[ B4 ABK + LPG sekwencja] problem w podłączeniu
[ B4 ABK + LPG sekwencja] problem w podłączeniu
Witam. Właśnie założyłem sekwencje stag 300 i mam problem z podłczeniem pod wtryskiwacze benzyny. W programie występuje błąd brak wtryskiwaczy benzynowych. Gdy zamieniłem przewód brązowy z czerwonym do wtryskiwaczy to były widoczne wszyskie wtryskiwacze benzynowe ale silnik pracował na benzynie i gazie. Co może być zrobione źle. Czy jest ktoś z Lublina lub okolic kto mógłby mi pomóc.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 21:21 przez kozix66, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Upewnij się że przeciąłeś i wpoiłeś się w przewód sterujący (sygnał masowy) na drugim przewodzie jest podawany cały czas plus podczas pracy.
Przewód ten w ABK ma kolor brązowo-niebieski przy każdym wtryskiwaczu.
Druga sprawa to nie zamienić przewodów z wiązki STAGa czyli przewód z paskiem w stronę wiązki silnika a bez paska w stronę wtryskiwacza.
Ja jestem spod Lublina jeśli można tak powiedzieć mieszkając od niego 90km
Przewód ten w ABK ma kolor brązowo-niebieski przy każdym wtryskiwaczu.
Druga sprawa to nie zamienić przewodów z wiązki STAGa czyli przewód z paskiem w stronę wiązki silnika a bez paska w stronę wtryskiwacza.
Ja jestem spod Lublina jeśli można tak powiedzieć mieszkając od niego 90km
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A nie brązowo-niebieski i czerwono-biały? Bo tak mam na schemacie.kozix66 pisze:U mnie do wtryskiwaczy idzie czerwony i brązowy.
Masz te adaptery-przejściówki z zestawu? Ponoć one są g warte bo potrafią czasem nie łączyć.kozix66 pisze:Wtyczki zdjęte z wtryskiwaczy benzynowych i włożone do wtyczek od staga i druga wtyczka od staga bezpośrednio na wtryskiwacz
Tego nie mogę zrozumieć.kozix66 pisze:np. oginalna czerwono-brązowa połączona z niebieski- czarny, i niebieski czarny do wtryskiwacza. Czy dobrze to podłączyłem?
Ma być podłączone do brązowo-niebieskiego (pin 2 wtyczki wtryskiwacza) po jego rozcięciu podłączasz kabel z wiązki staga. Ten paskiem do końca idącego do instalacji samochodu a bez paska w stronę wtyczki wtryskiwacza.
A co z drugą wtyczką od Staga co miała iść na wtryskiwacz??
A tu link zdjęcia moich wtryskiwaczy benzynowych: http://img121.imagevenue.com/img.php?im ... _335lo.JPG
A tu link zdjęcia moich wtryskiwaczy benzynowych: http://img121.imagevenue.com/img.php?im ... _335lo.JPG
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wszystkich wtyczek do wtryskiwaczy benzynowych najlepiej się pozbyć i przylutować kable od staga do przeciętego kabla wtryskiwacza.kozix66 pisze:A co z drugą wtyczką od Staga co miała iść na wtryskiwacz??
A na tych wtyczkach z zestawu staga nie chce dobrze działać :?:
Trzeba by sprawdzić czy te wtyczki wpinają staga we właściwy przewód wtryskiwaczy.
A robiłes autokalibracje przed przełaczeniem na LPG. Wydaje mi sie ze troche mylisz to co widzisz ze stanem faktycznym, na programie cały czas bedziesz widział czasy wtrysku PB bez wzgledu na to czy pracuje na PB czy na LPG. Dopiero na oscyloskopie widac czy wtryski PB pracuja równoczesnie z wtryskiwaczami LPG.
Autokalibracje robiłem i wiem że w programie widać cały czas czasy wtrysku benzyny bo sterownik musi mieć z czego wyliczyć czasy wtrysku dla wtryskiwaczy gazowych.
A na oscyloskopie widać prace wtryskiwaczy benzynowych i gazowych po ukończeniu kalibracji. Wtryskiwacze gazowe mają bardzo długie czasy wtrysku, a benzynowe 2,3 ms. I wyskakuje na końcu komunikat zbyt niskie obroty silnika (silnik pracuje nierówno).
A na oscyloskopie widać prace wtryskiwaczy benzynowych i gazowych po ukończeniu kalibracji. Wtryskiwacze gazowe mają bardzo długie czasy wtrysku, a benzynowe 2,3 ms. I wyskakuje na końcu komunikat zbyt niskie obroty silnika (silnik pracuje nierówno).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków