Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 ABK + LPG sekwencja] problem w podłączeniu

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
kozix66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 31 paź 2009, 13:39
Lokalizacja: Lublin

[ B4 ABK + LPG sekwencja] problem w podłączeniu

Post autor: kozix66 » 25 lis 2010, 16:48

Witam. Właśnie założyłem sekwencje stag 300 i mam problem z podłczeniem pod wtryskiwacze benzyny. W programie występuje błąd brak wtryskiwaczy benzynowych. Gdy zamieniłem przewód brązowy z czerwonym do wtryskiwaczy to były widoczne wszyskie wtryskiwacze benzynowe ale silnik pracował na benzynie i gazie. Co może być zrobione źle. Czy jest ktoś z Lublina lub okolic kto mógłby mi pomóc.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 21:21 przez kozix66, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 lis 2010, 18:21

Upewnij się że przeciąłeś i wpoiłeś się w przewód sterujący (sygnał masowy) na drugim przewodzie jest podawany cały czas plus podczas pracy.

Przewód ten w ABK ma kolor brązowo-niebieski przy każdym wtryskiwaczu.

Druga sprawa to nie zamienić przewodów z wiązki STAGa czyli przewód z paskiem w stronę wiązki silnika a bez paska w stronę wtryskiwacza.

Ja jestem spod Lublina jeśli można tak powiedzieć mieszkając od niego 90km :-P

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 26 lis 2010, 15:06

W ABK jest sterowanie odwrotne jak w wiekszosci aut, zrób jak kolega radzi czyli zmień miejscami przewody w listwie el. idacej do wtryskiwaczy

Awatar użytkownika
kozix66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 31 paź 2009, 13:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kozix66 » 26 lis 2010, 15:06

U mnie do wtryskiwaczy idzie czerwony i brązowy. Wtyczki zdjęte z wtryskiwaczy benzynowych i włożone do wtyczek od staga i druga wtyczka od staga bezpośrednio na wtryskiwacz np. oginalna czerwono-brązowa połączona z niebieski- czarny, i niebieski czarny do wtryskiwacza. Czy dobrze to podłączyłem?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 26 lis 2010, 15:52

kozix66 pisze:U mnie do wtryskiwaczy idzie czerwony i brązowy.
A nie brązowo-niebieski i czerwono-biały? Bo tak mam na schemacie.
kozix66 pisze:Wtyczki zdjęte z wtryskiwaczy benzynowych i włożone do wtyczek od staga i druga wtyczka od staga bezpośrednio na wtryskiwacz
Masz te adaptery-przejściówki z zestawu? Ponoć one są g warte bo potrafią czasem nie łączyć.
kozix66 pisze:np. oginalna czerwono-brązowa połączona z niebieski- czarny, i niebieski czarny do wtryskiwacza. Czy dobrze to podłączyłem?
Tego nie mogę zrozumieć.
Ma być podłączone do brązowo-niebieskiego (pin 2 wtyczki wtryskiwacza) po jego rozcięciu podłączasz kabel z wiązki staga. Ten paskiem do końca idącego do instalacji samochodu a bez paska w stronę wtyczki wtryskiwacza.

Awatar użytkownika
kozix66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 31 paź 2009, 13:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kozix66 » 28 lis 2010, 16:22

A co z drugą wtyczką od Staga co miała iść na wtryskiwacz??
A tu link zdjęcia moich wtryskiwaczy benzynowych: http://img121.imagevenue.com/img.php?im ... _335lo.JPG

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 lis 2010, 20:30

kozix66 pisze:A co z drugą wtyczką od Staga co miała iść na wtryskiwacz??
Wszystkich wtyczek do wtryskiwaczy benzynowych najlepiej się pozbyć i przylutować kable od staga do przeciętego kabla wtryskiwacza.

A na tych wtyczkach z zestawu staga nie chce dobrze działać :?:

Trzeba by sprawdzić czy te wtyczki wpinają staga we właściwy przewód wtryskiwaczy.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 29 lis 2010, 09:53

Ja zakładałem na ori wtyczkach Stagowskich i wszystko lata bez problemu, a jest duzo łatwiej w razie jakies awarii

Awatar użytkownika
kozix66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 31 paź 2009, 13:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kozix66 » 30 lis 2010, 19:36

Podłączyłem według waszych wskazówek i schematu. Program widzi czasy wtrysków benzynowych i gazowych lecz gdy przełączam na gaz nie wyłącza wtrysków benzynowych i silnik pracuje na benzynie i gazie. Czy to jest wynik błędnego połączenia, czy trzeba zmienić coś w ustawieniach?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 01 gru 2010, 09:37

A robiłes autokalibracje przed przełaczeniem na LPG. Wydaje mi sie ze troche mylisz to co widzisz ze stanem faktycznym, na programie cały czas bedziesz widział czasy wtrysku PB bez wzgledu na to czy pracuje na PB czy na LPG. Dopiero na oscyloskopie widac czy wtryski PB pracuja równoczesnie z wtryskiwaczami LPG.

Awatar użytkownika
kozix66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 31 paź 2009, 13:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kozix66 » 01 gru 2010, 17:14

Autokalibracje robiłem i wiem że w programie widać cały czas czasy wtrysku benzyny bo sterownik musi mieć z czego wyliczyć czasy wtrysku dla wtryskiwaczy gazowych.
A na oscyloskopie widać prace wtryskiwaczy benzynowych i gazowych po ukończeniu kalibracji. Wtryskiwacze gazowe mają bardzo długie czasy wtrysku, a benzynowe 2,3 ms. I wyskakuje na końcu komunikat zbyt niskie obroty silnika (silnik pracuje nierówno).

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 02 gru 2010, 09:28

Zrób screeny z ustawieniami, i praca silnika na PB i po przełaczeniu na LPG. A jaki typ układu wtryskowego ustawiłes w programie.

Awatar użytkownika
kozix66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 31 paź 2009, 13:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kozix66 » 02 gru 2010, 17:49

A może zła średnica dysz we wtryskiwaczach.(2,3mm)
Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 20:33 przez kozix66, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 03 gru 2010, 09:13

Po pierwsze zmień z fullgrupy na sekwencje i wtedy zrób autokalibracje. Podczas kalibracji chodzi tylko na LPG wiec wszystko jest OK, bo pisałeś ze pracuje na PB i LPG.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 03 gru 2010, 12:12

kozix66 pisze:gdy przełączam na gaz nie wyłącza wtrysków benzynowych i silnik pracuje na benzynie i gazie. Czy to jest wynik błędnego połączenia
Na jakiej podstawie stwierdzasz że pracuje także na benzynie? Wyjmowałeś bezpiecznik od pompy paliwa (numer 13) albo wtryskiwaczy (numer 28) :?:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl