2 przy reduktorze
Na początku wciskamy gaz linką na ok połowę max obrotów i kręcimy 1 do momentu aż zacznie spadać,delikatnie odkręcamy.
Później 2 śrubą to samo i powinno być ok ja tak u siebie robiłem i pali 11-12l w trasie a jest to silnik 2.8