Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B3 1.6td RA] uszczelka pod glowica

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 24 lis 2010, 23:04

Aha jak wszystkie sa metalowe to ok. A ktora wybrac bo jest tyle rozmiarow: 1.6mm, 1,65mm, 1,7mm, i te z warstwa metalowa 1,53mm, 1,57mm, 1,61mm

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 lis 2010, 23:26

Ponoć jakieś były nie metalowe (wójek google tak twierdzi, pewnie made in china z plasteliny) ale Ty się w takie rzeczy nie baw tylko kup średniej grubości metalową.

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 25 lis 2010, 10:56

W zależności jaką miałeś. Jeden otwór-1.53mm, dwa otwory-1.57mm, trzy otwory-1.61mm. Dla AAZ są tte same wartości.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 04 gru 2010, 17:58

Witam wzialem sie w koncu dzisiaj za sciagniecie tej glowicy. Wszystko fajnie sprawnie poszli do momentu odkrecenia glowicy. Panowie jaki klucz tam idzie bo nie posiadam takiego w garazu niestety i nie udalo mi sie zdjac glowicy. <buu>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 04 gru 2010, 22:03

Szpilka ma otwor pod 12 ramienna gwiazdke, gdzie odleglosc wewnetrzna pomiedzy dwiema przeciwleglymi wierzcholkami wynosi 11mm. 5 min temu zmierzylem suwmiarka w garazu.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 06 gru 2010, 19:30

Witam zrzucilem dzisiaj glowice i okazalo sie ze jest popekana na zaworach :shock:
I co dalej zmienic glowice czy caly silnik bo na 1wszym i ostatnim tloku widac lekki slad po spotkaniu z zaworem ale nic powaznego. I jeszcze jedno pytanie jak krece walem to na gorze tlokow widac ze pojawia sie odrobina oleju czy tak ma byc?

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 06 gru 2010, 20:20

Każda glowica z 1.6 d td jesp popekana miedzy zaworami to jest norma miałem to samo. A ile ci jadł oleju??

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 06 gru 2010, 20:35

Ale moja popekala az sie wybrzuszyla ;-) a oleju nie bral jakichs kosmicznych ilosci jak wlalem polsyntetyk i zrobilem 4 tys.km to dolalem moze z setke.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 gru 2010, 20:38

Pęknięcie między zaworami w cylindrze to standard w 1.6 D/TD. Można powiedzieć, że to wada fabryczna o której nawet pisze producent i podaje, że pęknięcia nie mogą być szersze niż 0.5mm.

Te dwa tłoki prędzej czy później pękną. Taki tłok wytrzyma od 10tys do 100tys km.

Eee... Twój 1.6 TD to anorektyk :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 06 gru 2010, 21:11


Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 gru 2010, 21:19

Między komorą wirową a kanałem wylotowym są pęknięcia?

Załóż wszystko i zbieraj pieniążki na słupek 1Z i zrób mTDI, bo z tego co się orientuję to osprzęt masz dobry.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 06 gru 2010, 21:22

trepek pisze:Między komorą wirową a kanałem wylotowym są pęknięcia?
Widać jak byk czyli albo szukasz nowej głowicy albo ta do remontu ale to duze koszta już lepiej tak jak pisze trepek, supek 1Z

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 06 gru 2010, 21:27

Kolego pekniecia sa tak jak widac na zdjeciach. Poprostu chce wiedziec czy ta glowica nadaje sie do uzytku bo mam drugi kompletny silnik sb i moge wrzucic glowice od niego, tylko nie wiem czy jak ja sciagne to czy nie bedzie wygladala tak jak ta. Gdzie nie moze byc popekana?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 gru 2010, 21:28

matt1988 pisze:
trepek pisze:Między komorą wirową a kanałem wylotowym są pęknięcia?
Widać jak byk czyli albo szukasz nowej głowicy albo ta do remontu ale to duze koszta już lepiej tak jak pisze trepek, supek 1Z
Głowica używka 300-400zł, remontowana 600-650zł (ale trzeba stara oddać).
Fighter001 pisze:Gdzie nie moze byc popekana?
Nigdzie nie może być pęknięć prócz malutkich rysek między zaworami w tym samym cylindrze.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 06 gru 2010, 21:44

No wiec zrzuce glowice z SB i zobacze w jakim bedzie stanie podobno silnik byl po remoncie. A 1Z to nie do tej budy bo to tylko oska a jak juz mtdi to jakas moc by musiala byc ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl