Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1,9 AAZ] Stuki w silniku

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 28 lis 2010, 19:42

tower pisze:Czyli jesli pompe miałem sprawną to odpali (a tak jak czytam o mtdi, będzie nieco zmulony ale za to oszczędny).
Odpali, przecież będziesz miał prostego turboklekota :mrgreen: Będzie paliwo w pompie, rozrusznik zakręci paskiem rozrządu, pompa przetłoczy paliwo na wtryski, wtryski je rozpylą i się samo zapali :mrgreen:
Jedyny problem jaki będziesz miał to z dawkowaniem paliwa, bo będzie niskie. Ale z drugiej strony idzie zima więc moc aż nadto będzie. Niskie spalanie Ci wszystko zrekompensuje.

TDI ma dłuższe świece żarowe. Wiadomo, nie podgrzewa to komory wirowej tylko troszkę głębiej ;-)
Muszę sprawdzić u siebie świece żarowe i dam Ci znać, czy bym ich od Ciebie nie łyknął w razie czego. Bo coś u mnie kuleje.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 28 lis 2010, 19:46

tower pisze: czy świece żarowe są te same w td i tdi. Wiem, ze w tdi mniej się przydają, ale lepiej zeby były :-P Mam praktycznie nowe świeczki NGK w starym silniku i miło byłoby jakby pasowały.
niestety świece w TDI są inne jak w TD, te z TD pasują jedynie do podgrzewacza wody jak ktoś taki posiada, świece w TDI są długie i mają krótki czas nagrzewania oraz przewody są na nie wciskane (kapturki, fajki jak kto woli), a świece w TD są krótkie o długim czasie grzania i przewody są przykręcane nakrętkami <ok>

widze trepek, że mnie ubiegłeś :mrgreen:

tower
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 10 maja 2009, 21:16
Lokalizacja: CTR

Post autor: tower » 28 lis 2010, 20:31

Dzięki.

Jak mtdi zagada oddam świeczki za poł ceny. I jeszcze dwa AAZety w częsciach :mrgreen:


Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-11-30, 02:15 ]
Właśnie wróciłem z garażu. Mtdi ma zdrowego dawcę 1z i seryjną pompę z 1,9 td (9mm). Silnik widać, ze nie latał ładnych pare miesięcy. A zagadał za pierwszym półobrotem zaraz po po odpowietrzeniu pompy. No i jak cicho chodzi :-P

Co do jazdy za dużo nie powiem, bo przeleciałem jakieś 50m i musiałem się cofać, bo wszędzie zaspy i o 1 w nocy nikogo bym nie znalazł do pomocy jakbym sie zakopał :mrgreen: Bynajmniej na razie nie odczuwam spadku mocy.


Czas roboty: od 6 rano do 1:30 w nocy z dwugodzinna przerwą na transport zetora. Chyba się opłaciło. Jutro dalsze testowanie.
Póki co zauważyłem, że ma chwile kiedy wolni schodzi w obrotów - pewnie za duża dawka...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl